دانلود انیمه
One Piece: Heart of Gold وان پیس

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
16805 تعداد بازدید
User 37
10
/
8.89
AnimeList Rating
User 41,237
10
/
7.5
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه One Piece: Heart of Gold با زیرنویس فارسی رایگان و پخش آنلاین با کیفیت 1080
دانلود انیمه One Piece: Heart of Gold با زیرنویس فارسی رایگان و پخش آنلاین با کیفیت 1080
عناوین دیگر
انگلیسی One Piece: Heart of Gold
فارسی وان پیس
ژاپنی ワンピース ~ハートオブ ゴールド~

خلاصه داستان انیمه One Piece: Heart of Gold

دختری به نام اولگا توسط دولت جهانی و مردی به نام مد ترژر تعقیب می‌شود. زیرا او تنها کسی است که مکان طلای خالص (ماده‌ای که می‌تواند کل جهان را بخرد) می‌داند. اولگا با دزدان دریایی کلاه حصیری همراه می‌شود و آن‌ها برای یافتن طلای خالص به جزیره گمشده آلکمی سفر می‌کنند که در شکم ماهی بزرگ ماهی گیری به نام بونبوری قرار دارد.


درباره انیمه وان پیس

افسانه‌ای درباره فلز نادری به نام «طلای خالص» وجود داشت، اما افسانه‌ای که واقعیت آن ثابت شود، ارزش دنبال کردن و رسیدن به حقیقت را دارد. در این مسیر، کلاه حصیری‌ها با دختری مرموز آشنا می‌شوند که اعتمادش به مردم را از دست داده و تا حدودی گم شده و تنها است. اما با گذراندن وقت با آن‌ها، یاد می‌گیرد که باور داشتن به دوستانش چقدر مهم است و رسیدن به اهداف با کمک عزیزان آسان تر و لذت‌بخش تر است. البته یک پیش‌زمینه بهم ریخته وجود دارد: در پایان فیلم، متوجه فرصت‌های عالی برای گسترش افسانه و جهان‌سازی وان پیس خواهید شد و برخی از سرنخ‌های واقعا جالب در مورد تاریخ جهان نیز وجود دارد.
حتی در ماجراجویی‌های جذاب، ممکن است برخی شخصیت‌های آزاردهنده وجود داشته باشد، بیایید با دختری به نام «اولگا» شروع کنیم، شاید تصور می کردید کسی وجود ندارد که بتواند با آزاردهندگی شخصیت بوروتو برابری کند؛ اما خب، اولگا همین شخصیت است. هر دو بسیار پر سر و صدا هستند و می‌توانند شما را واقعاً در لحظاتی خسته کنند.
این قسمت اسپشیال شما را تمام مدت خیره به تصویر نگه می دارد و آن هم عمدتا به دلیل حس ماجراجویی. اغلب اوقات، کلاه حصیری‌ها با یکی از جنگسالاران که بیشتر افسران نیروی دریایی با رتبه بالا یا حتی یک خدمه دزدان دریایی ناشناخته  هستند، می‌جنگیدند. اما این بار هدف بسیار روشن‌تر بود، احساس یک ماجراجویی واقعی وجود دارد. دقیقا همان چیزی که از انیمه‌ای مثل وان پیس انتظار دارید، هیجان و تجربیات جدید در تمام مسیر حس می شود.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • RF
    1400-06-11 15:03:57
    آهنگ خوندن دختره خیلی کاوایی بود 😁
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.