دانلود انیمه
Shinkyoku Soukai Polyphonica پولیفونیکا

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
7140 تعداد بازدید
User 4
10
/
8
AnimeList Rating
User 10,729
10
/
6.83
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Shinkyoku Soukai Polyphonica با زیرنویس فارسی رایگان از لینک مستقیم با کیفیت
دانلود انیمه Shinkyoku Soukai Polyphonica با زیرنویس فارسی رایگان از لینک مستقیم با کیفیت
عناوین دیگر
انگلیسی Polyphonica
فارسی پولیفونیکا
ژاپنی 神曲奏界ポリフォニカ

خلاصه داستان انیمه Shinkyoku Soukai Polyphonica

فورون تاتارا موسیقیدان عادی‌ای نیست. به عنوان یکی از دانتیست های نادر که می‌تواند با استفاده از موسیقی به نام کامندیا ارواح بزرگ را فراخوانی کند، هدیه‌اش به اندازه‌ای قوی است که شریک روحی او کسی جز Corticarte Apa Lagranges نیست.  او ممکن است در شکل انسانی خود مانند یک دختر جوان به نظر برسد، اما از لقب هایش از جمله "نابودگر سرخ" و "بانوی خونین" می‌توان فهمید که بیخیال نخواهد نشست.
اکنون، به درخواست دفتر موسیقی نوازان الهی تسوگه، این دو نفر که دینامیک خوبی باهم دارند، به قارهٔ پولیفونیکاسفر می‌کنند؛ با استفاده از موتور/اُرگ ترکیبی فوران، این راه را پیموده و دنبال آوای جاده‌های باز می‌روند، ماموریت های نجاتی را مدیریت کرده و به طور کلی هر چیزی را که مشکل دارد را به حالت اول در می‌آورند! برخی از موسیقیدان‌ها منتظر موسیقی این دو میشوند، اما فوران کار خود را با قیمت پایینی انجام نمی‌دهد!


درباره انیمه پولیفونیکا

شینکیوکو سوکای پلیفونیکا (SSP) ترکیبی از ژانرهای عاشقانه، زندگی روزمره و فانتزی است که حتی یک بیننده‌ای که به طور معمول به این موضوعات تمایل ندارد را علاقه مند و متعجب می‌کند. این انیمه عناصر آشنایی مانند ارواح، جادو، زندگی مدرسه و عشق را در بر می‌گیرد، اما ویژگی برجسته آن در مفهوم کنترل ارواح از طریق موسیقی است که یک ایده تازه است که به زیبایی و با دقت پیاده شده است.
در دنیایی که ارواح و انسان‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند، داستان درباره قرارداد های بین ارواح و اربابانشان می‌چرخد که ارواح را از طریق اجراهای موسیقی کنترل می‌کنند. با وجود طبیعت قسمت محور خود، که هر قسمت یک داستان مستقل را ارائه می‌دهد، شخصیت‌ها، به خصوص شخصیت‌های اصلی مانند فوران و کورتی، به خوبی پردازش میشوند و جذاب هستند، اگرچه برخی از شخصیت‌های فرعی جای پیشرفت داشته و می‌توانستند از پردازش و توضیح بیشتر بهره‌مند شوند.
طراحی SSP قابل قبول است، اگرچه استثنایی نیست، با طراحی کاراکترهای مناسب و پس‌زمینه‌ها، تجربه‌ی خوبی را به بینندگان ارائه می‌دهد. با این حال، موسیقی واقعاً با اجراهای جذاب و آهنگ‌های به یاد ماندنی در طول سری، نقطه قوت و درخشش این انیمه بوده و تأثیری دائمی بر بیننده می‌گذارد.
به طور کلی، شینکیوکو سوکای پلیفونیکا ممکن است در ژانر خود به طور چشمگیری برجسته نباشد، اما تجربهٔ منحصر به فرد و لذت ‌بخشی را که برای کسانی که به دنبال چیزی متفاوت هستند، ارائه می‌دهد، ارزش تماشا کردن دارد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-10-20 00:30:20
    سلام . از زحمات شما برای سایتتون واقعا ممنون ببخشید زیر نویس این انیمه قرار داده نشده لطفا برای اضافه کردن زیر نویس این انیمه اقدام کنید ممنون
  • ali
    1399-01-12 09:16:33
    جالبه ولی مدرسه ای نیست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.