دانلود انیمه
Aikatsu Friends! ایکاتسو فرندز

پخش آنلاین
8291 تعداد بازدید
User 4
10
/
7.75
AnimeList Rating
User 3,875
10
/
7.3
MyAnimeList
50
/
50
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Aikatsu Friends در بهترین کیفیت ها
دانلود انیمه Aikatsu Friends در بهترین کیفیت ها
عناوین دیگر
فارسی ایکاتسو فرندز
ژاپنی アイカツフレンズ!

خلاصه داستان انیمه Aikatsu Friends!

داستان انیمه درمورد دختری به اسم آئینه یوکی هست که در رشته ی آموزش عمومیه آکادامی ستاره ثبت نام کرده. اون که در پیدا کردن دوست مهارت زیادی داره, با میو میناتو، بهترین خواننده ی مدرسه دوست میشه و تصمیم میگیره که خودش هم خواننده بشه.

 

دانلود انیمه Aikatsu Friends


درباره انیمه ایکاتسو فرندز

فقط به عنوان یک یادآوری، Aikatsu Friends، مانند بقیه انیمه های Aikatsu، مستقل است و شما می توانید بدون نگرانی از گیج شدن و ندیدن باقی فصل ها با این یکی شروع کنید. در این نمایش ما Aine را دنبال می کنیم، دختری شاد و مهربان که می تواند به سرعت با هر کسی خیلی راحت صمیمی شود. یک روز او با میو، یک دختر بسیار محبوب آشنا می شود و آنها به سرعت با هم ارتباط برقرار می کنند‌.
در مورد اجراها صحبت کنیم، انیمیشن CGI آنها همچنان با کیفیت خود می درخشد، رقص ها زیبا و پر از جلوه هستند و باعث ایجاد یک منظره بصری جذاب می شوند، سریال به طور کلی با طراحی شخصیت های بسیار جذاب، زیبا به نظر می رسد، انیمیشن سریال نیز قوی است، اگرچه همانطور که از سریال های طولانی انتظار می رود، برخی از قسمت ها نمی توانند به سطح استاندارد برسند.
من عاشق رشد شخصیت آینه از دنبال کردن میو هستم تا اینکه واقعاً در سطح رقابت کردن برسه. به طور مشابه، تماشای سفر میو از یک حرفه ای حیرت انگیز به یک دوست واقعی دوست داشتنی بود. مایکا و ایما کمتر در این سفر رشد شخصیتی قرار گرفتند و بیشتر بر روی سرگرمی متمرکز بودن - و البته که مقدار زیادی از آن را به ارمغان آوردند. ساکویا و کاگویا با آهنگ هایشان تعادلی بالغ و گوتیک را برای نمایش فراهم می کنند و رفتارهای خواهرانه آنها برای هر کسی که خواهر و برادری دارد بسیار آشنا خواهد بود.

 

دانلود انیمه ایکاتسو فرندز


آیکاتسو یکی از معدود نمایش های آیدلی است که شامل هر ژانر قابل تصوری است، از راک گرفته تا پاپ، حتی تصنیف های دراماتیک و باعث می شود هر مرحله لذتی منحصر به فرد و واقعی را تماشا کنید. آهنگ های اوپنینگ و اندینگ همگی فوق العاده جذاب هستند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1397-01-30 02:10:08
    مشتاقانه منتظر قسمت های بعد هستم ببخشید شما هنوز دو قسمت آخر سری قبلش aikatsu stars رو نذاشتید لطفا قرار بدید ممنون میشم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.