دانلود انیمه
Mini Toji توجی کوچک

پخش آنلاین
11322 تعداد بازدید
User 4
10
/
8
AnimeList Rating
User 2,501
10
/
6.11
MyAnimeList
10
/
10
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Mini Toji با بخش آنلاین به همراه ترجمه و زیرنویس
دانلود انیمه Mini Toji با بخش آنلاین به همراه ترجمه و زیرنویس
عناوین دیگر
انگلیسی Katana Maidens: Mini Toji
فارسی توجی کوچک
ژاپنی みにとじ

خلاصه داستان انیمه Mini Toji

آیا همه زندگی روزمره دختران شامل دعوا نمی شود؟ همه شخصیت های مجموعه تلویزیونی انیمیشن Toji no Miko و بازی گوشی های هوشمند Toji no Miko: Kizamishi Issen no Tomoshibi به شکل کوچک تر و جیبی دور هم جمع شده اند!

 

دانلود انیمه Mini Toji


درباره انیمه توجی کوچک

این سریالی است که به راحتی می تواند حال و هوای آدم را در چند دقیقه خوب و شاد کند. داستان در خور ستایش نیست، اما به اندازه کافی خوب بود که من را برای تمام طول آن علاقه مند نگه دارد و توانست به اندازه کافی لذت بخش باشد تا بتوانم موقع تماشای هر قسمت بزنم قسمت بعدی و به نشون دادن احساساتم ادامه دهم.
این هنر ساده و مینیمالیستی است، شخصیت ها زیبا بنظر می رسند، اما واقعاً ظاهر جالبی ندارند، صرفا بامزه اند.صدا یک بخش متوسط است زیرا به اندازه بقیه اجزا قوی نبود اما از استاندارد پایین تر نبود.
مانند بسیاری از "فرانچایزهای انیمه" که می خواهند گسترش پیدا کنند، به انیمه های کوتاه کمدی روی میاورند. Mini Toji نیز از این قاعده مستثنی نیست. مینی توجی تصویری بسیار بیشتر از زندگی و برداشت کمدی از دنیای Toji no Miko را به ما می دهد، اما بیشتر در مورد شخصیت های اصلی و همچنین شخصیت های جدید معرفی شده در Toji no Miko: Kizamishi Issen no Tomoshibi خواهد بود.

 

انیمه Katana Maidens: Mini Toji


این انیمیشن که اکنون توسط Project No.9 ساخته شده است، تموم مدت در حالت تو جیبی و کوچولو قرار داده است. صداپیشگی با بازیگران اصلی خوب بود، اما بازیگران بازی های موبایلی هم بد نبودند و به خوبی با بازیگران اصلی ترکیب شدند. این نمایش یک انیمیشن کوتاه کمدی است که می توانید در آن شخصیت های موجود را ترکیب کنید و با آنها در محیط های مختلف بازی کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.