دانلود انیمه
Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) مالیخولیا هاروهی سوزومیا 2

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
13992 تعداد بازدید
User 40
10
/
7.65
AnimeList Rating
User 304,445
10
/
7.22
MyAnimeList
14
/
14
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) به همراه زیرنویس
دانلود انیمه Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) به همراه زیرنویس
عناوین دیگر
انگلیسی The Melancholy of Haruhi Suzumiya Season 2
فارسی مالیخولیا هاروهی سوزومیا 2
ژاپنی 涼宮ハルヒの憂鬱
معروف به Suzumiya Haruhi no Yuutsu (2009), Endless Eight, The Sigh of Haruhi Suzumiya

خلاصه داستان انیمه Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009)

قسمت دوم سریال Melancholy of Haruhi Suzumiya. هاروهی سوزومیا، دختری‌است دبیرستانی که از اولین نگاه شخصیتی عجیب دارد. او که قصد دارد با بدعت‌گذاری و نوگرایی از کلیشه‌های زندگی روزمره فرار کند، در واقع خالق عالمی‌است که در آن زندگی می‌کند، بی آن‌که خود از آن با خبر باشد. او از اولین جلسهٔ معارفه خود را کسی معرفی می‌کند که به انسان‌های عادی علاقه‌ای ندارد. به همین دلیل، بنا به خواستهٔ او، پس از مدّتی گرد او را شخصیّت‌هایی با ویژگی‌های عجیب فرا می‌گیرد: انسانی که از آینده آمده است، یک موجود فضایی که خود را در لباس انسان‌ها جا کرده، و یک ساحر که قدرت‌هایی ویژه دارد. کم‌کم با جلو رفتن داستان، وی علاقهٔ خود را به زندگی در این دنیا از دست می‌دهد، و تصمیم به تغییر آن می‌گیرد، بنابراین دنیا در آستانهٔ نابودی قرار می‌گیرد.

 

دانلود انیمه Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009)


درباره انیمه مالیخولیا هاروهی سوزومیا 2

همانطور که انتظار می رفت برای قسمت دوم چیز زیادی تغییر نکرده است. انیمیشن فرق چندانی نکرده است، اما مشخص است که مقداری از بودجه کم شده است. اندینگ جدید نیز وجود دارد که البته اگه نمیگفتم شاید متوجهش نمی شدید. موسیقی بزرگ ترین نقطه قوت هاروهی نبود، پس بیایین ازش بگذریم.
نمی توانم بگویم که مخالفم با این که آرک Endless Eight افتضاح بود. با این حال، من از این واقعیت خوشم می آید که تهیه کنندگان سعی کردند کاری متفاوت انجام دهند، که بسیاری دیگر این کار را نمی کنند. اگر چنین امتحانی برای نمایش هرگز اتفاق نمی افتاد، احتمالاً هرگز لذت تماشای بزرگانی مانند Cowboy Bebop یا حتی سریال اصلی سال 2006 هاروهی را نداشتیم.

 

انیمه مالیخولیا هاروهی سوزومیا 2


من حتی از قسمت های دیگه هم بسیار لذت بردم. هنر، انیمیشن و صدا مثل قبل بود. با این حال آرک The Endless Eight به اندازه ای عظیم نبود که از قسمت های دیگر سریال که همگی در نوع خود باورنکردنی هستند، کم کند. من به شخصه از آن بسیار لذت بردم و به توصیه کردن سریال اول به بقیه ادامه خواهم داد و شروع به توصیه سریال 2 به هر کسی که آن را ندیده است، خواهم کرد. بهتون پیشنهاد می کنم اجازه ندین که چند نقد بد شما را از چیزی که در نهایت یک تماشای بسیار لذت بخش است، منصرف کند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-15 09:53:21
    1080 BD,?
    • 1403-01-15 09:53:23
      سلام وقت بخیر پوزش بابت تأخیر و مشکل پیش آمده. به بخش مربوطه ارجاع داده شد.
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-05-08 22:17:29
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    انیمه خوبیه ولی تقریبا نصفشو الکی کش دادن😐 مثلا تو تعطیلات تابستونی تو یه بازه زمانی دو هفته ای گیر افتاده بودن که سر همین داستان 5 قسمت تکراری بود(فقط یه ذره فرق میکردن که زیاد مهم نبود) یعنی سر همین قضیه دلم به حال ناگاتو بدجوری سوخت، چون یه ذره از بی حوصلگی که اون میکشیده رو حس کردم😣البته واسه اون یه ذره بود، من که کلی کلافه شدم
  • 1399-02-31 23:34:19
    زیرنوس بگذارید
    • 1399-02-31 23:34:30
      https://anime-list7.pw/anime/4598 زیرنویسش رو از اینجا بگیرید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.