دانلود انیمه
Seishun Buta Yarou wa Yumemiru Shoujo no Yume wo Minai
راسکال خواب دختر خیالی رو نمی بینه

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
50178 تعداد بازدید
User 696
10
/
9.11
AnimeList Rating
User 451,547
10
/
8.59
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Seishun Buta Yarou wa Yumemiru Shoujo no Yume wo Minai با زیرنویس فارسی رایگان
دانلود انیمه Seishun Buta Yarou wa Yumemiru Shoujo no Yume wo Minai با زیرنویس فارسی رایگان
عناوین دیگر
انگلیسی Rascal Does Not Dream of a Dreaming Girl
فارسی راسکال خواب دختر خیالی رو نمی بینه,راسکال خواب دختر خیالی را نمی بیند,بانی گرل
ژاپنی 青春ブタ野郎はゆめみる少女の夢を見ない

خلاصه داستان انیمه Seishun Buta Yarou wa Yumemiru Shoujo no Yume wo Minai

در فوجیساوا، جایی که آسمون‌ها روشن‌اند و دریاها برق میزنند، ساکوتا آزوساگاوا داره سال دوم دبیرستانش رو سپری میکنه. روزهای خوش و خرّمش با دوست‌دختر و سال بالاییش، مای ساکوراجیما، با حضور پیدا کردن اولین عشقش، شوکو ماکینوهارا، قطع میشه. بنا به دلایلی نامعلوم، اون با دو شوکو مواجه میشه: یکی که راهنماییه و دیگری بزرگسال. پس از اینکه ساکوتا میبینه که داره از سر اجبار با شوکو زندگی میکنه، شوکو بزرگسال، که اون رو توی مشتش داره، باعث شده شکاف بزرگی بین اون و رابطش با مای ایجاد شه. در بین همه‌ی این موارد، اون متوجه میشه که شوکو راهنمایی، داره از یه مریضی جدّی رنج میبره و زخمش شروع میکنه به تپیدن...


درباره انیمه راسکال خواب دختر خیالی رو نمی بینه

اگر سریال این انیمه را دیده اید، به شما پیشنهاد میکنم حتماً از این اپیزود هم دیدن کنید و آن را از دست ندهید! داستان این فیلم همانند سری انیمه اصلی آن بسیار جذاب و دیدنی است و ارزش وقت گذاشتن را دارد. با آن می خندید، گریه می کنید، احساس غم را تجربه می کنید و همه چیز واقعی بنظر می رسد! 
این فیلم به جنبه‌ی عاشقانه‌ی رابطه‌ی دو شخصیت اصلی، یعنی عشق اول او و کسی که می‌خواهد برای همیشه با او باشد، عمیق‌تر می‌پردازد. با همه شخصیت‌ها همدردی می‌کنید و حتی دخترانی که شخصیت‌های اصلی داستان نیستند، به اندازه‌ی کافی در فیلم حضور دارند. بدیهی است که لحظات کلیشه‌ای هم وجود دارد، اما دیگر تقریباً هیچ داستان عاشقانه‌ای نیست که چنین لحظاتی نداشته باشد. در مجموع، این انیمه سینمایی بهترین اقتباس مورد نظر طرفداران از مانگای آن است. 
استودیو CloverWorks در سریال اصلی کار فوق‌العاده‌ای انجام داد و در این فیلم هم همینطور عمل کرده است. لحظات زیبایی از ساحل و هر یک از دختران به تصویر کشیده شده است و استودیو در این زمینه موفق بوده است. حتی با اینکه شهری معمولی را نشان می‌دهد، اما همچنان شما را جذب می‌کند و باعث می‌شود دوست داشته باشید، صبح‌ها همراه با مای و ساکوتا به مدرسه بروید.
می توانید بدون شک بگویید که ساکوتا یکی از بهترین شخصیت‌های اصلی مرد در انیمه است. دوست نداشتن او سخت است. در این فیلم از سخت‌ترین چالش‌هایش تا به حال عبور می‌کند و مخاطب همه‌ی احساسات او را درک می‌کند. برای تمام شخصیت‌هایی که باید با آن‌ها همدردی کنید احساس دلسوزی می‌کنید و هیچ شخصیتی وجود ندارد که از او متنفر شوید. انگیزه‌های همه باورپذیر است و احساس می‌کنید که در کنار آن‌ها هستید. نویسندگی فیلمنامه فوق‌العاده است. همچنین، برخی از شوخی‌های شخصیت‌ها در سریال در فیلم هم تکرار می‌شوند و دیدنشان همیشه لذت‌بخش است.
این انیمه غم انگیز، ارزش دیدن و تماشای آن حداقل برای یکبار را دارد. اگر حتی مانگاکای آنرا خوانده اید، انیمه اش را هم ببینید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-01-08 05:07:38
    این قبلیش که سریالی بود عالی این یکی هم به اندازه سریالیش عالی بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.