دانلود انیمه
Kiddy GiRL-AND دختر کیدی

پخش آنلاین
6840 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 6,497
10
/
6.9
MyAnimeList
24
/
24
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kiddy GiRL-AND سافت ساب
دانلود انیمه Kiddy GiRL-AND سافت ساب
عناوین دیگر
انگلیسی Kiddy Girl-AND
فارسی دختر کیدی
ژاپنی キディ・ガーランド
معروف به Kiddy Grade 2

خلاصه داستان انیمه Kiddy GiRL-AND

25 سال بعد از اکلر و لومیر ، نجات داده شدن دنیا از ورطه نابودی، سازمان تجارت کهکشانی، بعد از شکست خوردن گات ، به منظور برقراری صلح کهکشانی با مبارزه با فعالیت های خلافکارانه تشکیل می شود . بخش ES ویژه آن ها بر اساس بخش ES ( مقابله با فعالیت های در سایه ) گات تشکیل شده ، حالا شامل داوطلبان شناخته شده ی ES است. این مجموعه ماجرای دو کارآموز را در حین هموار کردن راه برای عضویت در ES دنبال می کند، آسکور و کیو-فیول .

 

انیمه Kiddy GiRL-AND


درباره انیمه دختر کیدی

این انیمه محصول 2009 دنباله مستقیمی بر انیمه 15 ساله Kiddy Grade بود که بیشتر رویدادها 50 سال پس از آن اتفاق می افتند. در حالی که درک و دنبال کردن این سریال بدون اولین بار دیدن Kiddy Grade امکان پذیر است، اما ارجاعات گسترده ای به شخصیت های قبلی دارد و توضیحی در مورد برخی مفاهیم ندارد - به ویژه اینکه چگونه برخی شخصیت ها در طول دهه ها از لحاظ فیزیکی پیر نشده اند. 
تابحال به سراغ فیلمی رفته اید که می دانید فیلم بد است اما سرگرمی خوبی ارائه می کند؟ خوب Kiddy Girl-and دقیقا همین است. شروع داستان کمی طول می کشد (حدود قسمت 12) اما حداقل توسعه شخصیت خوب و نسبتاً طولانی با کلی فن سرویس وجود دارد. وقتی داستان شروع به حرکت می کند، چندین دیدگاه وجود دارد و به درک کل داستان کمک می کند.
نمایش حتی تلاش صادقانه‌ای انجام نمی‌دهد تا آن‌طور که فکر می‌کرده به نظر می‌رسد که قرار نیست در سطح انیمه اصلی Kiddy باشد. به طور کلی، Kiddy Girl-AND سریال بدی نیست. فقط نمی تواند کار زیادی برای متمایز کردن خود انجام دهد و در نتیجه به عنوان دنباله ای کم رنگ از نسخه اصلی است. بینندگان زیرک ممکن است در صورت تماشای دقیق، ارجاعات زیادی به عناوین انیمه دیگر پیدا کنند، که می تواند به حفظ سریال در ضعیف ترین بخش های آن کمک کند، اما در کل ارزش این سری به اندازه نسخه قبلی خود برای بازبینی مجدد نیست.
این نمایش، یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن ژاپنی است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این دنباله ای بر مجموعه انیمیشن Kiddy Grade است که توسط Gímik و Satelight ساخته شده و توسط Keiji Gotoh کارگردانی شده است. این انیمه در واقع اقتباسی از مانگای Kiddy Girl-and Pure است که توسط یوکاری هیگا به تصویر کشیده شده بود.

 

انیمه دختر کیدی
مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.