دانلود انیمه
Araburu Kisetsu no Otome-domo yo. خدمت‌کاران‌ در فصل وحشی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
43030 تعداد بازدید
User 310
10
/
7.3
AnimeList Rating
User 154,032
10
/
7.32
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Araburu Kisetsu no Otome-domo yo با کیفیت بالا به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی
دانلود انیمه Araburu Kisetsu no Otome-domo yo با کیفیت بالا به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی
عناوین دیگر
انگلیسی O Maidens in Your Savage Season
فارسی خدمت‌کاران‌ در فصل وحشی
ژاپنی 荒ぶる季節の乙女どもよ。
معروف به Maidens of the Savage Season

خلاصه داستان انیمه Araburu Kisetsu no Otome-domo yo.

«کازوسا اونودرا» پس از پیوستن به باشگاه ادبیات دخترانه‌ی دبیرستان، دوستانی پیدا می‌کند که ذهن او را به خود مشغول می‌کنند. این باشگاه ادبیات به این علت در دبیرستان مشهور شده است که اعضایش، صحنه‌های اروتیک داستان‌های ادبی را با صدای بلند می‌خوانند. اعضای این باشگاه یک روز در حال بحث درباره‌ی این موضوع هستند که می‌خواهند قبل از مرگ چه کاری انجام دهند و اولین پاسخی که به ذهنشان می‌رسد این است: رابطه جنسی! این دو کلمه، ملکه ذهن دختران این باشگاه می‌شود. درحالی که مسئولین دبیرستان سعی می‌کنند این باشگاه ادبیات را منحل کنند، «کازوسا» سعی می‌کند احساسات واقعی‌اش را درباره‌ی چیزی که در باشگاه ادبیات شنیده پیدا کند...


درباره انیمه خدمت‌کاران‌ در فصل وحشی

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را در سال 2019 میلادی از سوی استودیوی Lay-Duce در ژانر درام و عاشقانه با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 24 دقیقه به ازای هر قسمت آغاز کرد. نویسندگان این مجموعه به سراغ تمرکز بر روی قصه‌هایی نظیر شکوفایی عاطفی و کشف احساسات نوجوانانه رفته‌اند که بی‌شک همه آن‌ها را به بهترین شکل تصویر کرده‌اند. داستان، واقع‌گرایانه نوشته شده و درباره شخصیت‌هایی صحبت می‌کند که بعد از مواجه با داستان‌هایی که درباره‌ی رابطه جنسی صحبت می‌کنند، تصمیم می‌گیرند احساسات و عواطف خود را کشف کنند. چنین داستانی حساسیت زیادی می‌طلبد و نویسندگان با آگاهی از این حساسیت، توانسته‌اند داستانی را خلق کنند که با ظرافت و هنرمندی تمام به سراغ شخصیت‌هایی آسیب‌پذیر می‌رود که در مسیری ناشناخته قرار گرفته‌اند.

شخصیت‌های این انیمه در ابتدا با یک یا دو ویژگی مشخص برجسته می‌شوند و در طول زمان، ویژگی‌های دیگری دریافت می‌کنند که آن‌ها را دچار تغییر و تکامل می‌کند. سبک هنری این انیمیشن در ابتدا ممکن است کمی عادی و کم‌رنگ به نظر برسد، اما انتخابی بسیار عالی برای قصه‌ی این انیمه است. انیماتورها به خوبی احساسات شخصیت‌ها را در چهره‌های آن‌ها نمایش می‌دهند و با کمترین زحمت، واقع‌گرایانه‌ترین محیط‌های ممکن را خلق می‌کنند. صداگذاری‌ها نیز با اینکه آنچنان برجسته نیستند، اما بیشترین انطباق را با قصه و صحنه‌های این مجموعه انیمیشنی دارند. ما تماشای این اثر را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به قصه‌هایی با محوریت شخصیت‌های نوجوان و درگیری‌های احساسی و عاطفی علاقه دارند. برای دانلود تمام قسمت‌های این انیمه در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-05-16 15:01:30
    سلام.چرا زیرنویس قسمت پنج رو نمیزارید خیلی وقته منتظریم؟!
  • [ ]
    1398-05-08 00:00:11
    عالی هنوز دارم میخندم با اینکه کمدی نی XD چرا به درامش نمیرسه؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.