دانلود انیمه
Hataraku Saibou!! سلول‌ها مشغول کار

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
26104 تعداد بازدید
User 89
10
/
8.24
AnimeList Rating
User 97,751
10
/
7.37
MyAnimeList
8
/
8
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Hataraku Saibou!! با کیفیت 1080 از لینک مستقیم به صورت یکجا و تک قسمتی به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Hataraku Saibou!! با کیفیت 1080 از لینک مستقیم به صورت یکجا و تک قسمتی به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Cells at Work!!
فارسی سلول‌ها مشغول کار,سلول ها در حال کار,سلول های در حال کار
ژاپنی はたらく細胞!!
معروف به Cells at Work! 2nd Season, Hataraku Saibou 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Hataraku Saibou!!

سلول‌های بدن انسان هرگز برای مدت طولانی استراحت نمی‌کنند؛ هر روز کار تازه‌ای برای انجام دادن و دانشی جدید برای یادگیری وجود دارد. حداقل احساس هاکِکیو U-1146 همین است، همان‌طور که او به دنبال هرگونه عامل آسیب زایی در بدن می‌دود و می‌گردد. با وجود شغل خطرناک او، همه این‌ها برای محافظت از لبخندهای شاد سِکِکیو  AE3803، گروه پلاکت‌ها، نوتروفیل‌های همکار او و دیگر سلول‌هایی که در طول مسیر با آن‌ها ملاقات می‌کند، ارزش دارد.
در جدیدترین ماجراجویی‌های شکار عوامل آسیب زا، هاکِکیو متوجه می‌شود که گاهی اوقات حتی سلول‌های مهم هم می‌توانند اشتباه کنند و اینکه در واقع همه باکتری‌ها بد نیستند. همه روزهای بدی را تجربه می‌کنند، اما وقتی هم رزم ها هوای هم را داشته باشند، در نهایت همه چیز درست می‌شود. این هم فقط یک روز عادی دیگر برای این سلول‌های سخت‌کوش است!


درباره انیمه سلول‌ها مشغول کار

داستان این انیمه بسیار ساده اما در عین حال جذاب و سرگرم‌ کننده است. خلاصه داستان این است که سلول‌های محبوب بدن ما دوباره به کار خود برگشته‌اند و بدن سالمی را از دست بسیاری از بیماری‌ها نجات می‌دهند؛ بیماری‌هایی که با الهام از زندگی واقعی ساخته شده‌اند و شخصیت‌ها از آن‌ها رنج می‌برند.
همچنین درباره دو سلول است که کار خود را انجام می ‌دهند و با هم صحبت می‌کنند و همیشه با هم خوش می‌گذرانند. شاید آن‌ها عاشق هم نیستند، بنابراین این انیمه بیشتر برشی از زندگی است تا یک داستان عاشقانه. همچنین این انیمه در مورد بدن انسان اطلاعاتی را به شما ارائه می‌دهد که بسیار جالب است.
در هر قسمت، شخصیت‌ها با یک مشکل بزرگ مواجه می‌شوند که از قبل از آن باخبرند. در حالی که در فصل اول، گلبول قرمز وارد هر موقعیت مهمی می‌شد، با فریاد فرار می‌کرد. تغییر دیدگاه انیمه باعث جذابیت بیشتر سریال در فصل دوم شده. همچنین نوتروفیل که باید تنها وظیفه از بین بردن عوامل بیگانه بدن را داشته باشد؛ درگیر احساسات انسانی می شود.
برعکس، شخصیت سلول معمولی که یک موجود عادی در گلو است و آرزو دارد فراتر از یک سلول در حالِ تکثیر برای رشد بدن باشد، تجربه‌ای جالب در این نوع انیمه است. مسیر تحول او به نوعی سفر قهرمانانه‌ مختص به خودش است که هم از نظر ریتم و هم از نظر نتیجه‌گیری، در طول حضورش در این انیمه به خوبی تعریف شده است. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-09-17 06:46:20
    بهترین و کاملترین انیمه علمی👌😍 هر کسی ممکنه ساختن دنیایی شبیه بدن به ذهنش بیاد اما اینکه اینقد همه چی رو قشنگ به تصویر بکشی یه ذهن خلاق میخواد👌😍
  • Zzz
    1400-09-17 06:46:10
    خیلیی گوگولیه و خیلی تخصصی سیستم ایمنی بدن رو توضیح میده . من هر قسمتو میدیدم انگار داشتم درسامو دوره میکردم^__^
  • 1400-01-05 18:43:01
    سلام، شرمنده این فصلش هشت قسمتی تموم شده یا ادامه داره؟!
  • 1399-12-02 23:02:37
    سلام چرا زیرنویس قسمت 7 رو نمیذارید؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.