دانلود انیمه
Hells فرشتگان جهنم

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
51266 تعداد بازدید
User 12
10
/
6.16
AnimeList Rating
User 11,663
10
/
6.86
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Hells با کیفیت بالا از لینک مستقیم با زیرنویس فارسی و پخش آنلاین به صورت سافت ساب
دانلود انیمه Hells با کیفیت بالا از لینک مستقیم با زیرنویس فارسی و پخش آنلاین به صورت سافت ساب
عناوین دیگر
فارسی فرشتگان جهنم
ژاپنی ヘルズ, (ヘルズエンジェルス)
معروف به Hells Angels, Hell's Angels

خلاصه داستان انیمه Hells

آماگانه رین در حالتی که داشت با عجله میرفت مدرسه تصادف میکنه و میمیره . او بعد از مرگ به جهنم میره! جایی که میخواد تمام تلاششو کنه تا دوباره به دنیا برگرده اما گذر زمان موجب میشه که با همکلاسی های دیو خود آشنا شود و با آن ها دوستی عجیبی را شروع کند....


درباره انیمه فرشتگان جهنم

انیمه ای که با آرت و داستان جدید خود، جهنم را خنده دار و پر از سختی های عجیب روایت می کند. ژانرهای این انیمه ماجراجویی، کمدی و ترسناک هستند و رده بندی سنی +13 سال را دریافت کرده. از آثار استودیو Madhouse بوده و اقتباسی از 21 چپتر مانگای آن است. این فیلم در سال 2008 پخش شده و 1 ساعت و 57 دقیقه زمان دارد. همچنین امتیاز خوب 6.86 از 10 را کسب کرده.
داستان در مورد رین، یک دختر مدرسه‌ای معمولی است که برای مدرسه دیرش شده و با یک تکه نان تست در دهان می‌دود. ناگهان، او توسط یک کامیون زیر گرفته می‌شود و سر از جهنم در می‌آورد. شروع چندان خوشایندی برای روز او نیست! او مجبور است در مدرسه‌ی جهنم برای بانوان متشخص و اصیل تحصیل کند، جایی که با انواع خانم های دیو با لباس‌های گوتیک مختلف یا با موهای تزئین ‌شده‌ مجلل روبرو می‌شود. مدیر این مدرسه هم هلویس است.
بعد از 45 دقیقه از این فیلم، می توانید آن را به عنوان انیمه‌ی سال انتخاب کنید! سرعت روایت داستان هیجانی است و صحنه‌های اکشن به خوبی با صحنه‌های آرام‌تر ترکیب می‌شوند. معرفی شخصیت‌های جدید در کلاس درس جهنمی جنون‌آمیز و دیوانه‌وار است، و سپس تلاش او برای کنار آمدن با وضعیتی که در آن قرار گرفته است را مشاهده می‌کنید. یکی از مهمترین بخش ها با مبارزه دزد بی‌رحم و نگهبانان دروازه دنبال می‌شود که به صحنه‌های توسعه‌ی داستان و تعامل شخصیت‌ها با همکلاسی‌ها، شورای دانش‌آموزی منتهی می‌شود.
فیلم به طور ناگهانی شخصیت‌های آدم و حوا، قابیل و هابیل را معرفی می‌کند. در ابتدای داستان هیچ اشاره‌ای به این نشده بود که آن‌ها قرار است شخصیت‌های واقعی تاریخی باشند. نویسنده به صورت اتفاقی تصمیم گرفت این ویژگی‌ها را به هر شخصیت نسبت دهد. آدم یک شخصیت کاملاً جدید است که به طور تصادفی در نیمه‌های فیلم و بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای ظاهر می‌شود و به کرکتری مهم تبدیل می‌شود. ماریو آدمی هست که زیاد فریاد می زند و چیز دیگری از او نمی‌دانیم! اگر او را کاملاً حذف کنید، واقعاً تغییری ایجاد نمی‌شود، جز اینکه شاید فریادهای کمتری وجود داشته باشد و کیفیت کلی فیلم بهبود یابد.
این فیلم با استفاده از یک سبک انیمیشنی جدید، داستان سرگرم‌کننده‌ای را روایت می‌کند. حدوداً در نیمه‌های فیلم، داستان و شخصیت‌ها بسیار پرمحتواتر می‌شوند، که درست زمانی که کمی از شوخی‌های عجیب و غریب جهنم خسته شده می شوید، دوباره شما را به خود علاقه‌مند می‌کند. ترکیب اساطیر تاریخی و ویژگی های یک انیمه، داستانی تأثیرگذار و الهام‌بخش رقم زده است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-04-22 06:35:48
    من خیلی وخ پیش این رو دیدم و ب شدت ب دلم نشست و خیلی خوشم اومد واقن تعجب میکنم چرا همه ت کامنتا بدشون اومده بود....هم داستان قشنگ بود هم ارت متفاوت ولی جالب داشت درسته جا داشت که بهتر باشه ولی بازم کارکترا خیلی کاوایی و دل نشین بودن...بنظرم برا دیدن اینجور چیزا ک یکم متفاوتن باید خیلی با ذهنه باز نگاه کنی ک ب دلت بشینه و بنا بر اون استاندارد های همیشگیت نگاه نکنی ک دلت زده نشه
  • 1400-09-21 15:58:30
    همه چیز قروقاطی و مبهم بود نه داستان قوی داشت نه کارگردانی درست حسابی بعد تازه دو ساعت هم به زور کشش دادن !! فقط آرتش قشنگ بود
  • 1400-09-01 17:29:02
    دوست عزیزی که گفتی با کدوم زیرنویس دیدم، زیرنویس انگلیسی دیدم.
  • 1400-04-13 07:56:12
    تدوین و تصویرگریش فرق داره شاید به دل بعضیا نشینه ولی من خوشم اومد بد نبود. کاراکتر های خیلی جالبی داشت بنظرم.زیر نویسش ایراد داشت دوبله انگلیسی دیدم.
  • 1400-04-02 01:41:46
    عاقااااا زیرنویسسسسسسس خارااااب
  • 1400-03-25 05:42:06
    زیرنویس اشتباهه اصلا برای یه سینمایی دیگه اس اولش فکر کردم تنظیم نیست بعدش مطمئن شدم اصلا اشتباهه
  • 1400-03-17 14:45:40
    زیرنویس نداره
  • 1398-10-03 21:42:28
    من که خوشم نیومد. نقاشیاش فقط یه مقدار قشنگ بود. خیلی جاهای انیمه هم که صحنه های طنز یا احساسی میخواست داشته باشه خیلی زود رد میشد اصلا نمیفهمیدی چی به چیه. احتمالا میخواستن سمبل کنن و وقت کافی برای ساخت و ادیتش نذاشتن.
    • 1400-03-17 14:47:25
      داداش تو باچه زیرنویسی دیدی؟اینجاکه زیرنویسش اشتباس!
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.