دانلود انیمه
Deca-Dence دکا دنس

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
59366 تعداد بازدید
User 306
10
/
7.23
AnimeList Rating
User 136,406
10
/
7.36
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Deca-Dence با کیفیت بالا به صورت سافت ساب با زیرنویس فارسی اختصاصی  و پخش آنلاین
دانلود انیمه Deca-Dence با کیفیت بالا به صورت سافت ساب با زیرنویس فارسی اختصاصی  و پخش آنلاین
عناوین دیگر
فارسی دکا دنس
ژاپنی デカダンス

خلاصه داستان انیمه Deca-Dence

سال‌های زیادی از زمانی که بشریت توسط ظهور ناگهانی و غیرمنتظره‌ی موجودات زنده‌ی ناشناخته‌ای به اسم «گادول» تا آستانه‌ی انتقراض پیش رفت، می‌گذره. آن دسته از انسان‌هایی که باقی موندن، اکنون در دژ متحرکی به اسم دکا-دنس با سه هزار متر ارتفاع که برای محافظت خودشون از تهدید گادول ساخته شده، ساکن هستن. ساکنینِ دکا-دنس در دو دسته تقسیم میشن: دسته‌ی اول گییِرها، جنگجویانی که هر روز مشغول مبارزه با گادول هستن، و دسته دوم تانکرها، کسانی که مهارت مبارزه کردن رو ندارن. یک روز، ناتسومه، یک دختر تانکر که آرزوی این رو داره که یه گییِر بشه با کابوراگیِ بد خلق، که یکی از تعمیرکنندگان ورقه‌های پولادینِ زره‌ی دکا-دنس هست، آشنا می‌شه. این ملاقاتِ تصادفی بینِ دو شخصِ به ظاهر مخالف و متفاوت، یعنی دختری خوش‌بین که هیچوقت بی‌خیال آرزوهاش نمی‌شه و شخص واقع‌بینی که بی‌خیالِ آرزوهای خودش شده، در نهایت مسیر پیش‌روی این دنیا رو به لرزه درخواهد آورد..


درباره انیمه دکا دنس

این انیمه امتیاز بسیار خوب 7.36 از 10 را کسب کرده و جز پرطرفدارترین ها در ژانر اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی است. انیمه ای اورجینال که از 12 قسمت 23 دقیقه ای تشکیل شده است. ساخته استودیو Nut بوده و در سال 2020 پخش شده است. 
با خواندن خلاصه داستان، متوجه می شوید که در این انیمه با فضاسازی پسا آخرالزمانی روبرو هستیم. جایی که زندگی انسان ها در آستانه انقراض قرار دارد. انسان‌ها برای بقا در این دوران تاریک مبارزه می‌کنند و ما ماجرای دو شخصیت را دنبال می‌کنیم که پیشینه‌های کاملاً متفاوتی دارند. 
با تماشای این انیمه متوجه گذر زمان نمی شوید و چندین ساعت در دنیای آن غرق می شوید. همچنین الهام های زیاد و دوست داشتنی از اتک آن تایتان داشته است. پیسینگ نسبتا سریعی دارد؛ همچنین هر قسمت جهت‌گیری خاص خود را در رساندن مفهومش دارد، اما همچنان در قالب یک داستان واحد با خط داستانی کلی مشخص قرار دارد. داستان در نگاه اول، در قسمت اول ساده به نظر می‌رسد، اما با گذر چند اپیزود متوجه عمق آن و جزئیات بسیار فراوان این انیمه می شوید.
داستان در بازه زمانیِ صدها سال پیش روایت می‌شود و در واقع، خود بشریت در خطر نابودی قرار دارد. علت این خطر، موجودات مرموزی به نام گادول (Gadoll) هستند. قسمت‌های ابتدایی، سبک زندگی دو گروه از انسان‌ها را به ما نشان می‌دهند: «گیرها» (Gears) و «تانکرنشینان» (Tankers). ناتسومه آرزوی تبدیل شدن به یک مبارز را دارد، اما برخلاف میلش، به عنوان تعمیرکار مشغول به کار می‌شود. ناگهان کابوراگی به او پیشنهاد می‌دهد تا او را به عنوان یک مبارز آموزش دهد.
از نظر طراحی هنری و انیمیشن، اثری زیبا و باکیفیت است و شخصیت ها با دنیای انیمه کاملا همخوانی دارند. همچنین انیمه ای بسیار رنگارنگ و پرانرژی است و انتخاب رنگ در آن برای سریالی که سعی در تقلید از محیط یک بازی ویدیویی را دارد، عالی به نظر می‌رسد. جلوه های ویژه کامپیوتری در این انیمه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. 
کرکتر ناتسومه شخصیتی با انگیزه‌های قوی است؛ که سعی می‌کند در دنیایی که اعتماد به نفس را از او می‌گیرد، به دنبال خود واقعی اش باشد.
کابوراگی با واقعیت انتخاب‌های گذشته‌اش روبرو است، و دائماً مجبور به قرار گرفتن در موقعیت‌های سخت و گرفتن تصمیمات دشوار است. او احساس می‌کند در سیستمی از قدرت گیر کرده، که آزادی کمی برای او باقی می‌گذارد. همین باعث می‌شود گاهی اوقات دیدگاهی بدبینانه نسبت به دنیا و احساس ناامیدی داشته باشد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-05-31 00:37:46
    دوستان اینکه بعضی انیمه های جدید از یه انیمه دیگه اسکی برن اشکال نداره ، فقط به این شرط که خلاقیت هم باشه و ارتقاش بدن... هدف انیمه همینه که سرگرم کننده باشه و داستان جذابی داشته باشه ، حالا اگه بتونن یه داستان تکراری رو جذاب تعریف کنن چه عیبی داره ؟ میتونه بازم جالب باشه به نظر من یه چیزایی از اتک و aot دار و اصلا یه جوی داشت که ناخوداگاه ادمو یاد اتک میندازه چون اولا دشمنان ناشناخته ان و اینا توی یه قلعه زندانی ان و برای زنده موندن هم باید بجنگن و حتی سلاح شون هم کمی شبیه مانور 3بعدی اتکه دوما یه جور بازی هست و شخصیتاش کاراکتر رو انتخاب میکنن که شبیه aot میشه ولی در کنار این شباهتا خود انیمه هم نوآوری داشته و توی این3 قسمت به نظرم میشه بهش امید داشت که اثر خوبی بشه و من که واقعا بهش امید دارم البته واسه من شخصا هیچی جای اتک رو نخواهد گرفت :)
  • 1399-05-30 22:08:38
    علمی تخیلی بودنش خوب بود و داستان بدیم نداره فکر نکنم بد باشه ولی شباهتش با اتک خیلی کمه چرا انقدر میگید شبیه اتکه؟
  • 1399-05-23 11:02:34
    داستان انیمه به طور خلاصه از این قراره : سال ها از پدید آمدن موجودی ناشناخته به نام گادول می گذره که سبب شده بود تا بشریت به مرز انقراض برود. در حال حاضر، مردمانی که زنده مانده اند در یک قلعه به ارتفاع 3000 متر و به نام دکادنس زندگی می کنند تا از خطر گادول در امان باشند. ساکنان دکادنس به دو گروه تقسیم می شوند : گیرز ها که به طور روزانه با گادول می جنگند و تانکر ها که هیچ توانایی جنگی ای ندارند. یه روز یه دختر تانکر به نام ناتسومه که خیال داره تا جزو دسته ی گیرز بشه، سورلی کوباراگی رو می بینه که یک تامیر کار زره توی دکا-دنسه دیدار این اشخاص متناقض ( یه دختر که روحیه ی بالایی داره و هیچ وقت شکست رو نمی پذیره با مرد واقع گرایی که همین الان هم از زندگیش ناامید شده) در نهایت سبب تغییراتی در این دنیا می شه. منبع : Myanimelist.net
  • 1399-05-23 11:00:42
    من عاشق انیمه های این کارگردانم خیلی خوبن لعنتی دوستانی که نمیدونستن کارگردان این انیمه کارگردان انیمه death parade
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-05-22 22:51:53
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    سازنده میتونست داستان رو به شکل کلیشه ای پیش ببره و با یه پایان خوش و خرم تمومش کنه ولی با پیچ و خمی که تو داستان داد مثل همین قضیه که این شکار گادول در اصل یه جور بازیه و این حرفا داستان جدید و جالبی رو عرضه کرد که اصلا کلیشه ای نیست و میشه گفت یه چیز جدیده و از نظرم این یه نکته مثبته
  • 1399-05-20 08:19:21
    انیمه زیبایی هست یکم شبیه فیلم gient motorsساختن
  • 1399-05-19 12:44:36
    صبر میکنم چند قسمت بره جلو بعد دانلود شروع میکنم اینجوری بیشتر حال میده
  • 1399-05-18 21:49:45
    جالبه
  • 1399-05-16 20:50:56
    فقط با خوندن خلاصه داستان که انگار که یه کپی کامل از aot. که چیز بدی هم نی اگه خوب اجراش کنن و خلاقیت به خرج بدن
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-05-16 14:27:49
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    سلام. میشه یه نفر بمن بگه اینا چرا میرن توحالت بازی؟ قضیه ی اون قسمت چیه که باید باگ ها شناسایی کنه ؟ یعنی انسان نیستن ؟
    • 1399-05-16 12:14:28
      دنیاشون ساختگیه مث واقعیت مجازی حالا بمرور مشخص میشه
  • 1399-05-09 08:07:14
    اول باید بگم که این انیمه اصلا شبیه به اتک ان تیتان نیست. از اینجا هم نظر شخصیه منه . قسمت اول که دیدم خیلی از انیمه خوشم اومد مخصوصا دنیاش ولی بعد از اون قسمت با دنیاش اشنا شدم از لیست انیمه ها دراوردمش.درکل انیمه هست که اگه چیزی ندارین ببینین بد نیست دیدنش
  • 1399-05-09 08:06:53
    خلاصه انیمه خیلی شبیه اتکه ولی در واقع خود انیمه خیلی فرق داره! چرا انقدر میگین شبیهشه؟🤔 حال و هوای شخصیتا و داستان کلا با اتک فرق داره و بیشتر مدل رباتی علمی تخیلیه ...تا اینجاش که خوب بوده
  • 1399-05-09 08:06:44
    قسمت دوش چرا شبیه برنامه کودک شد
  • 1399-05-09 08:06:08
    هیچ فک نمیکردم قسمت دومش اینطوری بشه😑 این فکر رو که شبیه اتک تز سرتون بندازینش بیرون چون با دیدن قسمت دوم نظرتون عوض میشه منم اول فک میکردم یه چیزی مثل اتک ولی نه، نیست...
  • 1399-05-09 08:05:45
    قسمت دومش باحال بود نظرم رو نسبت به اینکه شبیه انیمه های دیگه است عوض کرد
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.