دانلود انیمه
Uzaki-chan wa Asobitai! اوزاکی چان می‌خواهد بازی کند!

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
84250 تعداد بازدید
User 742
10
/
8.30
AnimeList Rating
User 262,273
10
/
6.98
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Uzaki-chan wa Asobitai! بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود انیمه Uzaki-chan wa Asobitai! بدون سانسور به صورت رایگان
عناوین دیگر
انگلیسی Uzaki-chan Wants to Hang Out!
فارسی اوزاکی چان می‌خواهد بازی کند!,اوزاکی میخواد وقت بگذرونه
ژاپنی 宇崎ちゃんは遊びたい!
معروف به Uzaki-chan Wants to Play!

خلاصه داستان انیمه Uzaki-chan wa Asobitai!

ساکورای شینیچی فقط آرزوی کمی سکوت و آرامش رو داره. اما اوزاکی هانا سال پایینی پر سروصداش با سینه های بزرگ خیال های دیگه ای داره، همه ی چیزی که میخواد اینه که بره بیرون و با فضولی کردن تو کاراش مسخرش کنه. با کمک جذابیت سرزنده اش و سماجت قابل توجهش، این شاید تنها شروع یک رابطه ی زیبا باشه!( منبع: کمپانی سرگرمی هفت دریا)

 

دانلود انیمه Uzaki-chan wa Asobitai!


درباره انیمه اوزاکی چان می‌خواهد بازی کند!

انیمه ای پر از لحظات عاشقانه و بشدت خنده دار که در عین خندیدن شما را حرص می‌دهد! داستان آزار و اذیت یک پسر معمولی توسط یک دختر شیطون که برای خوش گذرانی دست به سر شخصیت اصلی داستان می‌گذارد. این انیمه جذاب و دیدنی امتیاز بسیار خوب 7 از 10 را دریافت کرده است. در 12 قسمت 23 دقیقه ای پخش شده و توسط استودیو ENGI ساخته شده است. ژانر کمدی را در پس زمینه ای از تم عاشقانه دنبال می‌کند. رده بندی سنی آن +13 بوده و در سال 2020 پخش شده است.
با صراحت کامل، زوج هنری Uzaki و Sakurai پس از شناخت عمیق‌تر، به یکی از قابل درک‌ترین زوج‌های کمدی تبدیل می‌شوند. نحوه تکمیل نقاط قوت و ضعف یکدیگر، نه از منظر یک زوج عاشقانه بلکه به عنوان یارانی صمیمی باعث جذابیت بیشتر این انیمه می‌شود. این زوج تلاش های زیادی در زمینه‌ی رشد و توسعه شخصیت ارائه می‌دهند که مکمل دیگر قسمت های این انیمه است. ساکورای از شخصیتی کلیشه ای به پسری با نیازهای متفاوت تبدیل می‌شود و اوزاکی با اذیت کردن او و برطرف کردن نیازهایش، قلبش را به آرامش می‌رساند.

 

انیمه اوزاکی چان می‌خواهد بازی کند!


داستان انیمه همچنین از طریق کارهای ساده‌ای مانند انجام تکالیف دانشگاهی، صرفاً با هم غذا خوردن یا همکاری بر روی کارها، عمق نگرش و اهداف خود را نشان می‌دهد.
شخصیت های دیگر مانند Amai Asai و پدرش Akihiko در کافه ای که ساکورای کار می کند؛ اتفاقات جالبی به انیمه اضافه می‌کنند و جذابیت داستان را بیشتر می‌کنند.
انیمیشن و آرت این انیمه به خوبی بعنوان یک انیمه خنده دار و عاشقانه، فضاسازی و طراحی شخصیت را انجام داده است. البته چشم های اوزاکی از آنچه در مانگا دیده‌اند بزرگتر است؛ که از نظر بعضی ها کمی ناخوشایند شده است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-04-30 18:11:22
    خسته نباشید و ممنون بابت زیرنویس
  • YS
    1399-04-30 18:10:36
    واسه اوناییکه دنبال یه چیز بامزن عالیه
    • 1399-05-11 15:52:45
      ماها میگیم کاوایی حالا شما میگی بامزه اوکی
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.