دانلود انیمه
Kami no Tou برج خدا

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
145125 تعداد بازدید
User 1975
10
/
8.34
AnimeList Rating
User 544,385
10
/
7.55
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kami no Tou به صورت سافت ساب با ترجمه فارسی + پخش آنلاین با کیفیت بالا
دانلود انیمه Kami no Tou به صورت سافت ساب با ترجمه فارسی + پخش آنلاین با کیفیت بالا
عناوین دیگر
انگلیسی Tower of God
فارسی برج خدا
ژاپنی 神之塔 -Tower of God-
معروف به Sin-ui Tap, 신의 탑

خلاصه داستان انیمه Kami no Tou

برج خدا حول محو پسری به نام «بَم بیست و پنجم» جریان داره که بیشتر زندگیش رو درحالی که زیر یک برج بزرگ و مرموز زندانی بوده، به همراه دوست نزدیکش، «ریچیل»، گذرونده. وقتی ریچل وارد برج میشه، بَم هم موفق میشه که درش رو باز کنه و حین این که میخواد دوستش رو پیدا کنه، روی هر طبقه با چالش‌های جدیدی رو به رو میشه.

 

دانلود انیمه Kami no Tou


درباره انیمه برج خدا

این انیمه با امتیاز بسیار خوب 7.55 از 10 توسط کاربران، انیمه ای خاص با داستانی غیرکلیشه ای محسوب می شود. پارت اول آن از 13 اپیزود 23 دقیقه ای با رده بندی سنی +13 ساخته شده است. در سال 2020 پخش شد و محصول استودیو TAF است. ژانر اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی و مرموزانه در محتوای این انیمه پیدا می شود.
داستان انیمه در ابتدا پیچیده نیست؛ برجی وجود دارد که با بالا رفتن از آن، هر آرزویی برآورده می شود. برجی که معلوم نیست چه کسی و چرا آن را ساخته است. داستان با دنبال کردن دختری توسط یک پسر به داخل برج آغاز می شود. ناگهان Bam به بالای برج کشیده می شود و سفری پرهیجان را شروع می کند. در طول این سفر بام به دنبال Rachel می رود؛ و رازهای مربوط به گذشته خود، خانواده‌اش، قدرتش و هدف از ساخت برج را کشف می‌کند. او همچنین با چالش‌های زیادی روبرو می شود و با دوستانی که پیدا می کند؛ به دنبال کشف رازهای جدید می رود...

 

انیمه برج خدا


دنیای انیمیشینی انیمه سرزنده و پر جنب و جوش است و گروه ها و توانایی های مختلفی را در خود جای داده است. چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد و اگر به ژانر شونن یا ماجراجویی علاقه مندید، مطمئناً از این انیمه لذت خواهید برد.
این انیمه دارای سبک منحصر به فرد و قابل تشخیصی است که شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما تا انتهای قسمت دوم به آن عادت می کنید و تماشای آن را بسیار لذت بخش می بینید. سازنده آهنگ های آغازین و پایانی فصل ها، Kevin Penkin است. موسیقی متنی مناسب با فضای انیمه خلق می کند.
شخصیت اصلی یعنی Bam تنها یک دوست در دنیا دارد؛ Rachel که هرچه بلد است را به او یاد داده. شخصیت های Supporting(نقش مکمل) کاملا شناخته می شوند، و این نقطه قوت شخصیت پردازی است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • hhh
    1399-07-10 08:37:07
    انیمه خوبیه. سرگرم کننده س من که خوشم اومد. قسمت اول رو که دیدم جالب به نظر نمی یومد ولی ادامه دادم و از قسمت ۴ به بعد خوشم اومد. به نظرم ارزش دیدن دا
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-06-25 20:12:11
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    به شخصه از اتفاقات قسمت 12 سورپرایز نشدم.از برخورد و چهره ها مشخص بود که یه اتفاقی می افته!!!
  • 1399-06-25 20:12:07
    چرت و پرتی به ظاهر متفاوت...
  • 1399-06-15 08:15:56
    من انیمشو دوست داشتم ، حتما ببینیدش و فضای جالب و دلنشینی داره
  • 1399-06-13 05:01:39
    فصل دو هم داره یا ن
  • 1399-06-13 04:59:16
    خیلی ها میگن گرافیک خوبی ندارع، ولی به نظرم همین گرافیک یه سبک جدید و خاص
  • 1399-06-10 02:25:11
    با عرض پوزش "کون" و "بام" رو شیپ کردم😂 گرافیکشو قبول دارم بده ولی انقد داستانش برام جالب بود که بتونم بهش عادت کنم :) و در کل باید ممنون باشیم که یه مانهوا رو انیمه کردن😃 خودش خیلیه... ولی معلومه طولانیه😀 دلم میخواد مانهواشو بخونم ولی ترجیح میدم انیمشو ببینم تا مزش نره :)
  • 1399-06-06 05:27:09
    گرافیگش چندان دلچسب نیس ولی خب بازم خوبه شخصیت یورو دیگه خیلی شکننده است و نباید این قدر برای راهل خود شو ب آب و آتیش بزنه:/ ولی شخصیتایی مثل کون سان واقن دوس داشتنی و جالبن در کل داستان انیمه خوبه و انیمه ی جالبیه:)
  • 1399-06-06 01:28:28
    انیمه ای بود که اگر بهار انقدر از لحاظ انیمه سرم خالی نمیشد نگاهش نمیکردم... اما پشیمون هم نیستم از دیدنش..... نمره ی انیمه لیستش هم به نظرم توسط طرفدار های مانهواش اینقدر بالاست وگرنه انیمه اش واقعا در حد 8 نیست نبود....
  • ali
    1399-06-04 09:31:17
    سریال های قشنگوو یبار که ببینی لذت میبری اینو من دو بار دیدم واقعا چیز عجیبی ساختن......
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-06-01 18:19:16
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    الان که انیمه فصل اول در حال تموم شدن گفتم که یه نقد کامل بدم سعی کردم در حد امکان نقد بی طرفانه ای باشه اگه مشکلی داشت لطف میکنید ممنون میشم گوشزد کنید اول از همه که این اثر اورجینال نیست و از روی مانهاوا و وبتون به همین نام البته در اصل tower of god پس خواستید میتونید بخونید در مورد داستان این اثر بلند منظورم در حد وان پیس و تازه حتی به ۳۰ ۴۰ درصد داستان هم نرسیده پس نظر آنچنانی نمیشه داد ولی این اثر در ژانر معمایی و همینطور داستان سرایی عالی پیش رفته محیطی متنوع داره و هر ارک کارکتر های بیشتری به داستان اضافه می‌شن و در عین حال حقیقت های بیشتری آشکار میشه و کارکتر اصلی هم در طول این اتفاقات به خوبی رشد می‌کنه در مورد خود انیمه خوب این یه پروژه جدید نه برای شرکت بلکه کل صنعت انیمه بود برای همین متاسفانه بودجه زیادی براش در نظر نگرفتن برای همین ضعف های نسبت به آثار جدید درش مشخص ولی این ربطی به نوع طراحی نداره اگر آثار بلند شونن رو خونده باشید می‌فهمید که هر ارک در انیمه مثل طراحی مانگا در اون مقطع و اینجا هم همینطور ولی خب اگه بودجه بیشتر بود میتونست بهتر بشه ولی خدا رو شکر شرکت بهترین صداگزار های ممکن رو انتخاب کرد منظورم بهترین نیست بلکه بهترین برای خود کارکترا که صدای جذاب و مناسب با روحیات کارکتر ها دارن و اینکه خوب اپنینگ و اندینگ این انیمه جز بهترین های فصل و خیلی ها خوششون اومده موزیک های وسط انیمه خوبن . بحث بعدی در مورد فایت بود تو چند تا نظر که خوب باید بگم این فصل فایت آنچنانی نداشت و اوجش شاید نبرد اندر‌وسی با افسر و یا بام گاو چون بیشتر فصل اول داستان بر روی کارکتر ها و داستان اولیه و داستان کلی بعبارتی دیگه یه مقدمه خب این می‌تونه یه ضعف یا نقطه قوت در نظر گرفته بشه که خوب به شخص بر میگرده یکجا به بی روحی امتحان کیر ها اشاره شد که بله خب بغیر از تعداد محدودی بقیه خشک یا بی روحن البته این مشکل بشخصه برام تو ادامه مانهوا برطرف شد در مورد داستان گفتن چرا کلی حفره داره که باید بگم اینا تا آخر بی جواب نمی‌مونه بلکه این مسائل به مرور در سول داستان گفته میشه ممکنه داستانی تا چند ارک بعد هم همه جوانبش گفته نشه در حالت عادی این یه ضعف ولی این طراح اثر طوری این کار رو انجام میده که لذت میبرید و مشکلی باهاش پیدا نمیکنید دومین مسئله همون اضافه شدن کارکتر های جدید در هر ارک یا وسط اون به نحوی که ممکنه جای بعضی شخصیت های اصلی رو بگیرن که در خیلی از آثار با استقبال روبرو نمیشه ولی مجددا طراح تونسته این کار رو هم عالی انجام بده قسمت بالا بیشتر برای کسایی می‌خوان مانهوا اثر رو بخونن در کل این اثر تو ارک و جلد اول خودش که انیمه شده داستان سرایی خوبی برای ادامه کار داره اما مجدداً به همین دلیل ممکن اشخاصی که انیمه رو میبینن دوست نداشته باشند و لذت نبرند خلاصه مطلب داستان خوب گرافیک متوسط اما خاطره انگیز برای کسایی که مانهوا رو خوندن فایت هم خیلی کم داشت این فصل ولی به خوبی به تصویر کشیده شده بود اختلاف قدرت یا درماندگی رو بخوبی نشون میداد موزیک های عالی و اپنینگ و اندینگ جذاب هر مشکل یا نظری بود لطفاً اعلام کنید امیدوارم ثبت بشه
    • 1399-05-28 19:15:21
      اینم گوش زد کنم کسایی که میخوان لذت حداکثری رو از انیمه ببرن وبتون رو نخونن چون هرچی نباشه براتون اسپویل میشه. (فکر کن هرچی تو فصل سه پارت 2 اتک گفتن رو همون اول میدونستی خب چی از انیمه میمونه پس؟)
      • ali
        1399-06-10 02:27:53
        خدا اسپیول گرا ها رو به راه راست هدایت کنه که گند میزنن اقا درباره جزئیات انیمه نگید
        • 1399-06-13 08:58:59
          خب روی کامنت زده حاوی ایپویله
  • 1399-06-01 18:14:34
    تا قبل از دیدن این انیمه نیر از دث نات منفورترین شخصیت از نظر من بود ولی بعد این انیمه شخصیت (خودتون میدونین کیو میگم) با قدرت اومد شد منفورترین شخصیت برا من، این دیگه یچیزی از منفورم بدر شد
    • 1399-06-05 00:47:38
      چرا لایت منفور بود :(
      • 1399-08-09 03:44:49
        میگه نیر نه لایت
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-06-01 18:14:07
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    من مانهوا را نخوندم ولی فکر می کنم بعد این اتفاق قسمت 12 یورو یک رشد شخصیتی خیلی خوبی بدست میاره به نظر من بعد Kaguya-sama: Love is War Season 2 بهترین انیمه فصل بهار،همین انیمه بود.
  • 1399-05-24 20:34:37
    مشکل انیمه بد بودن نیست، اتفاقا یکی از بهترین های فصله. ایرادش اینه که به اندازه مانهاوا خوب نیست، مانهاوای Tower of God پتانسیل انیمه با نمره 9 رو داشت، ولی خوب این اولین باری نیست که انیمه در ساخت کوتاهی میکنه و حق مطلب رو برای بیننده تو قسمت های مختلف مثل گرافیک، صداگزاری، موزیک، شخصیت پردازی و حتی تعهد به مانگا ادا نمیکنه. نمونه های دیگش مثل One Punch Man و Tokyo Ghoul بودن. من ولی دارم حال میکنم باهاش و هر هفته منتظرم دانلود کنم ببینم. فصل خوبی بود ولی به امید فصل 2 خیلی بهتر.
  • 1399-05-24 10:24:22
    انیمه قشنگی بود اما ضعف هایی هم داشت، به طور مثال دوستی هاشون خیلی آبکی جوش خورد گرافیکش پایین بود نقشه های کون تاحدی آبکی بود (مثل این بود به زور بخوای به بقیه بگی این نقره که میبینی طلاست) البته پایان لذت بخشی داشت، مانهواش رو نخوندم ولی فکر میکنم مانهوا قدری داره که باید منتظر فصل بعدش موند، راستی نظر مترجم بود که اسم شمشیرها رو به ماهای شمسی برگردون کرده جالب بود
    • 1399-05-19 16:14:07
      نظر مترجم نبود که
    • 1399-05-24 10:24:24
      مانهوا این انیمه به اندازه ای زیباس که اگه خونده باشی اصلا ضعف های انیمه رو متوجه نمیشی
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.