دانلود انیمه
Bai Yao Pu راهنمای صد شیطان

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
12096 تعداد بازدید
User 9
10
/
8
AnimeList Rating
User 2,315
10
/
7.13
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Bai Yao Pu با زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Bai Yao Pu با زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Fairies Albums
فارسی راهنمای صد شیطان
ژاپنی 百妖谱
معروف به Manual of Hundred Demons

خلاصه داستان انیمه Bai Yao Pu

یک دکتر شیطان‌صفت با دوستانش به سفری خطرناک می‌رود تا موجودات مشکل‌دار مختلف را شفا دهد، زیرا آن‌ها شاهد داستان‌هایی شگفت‌انگیز در یک دنیای جادویی هستند...

 

دانلود انیمه Bai Yao Pu


درباره انیمه راهنمای صد شیطان

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را در سال 2020 میلادی از سوی استودیوی Haoliners Animation League در ژانر ماجراجویی، فانتزی، رازآلود و فراطبیعی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 24 دقیقه به ازای هر قسمت آغاز کرد. شخصیت اصلی این اثر یک پزشک ارواح است که می‌تواند رنج‌های این موجودات را درمان کند. چنین شخصیتی، پتانسیل بسیار زیادی برای نمایش احساسات انسانی در اختیار نویسندگان قرار داده و بیراه نرفته‌ایم اگر بگوییم که نویسندگان هم به طور کامل از این پتانسیل استفاده کرده‌اند. بیشترین حسی که در طول روایت این اثر به مخاطب منتقل می‌شود، رنج و اندوه ارواح است.

 

انیمه راهنمای صد شیطان

 

هیچ مخاطبی نمی‌تواند در مقابل داستان‌های اندوهناکی که نویسندگان این اثر پیش چشمانش قرار می‌دهد مقاومت کند و احتمالاً شما هم به جمع افرادی که با تماشای این انیمه اشک خواهند ریخت بپیوندید. داستان سریال یک فرمول کلی دارد که به صورت اپیزودیک روایت می‌شود. در هر قسمت علاوه بر اینکه فرآیند درمان ارواح را به همراه شخصیت اصلی دنبال می‌کنید، تکه‌هایی از گذشته‌ی شخصیت را نیز در قالب فلاش-بک به چشم می‌بینید. خوشبختانه این ویژگی‌های اتمسفریک باعث نشده که نویسندگان دست از سر شخصیت‌ها بردارند و برای هرکدام از آن‌ها، یک خط داستانی مشخص و محکم نوشته‌اند که باعث شده روحیات و خلقیات این کاراکترها همواره درحال تغییر، رشد و تکامل باشد. ما نیز تماشای این انیمه را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که علاقه‌ای بی‌حد و اندازه به انیمه‌های فانتزی دارند و به دنبال یک سریال متفاوت می‌گردند. اگر به تماشای این انیمه علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این انیمه را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-12 21:29:08
    صحنه‌های عاشقانه داره؟
  • 1401-03-19 05:02:39
    بسیار زیبا و آموزنده
  • 1401-03-07 07:19:21
    سلام ببخشید زیر نویس چسبیده‌اس؟
    • 1401-03-05 18:08:57
      خیر.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.