دانلود انیمه
Ochikobore Fruit Tart ایدول بیرون افتاده تارت میوه

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
8073 تعداد بازدید
User 12
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 12,051
10
/
6.77
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Ochikobore Fruit Tart به صورت کامل از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Ochikobore Fruit Tart به صورت کامل از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Dropout Idol Fruit Tart
فارسی ایدول بیرون افتاده تارت میوه
ژاپنی おちこぼれフルーツタルト
معروف به OchiFuru

خلاصه داستان انیمه Ochikobore Fruit Tart

اینو ساکورا به تازگی به توکیو نقل مکان کرده تا به گروه آیدولی تازه تاسیس فروت تارت بپیوندد، گروهی که جز او سه عضو دیگر دارد، روکو سکینو، کودک بازیگری فراموش شده، هایو نوکویی، موسیقی دانی شکست خورده و نینا مائه هارا، مدلی که هنوز منتظر اولین کارش است. طولی نمی کشد که آن ها زندگی جدید مشترکشان را در خوابگاه «خانه موش» آغاز می کنند. اما وقتی برای وفق دادن خود با محیط جدیدشان را ندارند، زیرا دختران متوجه واقعیتی وحشتناک می شوند! فروت تارت که حتی کار خود را هنوز رسما آغاز نکرده، بدهی سنگین یک صد میلیون ینی دارد!
با وجود احتمال از هم پاشیدن گروه فروت تارت و خراب شدن خوابگاه خانه موش، دختران باید کار خود را آغاز کنند و خود را از پایین به بالای دنیای آیدول ها بکشانند و اسمی از خود در کنند. خوشبختانه، همو میدوری که یک آیدول  با تجربه است، از طرفداران پر و پا قرص ساکوراست و تصمیم می گیرد تا به آن ها بپیوندد. ساکورا و دیگر دختران به ستختی تلاش می کنند اما در عین حال سعی می کنند از این مسیر نهایت لذت را نیز ببرند.

 

دانلود انیمه Ochikobore Fruit Tart


درباره انیمه ایدول بیرون افتاده تارت میوه

انیمه «Dropout Idol Fruit Tart» بر اساس مانگایی پرطرفدار به همین اسم که از سال ۲۰۱۴ در مجله مانگا تایم منتشر می شده، اقتباس یافته است و داستان زندگی اینو ساکورا را دنبال می کند، دختری که برای اولین بار پا به توکیو می گذراد تا آرزوی خود یعنی تبدیل شدن به یک آیدول را به واقعیت تبدیل کند. مانگاکای این اثر قبلاً نیز مانگای موفق HaNaYaMaTa را نیز منتشر کرده بود و افراد زیادی منتظر انتشار اثر جدید او بودند. این انیمه در ژانر «دختران ناز کارهای ناز می کنند» یا به اصطلاح CGDCT قرار می گیرد. از دیگر انیمه های این ژانر می توان به K-on! و Yuru Yuri اشاره کرد.

 

انیمه ایدول بیرون افتاده تارت میوه


این انیمه سعی می کند تا تصویر واضحی را از صنعت آیدول ژاپن به بیننده ها نمایش دهد، از خوبی های این صنعت مثل قدرت الهام بخش موسیقی و لبخند گرفته تا بدی های آن مثل اغراق آمیز جلوه دادن خصوصیات افراد.
در کل، «Dropout Idol Fruit Tart» انیمه ی نسبتا خوبی در ژانر CGDCT به حساب می آید و تماشای آن به طرفداران این ژانر پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-04-30 05:55:56
    زیرنویسش رو کی میزارین؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.