دانلود انیمه
100-man no Inochi no Ue ni Ore wa Tatteiru من روی یک میلیون زندگی ایستاده ام

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
73344 تعداد بازدید
User 450
10
/
7.71
AnimeList Rating
User 151,204
10
/
6.51
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه 100-man no Inochi no Ue ni Ore wa Tatteiru به همراه زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود انیمه 100-man no Inochi no Ue ni Ore wa Tatteiru به همراه زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی I'm Standing on a Million Lives
فارسی من روی یک میلیون زندگی ایستاده ام
ژاپنی 100万の命の上に俺は立っている
معروف به I'm standing on 1,000,000 lives.

خلاصه داستان انیمه 100-man no Inochi no Ue ni Ore wa Tatteiru

یوتسویا یوسوکه به همراه همکلاسی‌هایش شیندوئو یو و هاکوزاکی کاسوئه به دنیایی ناشناخته که ساکنین آن را موجوداتی اساطیری تشکیل داده‌اند، منتقل می شوند. به محض رسیدنشان به آن دنیا، باشخصی دیدار می‌کنند که خود را استاد بازی می‌نامد؛ کسی که به آنها یک مأموریت با محدوده‌ی زمانی محول می کند. برای کمک به آنها در طول انجام این مأموریت، استاد بازی حکم یک جادوگر را به شیندوئو و حکم یک جنگجو را به هاکوزاکی اعطا می‌نماید؛ در حالیکه یوتسویا به صورت تصادفی نقش یک... کشاورز را دریافت می‌کند. بدین‌ترتیب زندگی پرمخاطره آن سه دانش‌آموز آغاز می‌شود... آن سه تن که برای زنده ماندن و نجات دنیای واقعی از شر شیاطین و هیولاها، چاره ای جز تکمیل مأموریت‌های تصادفی در طی چندین مرحله، ندارند.


درباره انیمه من روی یک میلیون زندگی ایستاده ام

این انیمه جذاب و با حالت ماوراءالطبیعه و جذاب خود امتیاز خوب 6.51 از 10 را کسب کرده است. این فصل از 12 قسمت که هرکدام 23 دقیقه زمان دارند، تشکیل شده است. ژانرهای اکشن، درام و فانتزی را در تم ایسکای دنبال می کند. سال 2020 انیمه " من روی یک میلیون زندگی ایستاده ام قسمت 1" منتشر شد؛ و ادامه آن نیز در همین سال پخش شد. 
داستان انیمه در نگاه اول شاید ساده باشد؛ اما در واقع جذاب و دیدنیست. این انیمه سریالی در مورد خلاصه‌ای که خوانده‌اید روایت می شود، اما به وضوح پیچیدگی‌های پنهانی‌ای هم دارد که احتمالاً در این فصل به طور کامل کشف نخواهند شد. خود دنیای انیمه نیز پیچیده و به خوبی ساخته شده است، به شکلی که داستان های بی پایانی می تواند در ادامه پیش بیاید. از آن دسته انیمه هایی نیست که در آن شخصیت اصلی فوق العاده قدرتمند می‌شود، و با راه انداختن یک حرمسرا دنیای فانتزی را تسخیر کند. برعکس، شخصیت اصلی برای رسیدن به اهدافش و قبل از اینکه واقعاً قدرتمند شود، سختی زیادی می‌کشد.
در بخش گرافیک و انیمیشن از بک گراند های فراموش نشدنی و شخصیت هایی با طراحی جالب لذت خواهید برد. همچنین جلوه های ویژه کامپیوتری کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. در کل فصل اول این انیمه را از لحاظ انیمیشن و صداگذاری، در استودیو Maho Film به خوبی ساخته است. 
در بخش شخصیت پردازی همه کرکترهای اصلی و فرعی مرد/پسر به خوبی پرداخته و گذشته کاملی از آنها نشان داده می شود؛ به شکلی که رفتار هر یک را درک می کنید. اما گویا برای دخترهای این انیمه در فصل های بعد، آرک های جدایی در نظر گرفته شده.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-07-13 15:14:32
    از مترجم عزیز و سابت انیمه لیست بسیار زیاد سپاسگذارم .انیمه خوبیه :) حتما دنبالش کنید
  • 1399-07-13 15:14:31
    دست شما درد نکنه دون جو ان، خدا خیرتون بده بابت زیرنویس :))
  • 1399-07-13 15:14:30
    ارزش دیدن داره شک نکنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.