دانلود انیمه
The God of High School خدای دبیرستان

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
176337 تعداد بازدید
User 1552
10
/
8.53
AnimeList Rating
User 518,090
10
/
7.07
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه The God of High School با زیرنویس اختصاصی فارسی به صورت سافت ساب + پخش آنلاین
دانلود انیمه The God of High School با زیرنویس اختصاصی فارسی به صورت سافت ساب + پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی The God of High School
فارسی خدای دبیرستان
ژاپنی THE GOD OF HIGH SCHOOL ゴッド・オブ・ハイスクール
معروف به Gat Obeu Hai Seukul, 갓 오브 하이스쿨, GOHS

خلاصه داستان انیمه The God of High School

تمام ماجرا به‌عنوان یه تورنمنت مبارزه‌ای به‌منظور یافتن بهترین مبارز درمیان تمام دانش آموزان دبیرستانی در کره، آغاز شد. موری جین، یک متخصص تکواندو و همچنین یک دانش آموز دبیرستانی، خیلی زود به این موضوع پی می‌برد که با چیزی بیشتر و بزرگ‌تر از یک تورنمنت معمولی سروکار دارد.

 

دانلود انیمه The God of High School


درباره انیمه خدای دبیرستان

این انیمه از محبوبیت بالایی میان انیمه فن ها برخوردار است. امتیاز بسیار خوب 7.07 از 10 توسط کاربران به این انیمه سریالی، طرفداران بیشتری را به سمت خودش کشیده است. انیمه خدای دبیرستان از 13 اپیزود 23 دقیقه ای با ژانر Action و Fantasy منتشر شده است. سال انتشار آن 2020 و سازنده آن استودیو مشهور MAPPA می‌باشد. 
تصور کنید مسابقه ای(Tournament) برگزار شود که مملو از هنرهای رزمی و سبک‌های مبارزه از انواع مختلف باشد و برنده‌ی آن بتواند به هر آرزویی که دارد، دست پیدا کند. هدف این تورنمنت یافتن بهترین مبارز کل کشور کره است. این تورنمنت توسط سازمانی مرموز حمایت می‌شود و از مبارزان قدرتمند تشکیل شده است، قطعاً گروه‌های بیشتری هم در آن ظاهر خواهند شد.
به طور خلاصه می‌توان گفت در این دنیا، پدیده‌های غیرمعمول و افرادی با توانایی‌های فراطبیعی وجود دارند.

 

انیمه خدای دبیرستان


شخصیت اصلی داستان، Jin Mo-ri، یک دانش‌آموز معمولی با روحیه‌ای بسیار شاد است که از مبارزه با دیگران لذت می‌برد و همیشه به دنبال حریفی قدرتمند برای رویارویی می‌گردد. 
Han Dae-Wi پسری آرام و به ظاهر خونسرد است. او همانطور که در مبارزاتش دیده می‌شود، از قدرت و استقامت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و از مشت‌های ساده اما قدرتمند خود برای مبارزه استفاده می‌کند. اطلاعات چندانی از گذشته او در دست نیست، فقط می‌دانیم که برای به دست آوردن پول و کمک به دوست نزدیک خود که در بیمارستان بستری است، در این تورنمنت شرکت می‌کند.
Yu Mi-Ra دختری مهربان و قوی است که با هدف خاص خود در تورنمنت شرکت می‌کند. همانند شخصیت‌های دیگر، اطلاعات زیادی از گذشته او در دست نیست؛ تنها می‌دانیم که شمشیرش تنها یادگاری‌ای است که از پدرش برای او به جا مانده است.
در بخش شخصیت پردازی همانطور که دیدیم، جذابیت هر فرد و مرموز بودن آن، کنجکاوی بیننده را برای دیدن ادامه انیمه زیاد می‌کند. شهری که انیمه در آن روایت می‌شود؛ کمی پیشرفته تر از حالت امروزی شهر های دنیاست. همین موضوع در انیمیشن جاه طلبانه انیمه نشان داده می‌شود. موسیقی متن در قسمت Opening theme  از یک ترک معروف به نام Contradiction استفاده می‌کند. یادتان باشد حتماً به آن توجه کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-05-13 10:16:32
    ب نظر من انیمه دیوانه کننده ای..! اول موزیکش ک هیجان وارد میکنه بعدش قسمت هایی ک نمیتونی حدس بزنی الان چ اتفاقی میفته و البته فایتاش♡😍
  • 1399-05-13 10:16:29
    به معنای کامل یک انیمه فوق العاده س ، هم هیجانش خوبه هم داستانش از سری انیمه هاییه که واقعا ارزش دیدن رو داره!!! خودم وقتی برای اولین بار تیزرش رو دیدم علاقه ی چندانی نداشتم ولی بعد از دیدن قسمت اول نظرم ۱۸۰ درجه تغییر کرد!
  • 1399-05-13 10:05:54
    زیرنویس رو دانلود میکنم از حالت زیپ در میارم هیچی تو فایلش نیست جدیدا اینجوری شده کسی میدونه چرا
  • 1399-05-13 08:46:08
    عالیه فقط اگه مثل حمله تایتانا گند نزنن توش یا استودیو شو عوض کنن.
    • 1399-05-13 14:51:22
      مگه اتک فصل آخرش اومده که می گی گند زدن بهش
  • 1399-05-12 18:10:26
    داخل انمیه از خیلی قسمت های وبتون چشم پوشی شده که میشه حدس زد چرا اما در کل چیزی از اصل وبتون کم نمیکنه البته باید دید تا اخرش ایا طبق وبتون پیش میره یا نه
  • 1399-05-11 16:14:14
    واقعا از نظر انمیه پرجزییات هست نه به اندازه وبتون اما میشه گفت مثل انیمه برج خدا باید تا اخرش صبر کنیم . به اندازه انمیه های ژانر خودش نیست اما واقعا ارزش دیدن داره
  • @li
    1399-05-10 22:37:52
    اینم داره میره تو فاز timeskip اصلا فکنم از عمد انقد حذف میکنن که ما بریم سراغ مانهوا خب پس بپریم بریم Webtoon
  • 1399-05-10 08:30:13
    سلام دوستان خواستم نظر خودمو در مورد این انیمه بگم که شما هم تا حدودی با خوب یا بد بودن انیمه آشنا بشین اول به نظر من از نظر داستانی انیمه خوبیه و از نظر طراحی هم خوبه و میشه گفت که میتونست بهتره باشه اما بد نیستش چون یکم با بقیه متفاوته.اگر بخوام در مورد صحنه های اکشن بازی بگم راستشو بخواین یکم تخیلی هستش و بعضی جاها اغراق میشه اما بیش از حد نیست که شما نتونید تحملش کنید من در کل میگم که انیمه ای هستش که میتونه عالی بشه اگه ادامش داستان داشته باشه و فقط هی کشش ندن تا 13 قسمت بسازن
  • 1399-05-10 05:29:13
    انیمه جالب و جذابیه اما به نظرم یک مقدار داستان رو سریع پیش می برن. من بیشتر مانهواش رو خوندم. سرعت جریان انیمه خیلی بیشتر از مانهوا است و همین باعث شده ریتم انیمه بعضی جاها عجیب بشه. تنها مشکلی که دیدم فعلا همینه اما دوستانی که مانهوا رو نخوندن بدونن که داستان بسیار عمیق تر و بزرگ تر از چیزیه که فعلا دارین می بینین.
  • 1399-05-10 01:40:06
    خطاب به کاربر Reza.A(زیر کامنت خودم شلوغ شده بود گفتم اینجا بهتون خطاب بزنم) من یک شاید به نوبه ای اشکال و در عین حال نکته مثبت در خودم میبینم اونم اینه که سعی دارم حرفم رو بدون هیچ رودربایستی به مخاطبم بزنم چون برای طرف مقابلم ارزش قایلم و اگه حتی طرفم ناراحت هم بشه پیش خودم نمیگم شاید باید یه جوری میگفتم بهش که ناراحت نشه چون اون موقع شما از فکر واقعیم خبردار نمیشیدین....پس امیدوارم ناراحت نشین از گفته های من..... من بعد از اینکه با شما و کاربر عزیز مهدی (اسم قبلی اکانتشون)آشنا شدم و برام جالب بود طرز تفکرتون....رفتم یه گشتی توی انواع و اقسام سایت های خارجی زدم تا بیشتر مثل شما ها رو ببینم(یک روز کامل توی سایت های دیگه میچرخیدم )....و به این نتیجه رسیدم....نمیگم همه اما اکثر قریب به اتفاق هانتر و جوجو فن ها یه مدل رفتار میکنن!!!!! جبهه گیری های با اغراق نسبت به اغلب انیمه های دیگه و بزرگنمایی های کاذب!!! یعنی مثلا یه نکته ای از یه انیمه رو بازگو میکنن و بزرگ میکنن و در حالی که اون نکته اصلا نقص نیست با نوعی بیان عجیب اون رو نقص جلوه میدن و به اصطلاح هیت میدن!!!!(مثلا یه شخصیت یا داستان رو که کلی پشتش تفکر انجام شده رو به راحتی ساده جلوه میدن و با استفاده کلماتی اون رو ساده و خام جلوه میدن و درباره ی بعضی انیمه ها من دیدم لفظ بچه گانه رو نسبت میدن که این دیگه توی خود یوتیوب هم صدا کرده و بعضی از خود هانتر و جوجو فن ها هم بهش پریدن!!!!!!!!!).....و این اتفاق فوق العاده برام جالب بود که چرا اینجوری شده....ولی فهمیدم دلیلش اینه که این دو تا انیمه خوبی هستن اما حسی توی طرفدار هاش ایجاد میکنه که احساس غیرتی بودن بهشون دست میده!!!! ()مثلا سعی دارن اون ها رو بهترین جلوه بدن در صورتی که ممکنه اصلا اینجوری نباشه!!!!من با کاربر m.p عزیز موافقم....هانتر یه انیمه کاملا overrated شده است اما طرفدار هاش برای اینکه این اتفاق نیوفته جبهه های عجیب و غریبی میگیرن!!!!و به طرزی بقیه انیمه رو قبول ندارن که باعث بشن طرف مقابلشون به این فکر کنه ااا این که هیچی رو قبول نداره پس ببین جوجو و هانتر چین که این خوشش اومده!!!!صادقانه بگم...بچگانه ترین طرز فکر ممکن هست به نظر من البته!!!!!! انیمه های دیگه رو قبول ندارن و توی نمره دادن مخصوصا توی MAL به صورت وحشتناک به انیمه های تاپ هم میپرن هم نمره پایین میدن!!!() اما من مثلا هیچ وقت یه AoT فن دو آتیشه رو ندیدم به انیمه های دیگه بپره یا فقط نمره اتک رو بالا بده بقیه رو به فنا بده!!!! و هیت الکی بده!!!! من متاسفانه این نوع رفتار رو واقعا بدم میاد و یه احساس بدی دارم موقعی که بازخورد های کاذب منفی این افراد رو درباره ی انیمه های تاپ دیگه میبینم!!!! اما دلیل بر این نمیشه به شما احترام نذارم....بالاخره اگه قرار بود همه مثل هم باشن و مثل هم فکر کنن که چه معنی داشت این همه آدم به وجود بیان!!!!! هر کس متفاوته و من شما رو یه انسان محترم میدونم و صرفا نظرم رو گفتم.... موفق باشین.... شرمنده ادمین طولانی شد.....
    • 1399-05-07 18:49:29
      والا اینجا تنها کسایی ک بچه گونس رفتارشون شما هستین و m.p... بحث سر این نیست ک اتک یا انیمه هایی ک اسم بردی خوب هست یا نه... موضوع اینه ک کدومشون بهترن یا لیاقت کلمه "شاهکار" رو دارن, انیمه های سبک اتک یا سبک هانتر و جوجو.... اتک فنا فقط بخاطر اینکه استودیو ویت اتک ول کرده رفتن به Great Pretender( کار جدید استودیو ویت) یک دادن نمرش بیارن پایین, اونم واسه چی, واسه انتقام... این موضوع با حرفی ک زدی اصلا مطابقت نداره, کسی ک واسه چیز خیلی کوچیکی مث عوض شدن استودیو ساخت رفته این کارو کرده ( اینم درنظر بگیر ک افتاده دست ماپا, یه استودیو معروف نه یه استودیو داغون) نیاد واسه بالا رفتن نمره اتک و پایین اومدن رقباش با افراط نمره بده؟؟!! .... من هیتر اتک نیستم اگه بودم میومدم یک میدادم نه 7 همینطور Reza.A ک 8 داده... در ضمن اینم بدون همه جوجو فنا و هانتر فنا اولش اتک فن بودن( نه ک چیز خیلی شاخی باشه فقط بخاطر اینکه کوتاه تر بود شروعشم راحت تر بود و اینکه بیش از حد بزرگش کردن خوب معروف شد) از جمله خودم و خیلی های دیگه ای ک میشناسم.... میفهمی ینی چی ؟ ینی برتری هانتر و جوجو... بجای اینکه بیای وقت بقیه رو با این حرفا بگیری چنتا نقد یا نظر شخصی یا هرچی دوس داری اسمش بذاری بنویس بقیه هم عقایدشون به اشتراک بذارن اطلاعات همگی بالا بره.... m.p با شما هم هستم, بجای اینکه بگی ارک اول نورلند جز 3 ارک برتر هستش و این چیزا, درباره علت و چرایی ش بگو... نگو لیوای کاراکتری هست ک نه تو انیمه بلکه تو مانگا ها هم لنگش پیدا نمیشه (جدیدا هرکی میخواد مثلا خیلی حرفه ای و منتقد ب نظر برسه مانگا مانگا میکنه... گفتی مانگا هانتر و لایت ناول مونوگاتاری رو خوندی... درکت نمیکنم واقعا, مانگا هانتر خیلی قدیمیه طراحیش هم اصلا خوب نیس خودم چن چپتر خوندم دراپ کردم... کسایی هم خوندن بهم گفتن با انیمش فرق داره خیلی چیزارو مدهاوس تغییر داده, چرا میگی خوندیش... با چ هدفی خوندی... لایت ناول مونوگاتاری هم ترجمه شدش موجود نیس یا لااقل من پیدا نکردم... محاله کسی ک عاشق مونوگاتاری نباشه بره لایت ناولش بخونه... برخلاف مانگا, لایت ناول خوندنش خیلی سخت تره برای فهمیدن لغاتش به انگلیسی باید زبانتون خیلی قوی باشه یکی از علتایی هم ک لایت ناول ها ترجمه نمیکنن یا پولی ترجمه میکنن همینه... ینی انقد مونوگاتاری دوس داشتی با همه ی این سختی هاش لایت ناولش خوندی اونوقت تولیستت مونوگاتاری نیستش؟! ) , بیا بگو چرا این حرف رو میزنی, چرا میگی هانتر و جوجو و مونوگاتاری اور ریتده, گفتی بودی نمیخوام کاراکترا هانتر ببرم زیر سوال... اگه ب جز کاراکتر گون ک خودم قبول دارم بحث سرش زیاده البته بیشتر سلیقه ای هستش چیز دیگه ای میخوای بگی با دلیل بگو.. بیخودی بحث جوایز اتک و تعداد طرفداراش و فروش مانگاش رو پیش نکشین... S.R.K.H چندین بار گفتی خیلی برام جالبه چنین ادمایی هم وجود داره... قصدت از این حرفا چیه؟ میخوای بگی سلیقه های ما خیلی عجیب غریبه و حرفامون اعتبار و ارزش نداره؟؟
    • 1399-05-10 01:40:39
      این بحث شما خیلی جاها مطرح شده ولی خب وقتی فن یک یا چند چیز میشی اگه زیاد بهش علاقمند بشی ناخودآگاه اونو با چیزای دیگه مقایسه میکنی، ولی این که اونو بیان کنی یا نکنی دست خودته ( خطاب به شخص کسی نیست) و یه موضوع دیگه، وقتی کسی انیمه یا فیلمی میبینه که به نظر خودش شاهکاره و کاملا به سلیقش میاد اونو تو ذهنش بی نقص نشون میده و باعث میشه که هر چیزی که جلوش بزارن که به سلیقش نخوره یا یه نقصی که خوشش نیاد ببینه کاملا به اون هیت بده، در کل بهتره با این جور کس ها اگه نمیشناسیمشون بحث نکنیم و اگر میشناسیم و برامون مهم هستن سعی کنیم تغییرشون بدیم
      • 1399-05-10 01:40:37
        phking, کاملا درسته... ولی این مقاومت برای اینکه چیزی ک قبولش دارن رو شاهکار و بهترین جلوه بدن هم حدی داره... از اون حد ک بگذره وارد توهین به سلیقمه مون یا حتی خودمون میشن ک اونوقت نمیشه کوتاه اومد... وقتی ک تونسته باشی انیمه رو کاملا درک کنی میری دنبال مقایسه کردن... با این مقایسه کردن, به عمق داستان شخصیت پردازی و خیلی چیزای دیگه پی میبری میتونی لذتی ببری ک موقع دیدن اون انیمه هم نتونستی بهش برسی... و این مهارت رو هم فقط با دیدن چیزی ک به معنای واقعی کلمه شاهکار از لحاظ ارت,داستان,شخصیت پردازی, ساندترک و اِلمان هایی ک باعث لذت بردن بشن میشه بدست اورد حالا لازم نیست همشون رو تو یک انیمه پیدا کنی ... از همه کسایی ک از دیدن این بحثایی ک کردم بخاطر بی ربط بودن به این پیج ناراحت شدن عذز خواهی میکنم... اگه نمیخواین ببینینشون لایک یا دیسلایک نکنین کم کم از این صفحه خارج میشه
    • 1399-05-10 01:40:47
      S.R.K.H؛ اصلا به هیچوجه ناراحت نشدم.اتفاقا عاشق کسایی ام که نظرشون و رک و محترمانه میگن. عاشق کسایی ام مثل شما یا دوستمون mp و مهدی کون که انیمه رو می فهمن و می تونن درموردش نظر بدن ( حتی گاهی کل کل هم کنن ). هیچوقت در پاسخ در به نظرات من خود سانسوری نکن. راحت باش. در مورد اینکه گفتی هانتر فن ها ( و شاید جوجو فن ها ) چه خصلت هایی دارن. واقعیتش من نمی تونم در مورد اینکه بقیه چرا اینطورین یا چه خصلت هایی دارن مطمئن حرف بزنم اما در مورد من، اینکه بگید دوست داشتن هانترxهانتر باعث شده بقیه انیمه ها رو بد بدونم. اصلا اینطور نیست. دیدن این انیمه به لحاظ کیفیت بالاش( داستان- گرافیک - بحث فیلر - ویس اکتور - موسیقی و... ) این امکان رو برام فراهم آورد که بقیه انیمه ها رو دقیقتر ببینم. وقتی چیزی رو با دقت ببینی حتی اگه ضعیف هم باشه ازش لذت بیشتری می بری( کلا در این 10-15 سالی که حرفه ای انیمه می بینم نهایت 2-3 انیمه بیشتر نبودن که بدم اومده باشه ازشون). هر چند دیدن هانترxهانتر باعث شد انتظاراتم از یک انیمه بالا بره برای مثال عرض کنم خدمت شما "قبل اون فکر می کردم فیلر انیمه ای حتما باید باشه .داستان انیمه به مانگا که نزدیک شد باید فیلر ببینی. اما ساخت هانتر بهم نشون داد میشه وقتی این اتفاق می افته میشه داستان رو پر از فیلر نکرد. هی نرفت دوره ادو؛ هی کاراکتر ها رو نفرستاد ساحل گردی کنن؛ هی فلش بک به قسمت های قبلی نزد.کیفیت انیمه رو فدای پول در آوردن در ازای گول زدن مخاطب نکرد. سازندگان هانتر حتی قبل شروع ساخت اون می دونستن که مانگا تا چه حدی رفته و چقدر دیگه می تونه پیش بره قبل از اینکه بهش برسن. اما کاری ساختن بی فیلر با نهایت خلاصه گویی ممکن تا جایی من ببیننده هم یه جاهایی می گفتم بابا ! اشکال نداره فیلر هم قاطی کنیداااا من راضیم بخدا !. این فقط یک مثال در مورد کیفیت هانتر بود میتونم کلی مورد از این جور برتری های موجود در داستان - گرافیک و ... در هانتر برات بشمارم. بگذریم؛ من انیمه های دیگه رو هم دوست دارم. اگر به کامنت من دقت کرده باشید در مورد همه انیمه های مورد بحث اول کــــاری گفتم که من نمی گم هیچکدوم ضعیفن، بلکه دارم سر شاهکار بودنشون حرف می زنم. امتیازی هم که به هر کدوم دادم ( لیست انیمه هام رو ملاحظه بفرمایید متوجه میشید) نشون میده که از نظر من همشون کیفیت بالایی داشتن. خصوصا اتک انیمه بسیار بسیار سطح بالاییه. گفتم فقط حس یه چیزی این وسط کمه!!میده. در مورد بقیه هم گفتم پس دیگه تکرار مکرات نمی کنم......علت اینکه می گید دارم در مورد هانتر کلی گویی می کنم تا بزرگ نشونش بدم، درست می فرمایید؛ به خاطره اینکه عمدا و آگاهانه داشتم کلی گویی می کردم تا متنم زیاد طولانی نشه( فقط به روئوس مطلب و تیتر های که میشه در موردشون بحث کرد اشاره کردم). اینجا پیج هانتر و جوحو و دیمون و اتک نبود، منم داشتم تلاشم رو می کردم که در حداقل جملات و واژگان ممکن منظورم رو برسونم. دوستمون m.pتو لیستش هانتر و امتیاز که بهش بده رو نداشت هر چند که گفتن که حداقل هانتر رو دیدن اما نپسندیدن. می خواستم بدونم شما هم هانتر رو دیدین؟ الان چک نکردم اما فکر کنم قبلا که چک کرده بودم توی لیست شما هم نبود. اگر ندیدین اینو یک خواهش و پیشنهاد از طرف یه دوست بدونین " هانترxهانتر نسخه ساخت سال 2011 رو ببینیدش --بدون هیت، بدون پیش داوری و مهمتر از همه با دقت بدون فست فوروارد کردن پخش ".
    • 1399-05-13 13:08:53
      دوستان این کامنت رو حدود دو یا شاید سه هفته پیش نوشتم موقعی که هنوز قالب جدید نگرفته بود سایت....اون موقع با این ذهنیت نوشتم که کامنتم با اینکه بی ربط به صفحه است با این حجم کامنت های زیاد قطعا تا چند ساعت بعد دیگه جلوی چشم نیست و فقط صرفا برای بحث با کاربر عزیز Reza.A نوشتم....خب قطعا هم اگه فضای چت روم وجود داشت این کامنت های طولانی رو (هم من هم Reza.A هم مهدی (Mehdi -kun سابق) اینجا نمی نوشتیم مطمئنا....و اینکه شما ممکنه بعضی مواقع با یک یا چند نفر سر بحث رو باز کنید....آیا اون موقع دوست دارید که ازتون ایراد بگیرن؟؟؟ در دفاع از خودمون سه تا میگم(امیدوارم حرف شما Reza.A و Mahdi-kun هم باشه)....هر فردی تا موقعی ای که توهین و فحاشی انجام نده ادمین این صفحه کامنتش رو تایید میکنه....پس فکر کنم واقعا درست نیست که ایراد میگیرین!!!! اگه به آزادی بیان اعتقاد دارین نباید بیاین بگین اینا چرا دارن بحث درباره ی فلان چیز میکنن!!!! اما منم گفتم همون اول که قصد این رو نداشتم کامنتم همش جلو چشم باشه....قطعا من توی صفحه های دیگه ی انیمه های دیگه بحث های نامربوط دیدم اما هیچ وقت از ذهنم عبور نکرده بود ایراد بگیرم چون همه حق دارن حرف بزنن و اگه کامنتی موجب از بین بردن فضای خوب سایت بشه قبل شما ادمین حواسش هست!!!! بحث از اول بین دو نفر دیگه شروع شد و ادامه دار شد بینمون ......چیز عجیبی نیست که بعضی ها اینقدر عصبانی میشن!!!! اما کلا قالب جدید سایت یه مقدار توی بخش کامنت عجیب شده و مثلا کامنتی که زیرش این رو نوشتم که مال چند وقت پیشه بعضی مواقع میاد بالا..........ولی درست نیست که بعضی ها اینجوری کامنت گذاشتن بقیه رو میبرن زیر سوال!!!!!توی انیمه های فصلی که خیلی ها همزمان میبینن بحث ها بعضا نامربوط خیلی دور از انتظار نیست....اما خب شما هم درست می ادمین لطفا این کامنت رو تایید کن....
      • 1399-05-13 13:08:44
        نوشته دوستمون S.R.K..Hمورد تایید منم هست.واقعیتش منم فکر می کردم حداکثر یه روزه این کامنتها میرن چند صفحه بعد و دیگه اصلا دیده نمیشن.به نظر میاد به دلیل باگ در قالب جدید یا نمیدونم شاید دلایل دیگه ای که من بی اطلاعم ، مدام این کامنت ها میان صفحه اول ! ........... ضمنا اضافه کنم اون دوستان معترضم پر بی راه نمیگن..... اگه مطالب من موجب رنجش این دوستان و سخت تر شدن دسترسی به کامنتهای مرتبط با god of high school شده به شخصه عذرخواهی می کنم.من بعد سعی کنم بیشتر به انیمه مرتبط بپردازم.
        • 1399-05-13 13:09:23
          ممنون از آقا رضا از حمایت شما...(خوشحالم حرف توی دهن شما نذاشتم😅 و هم نظر هستیم).... از ادمین این پیج هم ممنونم واقعا..... آخرین باری که یه ادمین اینقدر به بخش کامنت ها توجه میکرد رو یادم نمیاد من الان توی پیج های دیگه انیمه های فصلی کامنت میذارم تایید نمیشه کلا...... برای دل خودم اونجا ها کامنت میذارم😅😅
        • 1399-05-13 13:09:27
          دلیلِش باگ نیست، به خاطر لایک شدن یا دیسلایک شدنِ کامنت هاست که بالا و پایین می شن.
          • 1399-05-13 13:09:34
            اه، پس کامنت ها با "لایک/دیس لایک" بالا میان. من در موردش نمیدونستم ..ممنون به خاطر اطلاع رسانی، اقا کاپیتان........ با اینحال هنوزم فکر می کنم این یه باگ ( خطای برنامه نویسی) در قالب جدید سایته. قاعدتا نباید کامنتی فقط با لایک کزدن در صف کامنت ها تغییر مکان بده( ضمنا چیز عجیبی که هست اینه که تاریخ کامنت ها هم عوض میشه)................ من یک نقــــد کاملا مرتبط با این انیمه دارم که اونو بعد از بقیه کامنتهام فرستاده بودم. اما الان ص 4 نظراته ....... تاریخی هم که بالاش خورده، قدیمی تر از کامنت هام توی ص 1 نشون میده( کامنتهای من در ص1 نظرات، در واقع زودتر از اون فرستاده شده بودن) ... با این اطلاعاتی که ادمین عزیزمون کاپیتان، در مورد تاثیر لایک /دیس لایک در تغییر مکان نظرات بهمون دادن؛ از دوستان خواهش می کنم اونو هم لایک یا دیس لایک کنن تا حداقل یه چیز مرتبط هم بیاد ص 1. ممنون از همه دوستان و ادمین محبوبمان.
            • 1399-05-13 13:09:36
              مرسی؛ اطلاع می دم این مشکل‌ـو.
  • 1399-05-08 19:02:41
    چرا هر دفعه امتیازش میاد پایین🤔 افت کیفیت داره مگه
  • 1399-05-08 08:53:13
    خدا لعنتشون کنه که اینقدر طرفداران انیمه در ایران رو ، سر سایت محبوبشون اذیت میکنن...هر چند روز یه بار من احساس میکنم فحش بدجور بهم میدن وقتی نمیتونم بیام تو سایت ......خیلی بی انصافیه....بخدا شاید باورتون نشه ولی اینقدر بهم بر میخوره میخوام بشینم به حال خودمون گریه کنم.....ادمین اگه این کامنتم بد میشه براتون ثبت نکن.....ولی بدجوری ته دلم مونده بود که بگم....
  • 1399-05-08 08:53:07
    میگم نظرات انقدر طولانیان یعنی در کل نه نظرات منظورم بحث هاست صفحه رو میکشم پایین کلا دوتا نظر هست انقدر طولا نین کل صفحه رو ساپورت کردن ولی بچه در باره انیمه حرف بزنین نه که بیاین داستاد بنویسین امیدوارم کسی ناراحت نشه
  • 1399-05-08 01:21:20
    انیمه خوبیه من که خوشم اومد امیدوارم تا آخرش هم خوب پیش برن. کمدیش و صحنه های اکشنش که عالیه من بعضی جاهاشو چند بار نگاه میکنم. فقط اینکه زیرنویس قسمت سه مشکل داره من پوشه رو از حالت rar خارج میکنم ولی زیرنویس توش نیست فقط فونت داره
    • 1399-05-04 12:59:25
      سلام، برایِ چندمین بار امتحان کردم، مشکلی نداشت... از سلامتی برنامه winrar سیستمتون اطمینان حاصل کنین، یا از سیستمِ دیگه ای زیرنویس رو دانلود کنین. خیلی ممنون.
  • 1399-05-08 01:16:09
    واقعا مسخرس. رو چه حساب چهارتا بچه دبیرستانی اندازه هرکول زور دارن . بقیه هم عادی نشستن به تماشا کردن انگارطبیعیه یه مشت بزنی به طرف بیست متر پرت بشه بعد پاشه راست راست برا خودش راه بره. حداقل یه توضیحی دلیل منطقی چیزی میاورد براشون . البته طبق نظرات همه راضی ان و اینو شاهکار میبینن . الان فقط بزن بزن مهمه نه داستان...
    • 1399-05-01 16:38:43
      سلام عزیز من مانهوا رو خوندم اولا که این انیمه کلا تخیلیه بعدشم یکم صبر داشته باش علت این قدرت ها رو توضیح میده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.