دانلود انیمه
Yuukoku no Moriarty موریارتی وطن پرست

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
100263 تعداد بازدید
User 916
10
/
8.87
AnimeList Rating
User 183,388
10
/
8.17
MyAnimeList
11
/
11
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Yuukoku no Moriarty با زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Yuukoku no Moriarty با زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Moriarty the Patriot
فارسی موریارتی وطن پرست
ژاپنی 憂国のモリアーティ
معروف به Moriarty's Patriotism

خلاصه داستان انیمه Yuukoku no Moriarty

در اواخر قرن نوزدهم، امپراتوری بریتانیا به قدرتی جهانی تبدیل شده بود. به سبب طبقه بندی سختگیرانه اجتماعی، شهروندان معمولی احتمال کمی دارن که با موفقیت به جایگاه های بالا دست یابند، جایی که اشرافیت نفرت‌انگیز بر همه چیز حاکم است. ویلیام جیمز موریاتی دومین پسر خاندان موریاتی، پروفسور ریاضی جوانی است که از بچگی هوش و استعداد خوبی رو از خود به نمایش گذاشته است. او به همراه برادرانش آلبرت و لوییس، زندگی اشرافی معمولی دارد. ویلیام خارج از مدرسه به عنوان یک مشاور خصوصی که مایل به حل مشکات افراد هست به خوبی شناخته شده است. اگرچه رفتار آرام او این حقیقت را که او رییس گروهی است که در پی آرمان های خود (دنیایی جدید ساخته شده از خاکستر های دنیای قدیم)آماده‌ی به بار آوردن خسارتی بزرگ است رو اشتباه جلوه میدهد. یووکوکو نو موریاتی معنای تازه‌ای را به اثر اصیل آرتور کونان دویل با قرار دادن کانون توجه بر شخصیت منفی داستان و اینکه او چگونه به تنها و اولین« مشاور جنایی» تبدیل شد، می‎دهد.

 

دانلود انیمه Yuukoku no Moriarty


درباره انیمه موریارتی وطن پرست

انیمه‌ای با امتیاز 8.17 از 10 که محبوبیت بالا و طرفداران زیادی میان انیمه فن‌ها دارد. استودیو Production I.G این بار با انیمه‌ای به نام "موریارتی وطن پرست" در 11 اپیزود 23 دقیقه‌ای داستان را بازگو می‌کند. ژانرهای معمایی (Mystery) و تعلیق (Suspense) موضوع این سریال هستند. همچنین پخش این انیمه پر سروصدا در سال 2020 اتفاق افتاده است.
داستان این انیمه در مورد ویلیام جیمز موریارتی، پروفسور وطن پرست انگلیسی روایت می‌شود. پروفسوری که در طول روز استاد ریاضی و شب به عنوان مشاور جنایی مخفیانه فعالیت می‌کند. همزمان در پشت صحنه جنایت‌ها دست دارد!
تفاوت Shelock Holmes و James Moriarty در نیت این دو شخصیت محبوب است. شرلوک در طرف قانون و موریارتی در طرف عدالت ایستاده است.

 

انیمه موریارتی وطن پرست


با این حال، انگیزه‌های او متفاوت است. او خشم و کینه‌ای عمیق نسبت به اشراف‌زادگان بریتانیا دارد. هدف موریارتی مجازات اشراف زادگان سلطنت انگلیس است؛ تا مردم لندن را از ظلمی که به آنها می‌شود، رها کند. این انیمه به شدت خشن و بی‌رحمانه است، اگرچه بعد از 4 قسمت اول کمی آرام‌تر می‌شود.
فضای لندن در دهه 1880 دیدنی است؛ شهری آلوده با خیابان‌های پر شده از جرم و جنایت که در این انیمه جذاب به تصویر کشیده شده‌اند. مردم از زندگی خود راضی نیستند و تنها یک Villain می‌تواند آنها را نجات دهد. با دیدن انیمه کم‌کم از شخصیت موریارتی خوشتان خواهد آمد؛ و دید همیشگی به او در سریال شرلوک هولمز را نخواهید داشت. 
طرفداران انیمه های ژانر Crime معتقد هستند؛ که در 5 سال گذشته انیمه ای با انیمیشن و آرت شبیه به این سریال ندیده اند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • VX
    1399-07-18 20:31:35
    پتانسیل انیمه خیلی خیلی بالاست. توقع داشتم قسمت اول معما رو جون دار حل کنن اما یکم آبکی معما حل شد. توقعم از این انیمه خیلی بالاست. در کل عالیه.
  • 1399-07-16 21:22:46
    این انیمه عالیه...امیدوارم قسمت های بعدی هم همین روال رو حفظ کنه خیلی ممنون به دلیل ارسال زیرنویس
  • 1399-07-16 21:22:40
    دوستان عالیه.حتما ببینید اگه از شرلوک هلمز خوشتون اومد از این چندبرابر خوشتون میاد بجای مشاوره به پلیس به مجرم ها مشاوره میده اما گاهی جرم همون عدالته
  • 1399-07-16 21:22:35
    زیرنویس اختصاصی میزنین زیرنویس بقیرو قبول نمیکنین؟؟؟؟؟؟
  • 1399-07-16 21:22:34
    بسیار عالی پیشنهاد می کنم ببینید
  • 1399-07-16 21:22:31
    به این میگن انیمه ی خوب :) شخصیت نقش اصلی عالی بود! بابت ترجمه و زیرنویس ممنون و خسته نباشید.
  • 1399-07-16 08:47:40
    خیلی خوبه👌✌، منتظر قسمت بعدیشم باتشکر از انیمه لیست و گروه ترجمه
  • 1399-07-15 22:50:27
    باحاله🙂
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.