دانلود انیمه
Saezuru Tori wa Habatakanai: Don't Stay Gold
پرندگان توییتر هرگز پرواز نمی‌کنند: نجیب نباش

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
8280 تعداد بازدید
User 13
10
/
8.53
AnimeList Rating
User 6,008
10
/
7.29
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Saezuru Tori wa Habatakanai: Don't Stay Gold با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Saezuru Tori wa Habatakanai: Don't Stay Gold با زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی Twittering Birds Never Fly: Don't Stay Gold
فارسی پرندگان توییتر هرگز پرواز نمی‌کنند: نجیب نباش
ژاپنی 囀る鳥は羽ばたかない Don't stay gold
معروف به Saezuru Tori wa Habatakanai OVA, Twittering Birds Never Fly OVA

خلاصه داستان انیمه Saezuru Tori wa Habatakanai: Don't Stay Gold

دکتر «کیج»، «کوگا» را از طریق «یاشیرو، رئیس مافیا» ملاقات می‌کند، جوان سرکشی که بدون پیراهن می‌گردد و رفتارهایی خشونت‌طلبانه از خود نشان می‌دهد. با اینکه «کیج» در ابتدا میلی به «کوگا» ندارد و حتی نسبت به او تنفر می‌ورزد، اما به زودی متوجه می‌شود که زخم‌های بدن کوگا و رفتار کاریزماتیک او، ممکن است نظرش را درباره این پسر تغییر دهد...


درباره انیمه پرندگان توییتر هرگز پرواز نمی‌کنند: نجیب نباش

این فیلم انیمیشن در سال 2021 میلادی در ژانر عاشقانه‌ی پسرانه و درام، با رده‌بندی سنی 13+ سال و زمان 23 دقیقه از سوی استودیوی GRIZZLY پخش شد. دنیای انیمه‌های عاشقانه‌‌ی یائویی (هر دو شریک مذکر) چند سالی‌ست که طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ژانرهای دنیای انیمه شده است.

استودیوی GRIZZLY نیز یکی از استودیوهایی‌ست که امروزه به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های خالق انیمه‌های یائویی از آن یاد می‌کنند. در این فیلم انیمیشنی به‌خصوص، با یک قصه‌ی عاشقانه 24 دقیقه‌ای طرف هستیم که از هر دقیقه‌ی خود هوشمندانه استفاده می‌کند. سبک انیمیشنی گیرا و غلیظ این اثر به کارگردان فیلم کمک کرده تا بتواند صحنه‌های اروتیک را با احساسات بیشتری اعمال کند و در نتیجه، شاهد نمونه‌هایی از مشتاقانه‌ترین صحنه‌های اروتیک یائویی در تاریخ انیمه باشیم. اشتیاق و هوس آتشین، از عناصری‌ست که صحنه‌های بزرگسالانه‌ی این انیمه را شکل می‌دهند، اما نه آن‌قدر بزرگسالانه که برای افراد زیر 17 سال مناسب نباشد. دیزاین شخصیت‌ها نیز به زیبایی صورت گرفته و طراحی‌های تحسین‌برانگیز انیماتورها، منجر به خلق اتمسفری تماشایی شده که بستری مناسب برای روایت چنین قصه‌ای به شمار می‌رود.

با این حال از آن‌جایی که نویسندگان زمان کمی برای توسعه شخصیت‌های خود در اختیار داشتند، شاهد هستیم که روند تکامل شخصیت‌ها کمی دیر آغاز شده و کمی هم پیش از موعد به نتیجه می‌رسد. در واقع می‌توان گفت که به علت فشردگی زمانی، نقص‌هایی آشکار در حوزه قواعد داستانگویی را در این انیمه شاهد هستیم. با این حال اگر به دنبال یک انیمه‌ی یائویی می‌گردید که از یک رابطه‌ی آتشین و متشاقانه پرده‌برداری کند و شما را به هیجان بیاورد، تماشای این مجموعه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای دانلود این انیمه در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-05-25 20:50:39
    با تشکر فراوان از سایاکا عزیز برای ترجمه🩷 دوستان حتما مانگا این اثر رو بخونید، ۵۲ چپتر منتشر شده و همچنان درحال انتشاره👌🏻
  • 1400-04-25 02:54:24
    سلام. منتظر این انیمه هستم کی میذارید؟ ممنون از سایت خوبتون من طرفدار همیشگیتونم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.