دانلود انیمه
Thermae Romae Novae ترمائه رومائه نووائه

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
3685 تعداد بازدید
User 10
10
/
7.9
AnimeList Rating
User 12,842
10
/
7.17
MyAnimeList
11
/
11
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Thermae Romae Novae با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Thermae Romae Novae با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
فارسی ترمائه رومائه نووائه
ژاپنی テルマエ・ロマエ ノヴァエ

خلاصه داستان انیمه Thermae Romae Novae

لوسیوس مدستوس، یه معمار تاریخی رومی، خودش رو توی موقعیتی پیدا میکنه که نمیتونه ایده‌های جدید بده و باید دنبال کار بیفته. از اونجایی که رفتارش روز به روز ناراحت کننده تر میشه، دوستاش سعی میکنن که ببرنش حموم عمومی تا یکم آروم بشه. لوسیوس که نمیتونه سروصدا و شلوغی حموم رو تحمل کنه، سرش رو داهل آب فرو میبره. اونجا، یه تونل مخفی پیدا میکنه که منتقلش میکنه به یه حموم ژاپنی مدرن، و بهش الهامی که نیاز داشت چیز جدیدی بسازه رو میده. حالا که با اطلاعات فوق‌العاده زیادی رو به رو شده که خیلی جلوتر از زمان خودشه، لوسیوس تلاششو میکنه که این چیزایی که دیده رو بازسازی کنه، ولی به خاطر نبود امکانات زیاد، این سازه ها طبیعتا نسبت به مدل اصلیشون کم کیفیت تر خواهد بود. ولی به دلیل داشتن نبوغ به شدت بالایی، شاید این کافی باشه که توجه شهروندارو جذب کنه و شهرتشو به عنوان یه معمار دوباره به دست بیاره.

 

دانلود انیمه Thermae Romae Novae


درباره انیمه ترمائه رومائه نووائه

ترما روما یک سری انیمه‌ معروف است که میراث فرهنگی غنی حمام های ژاپنی رو بررسی میکند. داستان این سری در رم باستان اتفاق میفته و ماجراهای لوسیوس رو به تصویر میکشه، شخصیت اصلی‌ای که عجایب حمام های عمومی رو کشف میکنه و با خودش به رمی های زمونه‌ی خودش برمیگردونه.
این سری به خاطر تمرکزش روی ارزش های فرهنگی، اسم برای خودش درست کرده، و هر قسمت بخش جدید و خاصی از امکانات حمام های عمومی رو به تصویر میکشه که هرکدوم قانون و رسوم خاص خودشونو دارن. لوسیوس به عنوان فردی روشن فکر و کنجکاو به تصویر کشیده میشه که خیلی علاقه منده که جنبه های مختلف فرهنگ حموم کردن رو یاد بگیره. یکی از جنبه‌های برجسته‌ی این انیمه نداشتن شخصیت منفی تیپیکاله و اختلافات اون با شخصیت اصلیه. در عوض، این انیمه روی سفر لوسیوس برای کشف کردن و درگیری هاش با رکود ذهنی‌ای که مواجه شده، و تلاشش در فهمیدن فرهنگ حموم عمومی تمرکز میکنه.

 

انیمه ترمائه رومائه نووائه


استایل طراحی این انیمه ترکیبی از انیمیشن سنتی و سی جی آی هست، که ممکن است بعضا رومخ باشه، ولی موسیقی این سری به خاطر تواناییش در انتقال دادن احساسات مختلف، تحسین شده و تجربه‌ی بیننده ها رو افزایش میده.
در آخر هر قسمت، بخشی توسط سازنده‌ی این سری، ماری یامازاکی، ساخته شده، که برای بیننده ها ارزش و اهمیت تاریخی حمام های عمومی رو توضیح میده. این بخش با طراحی های طنزداری همراه بوده و به تجربه‌ی بیننده ها اضافه میکن.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-04-15 19:25:47
    بهترین انیمه ی کل قرنهو من بودم حد اقل یه قسمت نیگاه میکردم! از وقتی این انیمرو دیدم هر روز دلم میخواد برم حموم! وقتی میرم حموم هم دلم نمیخواد بیام بیرون! بعد حمومم اینقد خوراکیه خووب میخورم ! اصلا اینقد میرم حموم بعد دیدن این انیمه هااا شما هم حتما یه قسمت نگاه کنین خیلی عالیه
  • 1401-03-26 02:20:58
    معمولی بود کل 11 قسمت انیمه درباره فرهنگ حمام ژاپنه نبینید چیزی از دست ندادید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.