دانلود انیمه
Zhen Hun Jie: Bei Luo Shi Men Pian Part 2 خیابان راکشاسا

پخش آنلاین
5105 تعداد بازدید
User 5
10
/
6.8
AnimeList Rating
User 911
10
/
6.93
MyAnimeList
7
/
7
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Zhen Hun Jie: Bei Luo Shi Men Pian Part 2 با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Zhen Hun Jie: Bei Luo Shi Men Pian Part 2 با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی Rakshasa Street
فارسی خیابان راکشاسا
ژاپنی 镇魂街 北落师门篇 下
معروف به Zhen Hun Jie 2, Requiem Street 2

خلاصه داستان انیمه Zhen Hun Jie: Bei Luo Shi Men Pian Part 2

نیمه‌ی دوم انیمه Zhen Hun Jie: Bei Luo Shi Men Pian


درباره انیمه خیابان راکشاسا

"ژن هون جیه"، معروف به "راکشاسا استریت"، در فصل دوم خود تحولات پیچیده‌ای را تجربه می‌کند. در ابتدا، این سری یک سبک داستان ‌گویی یین و یانگ منحصر به فرد را ارائه می‌دهد که بر روی ارتباط بین دو برادر تمرکز دارد، و اقتباس این دونگهوا از مانهوای منبع آن نسبتا دقیق بوده و آن را تطبیق می‌دهد و از طریق فلش ‌بک ‌ها و شخصیت‌های جدید به دساتان عمق اضافه می‌کند. با این حال، استراحت و وقفه‌ی ناگهانی پس از تنها پنج قسمت منجر به بازگشت غیرمنتظره‌ی یک ریمیک می‌شود، که باعث سر درگمی بینندگان می‌شود.
در فصل دوم، سه قسمت اول حاوی محتوای دونگهوای اصلی و قسمت‌های بعدی به طور مطیعانه اقتباس از مانهوا هستند. این اختلاف منجر به ایجاد حفره‌های داستانی و عدم پیوستگی در داستان می‌شود که بر کیفیت کلی داستان تأثیر می‌گذارد.
از نظر طراحی و صدا، این سری با بازخورد مختلط روبرو می‌شود. در حالی که سبک هنری بعدی به اصالت مانهوا پایبند می‌ماند و از انیمیشن ۳ بعدی حواس پرت کن به شکل باهوشانه‌ای اجتناب می‌کند، محدودیت‌های بودجه در برخی از قسمت های انیمیشن مشهود است. به همین ترتیب، طراحی صدا بین لحظات تأثیرگذار و انتخاب‌های مشکوک سرگردان می‌شود، با آهنگ‌های متنی بازیافت شده از فصل ۱ همراه با درجات موسیقی ناهماهنگ که مقداری به رزومه‌ی این سری صدمه میزند.
شخصیت پردازی برای شخصیت‌های اصلی مانند بی لوو شی من مورد قبول قرار می‌گیرد، اما برای ناپایداری ‌ها و کمبود زمان صحنه برای شخصیت‌های فرعی مانند "روحانیون نگهبان" مورد انتقاد قرار می‌گیرد. با وجود این مشکلات، پایان قوی این سری لذت بخش بوده و برای فصل های بعدی امیدوار کننده است.
در کل، فصل دوم "ژن هون جیه" به عنوان یک اقتباس وفادار از مانهوا توصیف می‌شود، اما با مشکلاتی در ادغام محتوای انیمه‌ای اورجینال مواجه است. پیشنهاد می‌شود قبل از شروع فصل دوم، مانهوا را بخوانید تا تغییرات ناگهانی در سری را بهتر درک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.