دانلود انیمه
Juan Siliang جزیره سیلیانگ

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
10430 تعداد بازدید
User 15
10
/
8.2
AnimeList Rating
User 861
10
/
7.46
MyAnimeList
15
/
15
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Juan Siliang با ترجمه و زیرنویس فارسی + کیفیت بالا+ پخش آنلاین از لینک مستقیم
دانلود انیمه Juan Siliang با ترجمه و زیرنویس فارسی + کیفیت بالا+ پخش آنلاین از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی The Island of Siliang
فارسی جزیره سیلیانگ
ژاپنی 眷思量

خلاصه داستان انیمه Juan Siliang

جزیره سیلیانگ مکانی تبعید است که توسط خدایان برای مجازات خدایان و جاویدانانی که گناهان بزرگی مرتکب شده‌اند، ساخته شده است. این جزیره در محل اتصال قلمرو الهی و قلمرو بهشتی قرار دارد و از هر دو قلمرو مسدود شده است. تبعیدشدگان به این جزیره، در قالب انسان‌های فانی، طعم تولد، پیری، بیماری و مرگ را می‌چشند. همچنین با تماس با آب‌دریای اطراف جزیره، بدنشان می‌سوزد و از هستی محو می‌شوند. افسانه‌ای وجود دارد که هر پانصد سال، یک “رهایی آسمانی” رخ می‌دهد.
در این زمان، خدایان، جاویدانان و فرزندان تبعیدشدگان می‌توانند با گذراندن آزمایشی، جزیره را ترک کرده و به بهشت بازگردند. با این حال، صبر برخی از خدایان و جاویدانان کم است. روزی، جاویدانی به نام شانگ ژن برای شکستن طلسم و فرار از جزیره سیلیانگ، دست به برپایی یک تشکیلات جادویی می‌زند که نیازمند قربانی کردن افراد است. همسر او که از بار گناه به ستوه آمده، با خودکشی و پریدن به دریا به زندگی خود پایان می‌دهد. تلاش مرد برای نجات همسرش بی‌فایده است و در نهایت او نیز با پیوستن به همسرش، به زندگی خود خاتمه می‌دهد.
تنها بازماندگان این حادثه، پسرشان جینگ ژوان و دخترخوانده‌ی فانی‌شان تو لی هستند؛ که پس از این فاجعه از هم جدا می‌شوند. جینگ ژوان برای کشف حقیقت پشت پرده این حادثه، مخفیانه عمل می‌کند. او در یکی از مأموریت‌هایش متوجه می‌شود که هزاران سال است هیچ‌کس موفق به ترک جزیره نشده است.


درباره انیمه جزیره سیلیانگ

قانون‌گذاری و دنیای داستان خیلی منحصر به فرد و جالب روایت می شود. شخصیت‌ها هم عالی نوشته شده اند و هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. انیمیشن در این انیمه بسیار جذاب و فوق العاده است که با دیدن تنها یک دقیقه از انیمه متوجه آن می شوید.  تک تک تار موهای شخصیت ها طراحی شده، حرکت لباس‌ها، حتی نمای نزدیک چشم‌ها و لب‌های آنها هم دقیق است.
چهار قسمت ابتدایی انیمه بسیار خالی و بدون اتفاق به نظر می‌رسند. بسیاری از جزئیاتی که در این قسمت‌های اولیه ارائه می‌شود، بی‌معنی به نظر می‌آیند و تشخیص شخصیت اصلی گیج کننده است. با این حال، بعد از قسمت چهارم، داستان شروع به شکل‌گیری می‌کند و شخصیت‌های معرفی‌شده در ابتدا با خط اصلی داستان ارتباط پیدا می‌کنند. اگر تا آخر این بخش با سریال همراهی کنید، قطعا از داستان جالب و انیمیشن دیدنی آن شگفت زده می شوید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-08-30 14:03:33
    عالی بود داستان جالب و گیرا وکیفیت گرافیک عالی منتظر فصل بعدی
  • 1401-03-19 05:00:08
    فصل دوم نداره ؟؟؟؟همین بود؟؟؟
  • 1400-12-20 05:23:11
    ببخشید این فصل دوم داره؟؟
  • 1400-10-20 17:31:36
    واقعا انیمه قشنگیه و ارزش ترجمه داره.اگر ممکنه همه قسمت ها رو با بالاترین کیفیت ممکن آپلود کنید ممنومم
  • 1400-10-20 17:31:30
    انیمه خیلی قشنگیه فقط ۱۵ قسمته تموم شد؟؟قسمت اخر بود ؟؟ادامه نداره؟؟
  • 1400-04-22 21:20:32
    این انیمه خیلی خوبه اگه میشه ترجمش کنید.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.