دانلود انیمه
Tokyo Mew Mew New ♡ توکیو میو میو جدید

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
5672 تعداد بازدید
User 7
10
/
7.28
AnimeList Rating
User 10,684
10
/
6.64
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tokyo Mew Mew New ♡ با زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم
دانلود انیمه Tokyo Mew Mew New ♡ با زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی Tokyo Mew Mew New
فارسی توکیو میو میو جدید
ژاپنی 東京ミュウミュウ にゅ~♡

خلاصه داستان انیمه Tokyo Mew Mew New ♡

«ایچیگو مومومیا» برای شروع دبیرستان و عاشق‌شدن هیجان‌زده است. او وقتی با «ماسایا آئویاما» آشنا می‌شود بلافاصله به او علاقه پیدا می‌کند. هنگامی که «ایچیگو» متوجه می‌شود که «آئویاما» علاقه زیادی به محیط زیست دارد، از این فرصت استفاده می‌کند و به لطف چند بلیط نمایشگاهی درباره حیوانات درحال‌انقراض، از او درخواست می‌کند که با او به یک قرار عاشقانه بیاید. در طول قرار ملاقات، «ایچیگو» با نوری مرموز برخورد می‌کند و غش می‌کند. وقتی با دیدن «آئویاما» از خواب بیدار می‌شود، آسیبی ندیده است، اما هر دو باید از دست یک موش غول‌پیکر فرار کنند! «ایچیگو» برای نجات جانشان، قدرت‌هایش را بیدار می‌کند و با مهارت‌های یک گربه به یک قهرمان تبدیل می‌شود؛ قهرمانی که به زودی در «پروژه‌ی میو» عضو می‌شود تا جهان را نجات دهد...

 

دانلود انیمه Tokyo Mew Mew New


درباره انیمه توکیو میو میو جدید

این انیمه پخش خود را از سال 2022 میلادی از سوی استودیوی Yumeta Company و Graphinica در ژانر فانتزی، عاشقانه و علمی‌تخیلی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 24 دقیقه آغاز کرده است. در اینجا با شخصیتی مواجه هستیم که وارد یک دنیای فانتزی/ عاشقانه می‌شود، اما بیشتر جنبه‌های شخصیتش و خط روایی تکامل او حول محور عشقش به شخصیتی دیگر می‌چرخد، در نتیجه می‌توانیم پیش‌بینی کنیم با انیمه‌ای طرف هستیم که قصه‌اش تا حدودی بر عشق تأکید دارد. دیگر شخصیت‌ها نیز عموماً در حد و اندازه‌ی شخصیت‌های تیپ باقی می‌ماند، اما همچنان سرگرم‌کننده‌اند.

 

توکیو میو میو جدید

 

سبک انیمیشنی زیبای این اثر یکی دیگر از نکات مثبت این مجموعه به شمار می‌رود که به سرعت می‌تواند نظر مثبت شما را به خود جلب کند. صداپیشگی‌های ماهرانه و موسیقی‌های گوش‌نواز نیز مجموعه نکات مثبت دیداری و شنیداری را تکمیل می‌کنند تا با یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آثار فانتزی چند سال اخیر مواجه باشیم. برای دانلود تمامی قسمت‌های این مجموعه انیمیشنی در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-04-16 05:29:50
    این ادامه قبلیه یا باز سازی همونه
    • 1401-04-30 16:49:12
      بازسازیه همونه ولی چون میخوان تو ۱۲ قسمت جاش بدن متفاوت تره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.