دانلود انیمه
Hanyou no Yashahime: Sengoku Otogizoushi - Ni no Shou یاشاهیمه

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
23208 تعداد بازدید
User 22
10
/
8.36
AnimeList Rating
User 13,859
10
/
7.07
MyAnimeList
24
/
24
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Hanyou no Yashahime: Sengoku Otogizoushi - Ni no Shou با زیرنویس فارسی اختصاصی
دانلود انیمه Hanyou no Yashahime: Sengoku Otogizoushi - Ni no Shou با زیرنویس فارسی اختصاصی
عناوین دیگر
انگلیسی Yashahime: Princess Half-Demon: The Second Act
فارسی یاشاهیمه
ژاپنی 半妖の夜叉姫 -戦国御伽草子- 弐の章
معروف به Hanyou no Yashahime: Sengoku Otogizoushi 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Hanyou no Yashahime: Sengoku Otogizoushi - Ni no Shou

Towa برای نجات ستسونا و نابودی موجودات دنیای پس از مرگ، از انرژی محدود Tenseiga استفاده می‌کند و سپس بی‌هوش می‌شود. توتوسایی به صحنه می‌رسد، ناگینتای شکسته را دوباره می‌سازد و تیغه جدید را «يوکاری نو تاچيكيری» نامگذاری می‌کند. ستسونا از خواب بیدار می‌شود و از آن برای نابودی تمام اهریمن‌ها استفاده می‌کند. توتوسایی قبل از رفتن به ستسونا هشدار می‌دهد که زنده بماند. در حالی که توا بهبود می‌یابد، توتوسایی به ستسونا دستور می‌دهد تا ریشه عرفانی کیو یو کن را از درخت دو هزار ساله ماگنولیا بوکسنو پیدا کند و توا شمشیر را جایگزین کند...


درباره انیمه یاشاهیمه

این فصل دقیقا از همان نقطه‌ حساس فصل اول شروع می‌شود؛ جایی که با یک تعلیق بزرگ به پایان رسید. نویسندگی فصل اول در ابتدا پراکنده بود، اما در انتها درست شد و در طول فصل دوم بهتر هم شد. آرک اول این فصل شگفت‌انگیز است و حتی پس از پایان این آرک (حدود قسمت 12)، داستان برای چند قسمت با ریتم قوی به پیش می‌رود. در ادامه هم انیمه به خوبی طی می شود و مشکل اتفاقاتی است که در طول 5 قسمت پایانی رخ می دهد. شخصیت‌ها به راحتی نظر خود را عوض می‌کنند. اتفاقات خیلی سریع جدی می شوند و کنترل اوضاع از دست خارج می شود. نقطه برجسته این قسمت‌های پایانی، سشومائو است. بدون اسپویل باید گفت، او در میان تمام این آشفتگی ، بار انیمه را به دوش می‌کشد.
بخش زیادی از پیشرفت شخصیت‌ها برای سرعت بخشیدن به پایان داستان فدا شده اند؛ اما بیشتر آن‌ها مسیر رشد خوبی را طی می‌کنند و در پایان از بابت سشومائو خوشحال می‌شوید. شخصیت‌های دوست داشتنی دیگر زیرو و ستسونا هستند و پیشرفت آنها نیز عالی است. اینویاشا و کاگومه نسبت به فصل اول حضور بیشتری دارند. 
تمرکز اصلی این انیمه بر روی داستان آن است و صحنه‌های مبارزه آنقدر زیاد نیستند که در فصل اول شاهدش بودیم. مبارزات مهم در قسمت اول فصل دوم قابل قبول هستند و مبارزات نهایی در انتها راضی کننده اند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-09-19 10:32:46
    خیلی داستان پیچیده ای داشت همه چی به همدیگه ربط داشت یعنی باید از انیمه اینویاشا شروع کنی تا بفهمی چی به چیه انیمه خوبی بود ولی مورد پسند من نبود هم خیلی طولانیه هم داستانش خیلی پیچیدس ولی در رابطه با آرت استایلش و گرافیکش بگم که خیلی خوب بود یعنی یه سبک تلفیقی از قدیم و جدید بود.
  • 1400-12-13 16:20:59
    like like like
  • 1400-12-06 13:27:44
    ممنون بابت زیرنویس
  • 1400-11-02 15:45:59
    واقعا قشنگه و تازه داره هیجان میگیره بابت زیرنویس هم عالیه
  • 1400-10-08 12:57:49
    عالی فوق العاده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.