دانلود انیمه
Shi Yi Chang An: Mingyue Jishi You Er خاطرات چانگ‌آن 2

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
10684 تعداد بازدید
User 14
10
/
7.92
AnimeList Rating
User 1,614
10
/
7.29
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Shi Yi Chang An: Mingyue Jishi You Er به صورت کامل + پخش آنلاین با زیرنویس چسبیده
دانلود انیمه Shi Yi Chang An: Mingyue Jishi You Er به صورت کامل + پخش آنلاین با زیرنویس چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی Memory of Chang'an 2nd Season
فارسی خاطرات چانگ‌آن 2
ژاپنی 拾忆长安·明月几时有 貳
معروف به Shi Yi Chang An: Ming Yue Ji Shi You 2nd Season, Shi Yi Chang An: Mingyue Jishi You 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Shi Yi Chang An: Mingyue Jishi You Er

فصل دوم انیمه شی یی چانگ آن مینگیوئه جیشی یو ار/ خاطرات چانگ آن


درباره انیمه خاطرات چانگ‌آن 2

انیمه چینی "شی یی چانگ آن: مینگیوئه جیشی یو آر/ یادداشت‌های چانگ آن، فصل دوم" انیمیشنی خوش ساخت و بسیار لذت بخش است. شما همراه با شخصیت‌ها می‌خندید و گریه می‌کنید یا از آن‌ها برای احمق بودن در برخی موارد عصبانی می‌شوید.

 

دانلود انیمه Shi Yi Chang An: Mingyue Jishi You Er


در فصل اول، شاهدخت مینگیوئه و لی چیانگ، نهمین شاهزاده‌ی امپراتور، مجبور به ازدواج می‌شوند تا صلح در سلطنت‌های خود حفظ شود. از آن زمان تا کنون، برای مینگیوئه مشکلات زیادی پیش آمده است زیرا برخی از خاندان‌های دیگر سعی کرده‌اند ازدواج را متوقف کنند و حتی به انجام ترور برای شاهزاده دست زده‌اند.
اکنون به نظر می‌رسد که لی چیانگ سرانجام درک کرده است که عاشق همسرش است ؛ امید است که مینگیوئه نیز احساس مشابهی به همسرش داشته باشد.
این دونگهوا از نظر بصری و هنری واقعاً دلپذیر است؛ به خصوص لی چیانگ و لیان شی یینگ. صحنه‌های مبارزه زیبا هستند و شخصیت‌ها بسیار قدرتمند هستند. یک عنصر از رازآلودی و مکاشفه‌های سیاسی وجود دارد که خوب است. دیدن داستان گذشته‌ی لی چیانگ و دیدن رشد شخصیتش جالب است. تلفیق خوبی از طنز و عناصر جدی‌تر وجود دارد. مشکلی که ممکن است با این انیمه داشته باشید، این است که این اثر دارای تعداد زیادی شخصیت است، اما در مهم جلوه دادن همه‌ی این شخصیت ها موفق عمل نکرده. تماشا کردن این انیمه برای طراحی شخصیت‌ها بسیار لذت بخش است، اما در بخش جذابیت داستان و محتوای مفید داستان چندان خوب عمل نکرده است.

 

انیمه خاطرات چانگ‌آن 2

 

با استثنای لی چیانگ و دوست دوران کودکی‌، یادداشت‌های چانگ آن، به شخصیت‌ها به اندازه کافی پرداخته نشده است تا جالب باشند. همچنین، لی چیانگ در فصل دوم به نظر می‌رسد که از شخصیت اصلی خود خارج شده است، به ویژه در مقایسه با فصل اول - و خوب است که او کمی متفاوت تر شده است، اما سایر تغییرات او، به ویژه حسادت پراکنده، واقعاً احساس طبیعی بودن به بیننده نمی‌دهد؛ و دروغ‌گوییش هم کمی ناخوشایند است. در مقایسه با انیمه‌های چینی بهتر مانند "QZGS" و "MDZS"، "یادداشت‌های چانگ آن" به طور کلی متوسط است. با این حال، اگر شما فقط به دنبال گذراندن وقت و/یا دیدن برخی شخصیت‌های زیبا هستید، "یادداشت‌های چانگ آن" را دوست خواهید داشت. به طور کلی، بدترین دونگهوا هم نیست، ولی چندان شاهکار هم نیست.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-06 21:16:02
    ممنونم بابت ترجمه و سایت
  • 1402-11-05 17:10:47
    ممنون ادامه هم قرار بدید
  • 1401-12-24 15:48:07
    خیلی انیمه قشنگیه امیدوارم فصل سوم سریع تر تایید بشه
  • 1400-10-26 03:41:32
    ادامه بدید خسته نباشید
  • 1400-05-18 11:49:06
    سلام میشه این قرار بدید هر چه زودتر؟؟ لطفا خیلی از دوستان و بنده دوست داریم هرچه زودتر تماشا کنیم اریگاتو گزایماشته انیمه لیست♥️♥️♥️
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.