دانلود انیمه
Shen Lan Qi Yu Wushuang Zhu سرزمین معجزه

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
2878 تعداد بازدید
User 7
10
/
8.85
AnimeList Rating
User 568
10
/
7.45
MyAnimeList
15
/
15
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Shen Lan Qi Yu Wushuang Zhu با کیفیت بالا + پخش انلاین به همراه زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Shen Lan Qi Yu Wushuang Zhu با کیفیت بالا + پخش انلاین به همراه زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی The Land of Miracles
فارسی سرزمین معجزه
ژاپنی 神澜奇域无双珠

خلاصه داستان انیمه Shen Lan Qi Yu Wushuang Zhu

در سال ۲۵۰۱ تقویم یخبندان، شهاب سنگی که ارک‌ها و اهریمنان در آن زندگی می‌کردند به فالانکس، قاره پریان، برخورد کرد که بعدها این رویداد را فاجعه عظیم نامیدند. پس از اینکه جد انسان‌ها، تیان‌ٰژینگ با استفاده از کتاب پیش‌گویی توانست فاجعه عظیم را پیش‌بینی کند، دو ابر قدرت، پریان و اهریمنان، به دیگر نژادها پیوستند تا هفت آرتیفکت مقدس را بسازند و برعلیه برخورد و نابودی دنیا مبارزه کنند...

 

دانلود انیمه Shen Lan Qi Yu Wushuang Zhu


درباره انیمه سرزمین معجزه

این عملا جلد پنجم رمان سرزمین روح ها است. در این آرک که تانگ سان تناسخ میشود تا شائو وو را پیدا کند. جز این، جلد دوم این رمان اقتباس شده که در این آرک هم هوئو یوهائو هم وارد داستان می‌شود. با اینکه در این آرک شخصیت تمرکز شده خاص است و داستان شخصیت اصلی هم جالب پیش می‌رود، قرار است سری به شدت طولانی‌ای باشد، از آن جایی که ناول اصلی این سری هم بسیار طولانی است. با این وجود، برای افرادی که فقط دونگهوا را تماشا میکنند، مشکلی پیش نخواهد آمد. داستان گذشته‌ی برخی شخصیت های اصلی را نخواهید دانست ولی فقط همین مشکل را دارد. از این مورد فاکتور گرفته شود، داستان بسیار وی‌ای دارد که انیمیشنش فقط کمی با سرزمین روح تفاوت دارد. پس اگر به انیمیشن مشابه امیدوار بودید، بهتر است که بیخیال شوید.

 

دانلود انیمه سرزمین معجزه

 

هرچند باز هم کیفیت بالایی دارد. از آنجایی که سری طولانی‌ای خواهد بود، باید در نظر گرفت که تیم انیمیشن و کارگردان احتمال عوض شدن دارند. پس اگر در آرک های بعدی متوجه تفاوتی شدید، احتمالا دلیلش این است. فقط امیدواریم که به رمان اصلی صادق بمانند و انیمیشن با کیفیتش را حفظ کنند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.