دانلود انیمه
Haikyuu!! vs. "Akaten" هایکیو

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
9117 تعداد بازدید
User 19
10
/
8.94
AnimeList Rating
User 47,936
10
/
7.77
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Haikyuu!! vs. "Akaten" با زیرنویس فارسی رایگان و پخش آنلاین
دانلود انیمه Haikyuu!! vs. "Akaten" با زیرنویس فارسی رایگان و پخش آنلاین
عناوین دیگر
فارسی هایکیو
ژاپنی ハイキュー!! VS"赤点"
معروف به Haikyuu!! Jump Festa 2015 Special, Haikyuu!! OVA, Haikyuu!! vs. Failing Grade

خلاصه داستان انیمه Haikyuu!! vs. "Akaten"

در Haikyuu!!: vs. Akaten، که در فصل دوم برگزار میشود، هیناتا و کاگیاما در یک آزمون مردود میشوند و در میابند که امتحان جبرانی با اردوی آماده‌سازی آنها تداخل دارد.

درست قبل از کمپ تمرینی باشگاه والیبال در توکیو، «شویو هیناتا» و «توبیو کاگیاما» در امتحان نهایی مردود می‌شوند. از آنجایی که برنامه‌ی زمانی دچار تداخل شده است، پسرها ناامیدانه شرایط خود را به معاون مدیر مدرسه می‌گویند که البته فایده‌ای نیز ندارد. از آن‌جایی که هم‌تیمی‌های ضروری آن‌ها نیز مجبور می‌شوند برای مطالعه آماده شوند، اعضای باشگاه راه‌های مختلفی برای کمک به آن‌ها پیدا می‌کنند تا به موقع به اردو بپیوندند...


درباره انیمه هایکیو

این فیلم انیمیشنی در سال 2016 میلادی در ژانر ورزشی و شنون با رده‌بندی سنی 13+ سال و زمان 21 دقیقه از سوی استودیوی Production I.G پخش شد. این انیمه در دنیای «هایکو» جریان دارد، اما قصه‌ای را روایت می‌کنند که سازندگان مجموعه انیمیشنی اصلی نتوانسته بودند آن را در مجموعه‌ی اصلی قرار دهند. این اثر شخصیت‌های این دنیای انیمیشنی را در حالی دنبال می‌کند که حتی در زمین والیبال حضور پیدا نمی‌کنند و فقط در تلاش هستند تا بتوانند برنامه‌های خود را طبق تقویم زمانی پیش ببرند.

در نتیجه حالا که شخصیت‌ها هرگز وارد زمین بازی نمی‌شوند، دست نویسندگان برای شخصیت‌پردازی‌های جزئی بازتر است و می‌توانند به سراغ امتحان‌کردن سکانس‌هایی بروند که شاید هرگز فرصت حضور در مجموعه‌ی اصلی را نداشته‌اند. بنابراین سکانس‌های خنده‌دار و صحنه‌هایی که شخصیت‌هایی عمیق را برای ما نمایش می‌دهند، از اصلی‌ترین استعدادهای این اثر در حوزه داستان‌گویی به شمار می‌روند. اصولاً هم قصه‌ی این انیمه درباره‌ی شخصیت‌هایی‌ست که سعی می‌کنند به سختی درس بخوانند تا در آزمون قبول شوند، پس می‌توانیم این اثر را به عنوان یک نقطه استراحتِ سرگرم‌کننده برای طرفداران «هایکو» بدانیم که کلکسیونی از شخصیت‌های جذاب و سکانس‌های خنده‌دار را پیش چشمان مخاطبان قرار می‌دهد.

اگر به تماشای این اثر علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در این صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا این انیمه را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.