دانلود انیمه
Haikyuu!! Lev Genzan! هایکیو

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
9234 تعداد بازدید
User 19
10
/
9.05
AnimeList Rating
User 74,121
10
/
7.7
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Haikyuu!! Lev Genzan! با زیرنویس فارسی اختصاصی به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Haikyuu!! Lev Genzan! با زیرنویس فارسی اختصاصی به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
فارسی هایکیو
ژاپنی ハイキュー!! リエーフ見参!
معروف به Haikyuu!!: Jump Festa 2014 Special, Haikyuu!! OVA, Haikyuu!! The Arrival of Haiba Lev

خلاصه داستان انیمه Haikyuu!! Lev Genzan!

تیم والیبال دبیرستان نکوما عضو جدیدی جذب میکند: نیمه ژاپنی، نیمه روسی، لیو هایبا. اگرچه ایس خودخوانده از قد و قامت بالایی برخوردار است، اما فاقد توانایی‌های اساسی والیبال است. این باعث می‌شود پاسور تیم، کنما کوزومه، هنگام تطبیق با اون اوقات سختی رو سپری کنه. در کمال تعجب همه، مربی نکوما پیشنهاد میدهد که لیو در مسابقه تمرینی با دبیرستان کونیهیرا سنیور بازی کند، و برای کنما چاره‌ای جز همکاری با بازیکن بلند قامت باقی نمی‌گذارد.آیا کنما میتواند از پس این چالش جدید برآید؟


درباره انیمه هایکیو

این فیلم انیمیشن در سال 2015 میلادی در ژانر ورزشی با رده‌بندی سنی 13+ سال و زمان 24 دقیقه از سوی استودیوی Production I.G پخش شد. دنیای ورزشی «هایکو» آن‌قدر بزرگ شده‌ است که امروزه طرفداران می‌توانند با تماشای اسپین‌آف‌های مختلف، بخش‌های متنوعی از این دنیا را کشف کنند. این انیمه نیز یک اسپین‌آف کوچک از دنیای بزرگ «هایکو» به شمار می‌رود که داستانی درباره‌ی پذیرش و کار تیمی در تیم والیبال را روایت می‌کند. با اینکه سبک انیمیشنی این اثر تا حدودی پایین‌تر از استایل انیمیشنی مجموعه اصلی است، اما یک سبک به‌خصوص دارد که می‌تواند تنوعی باطروات برای دوست‌داران دنیای «هایکو» باشد که دوست دارند حال و هوای جدیدی را در دنیای محبوبشان ببینند.

با اینکه این اثر مدت زمان کمی دارد، اما می‌توان شخصیت‌پردازی‌های دقیق را یکی از نقاط قوت این اثر دانست که به خوبی شخصیت‌های تازه را در کنار شخصیت‌های قدیمی قرار می‌دهد تا از تضاد آن‌ها، کشش شخصیتی انیمه را تشکیل دهد. همچنین نباید فراموش کنیم که نویسندگان، همچنان بر روی مسابقه‌های ورزشی تمرکز داشته‌اند و در نتیجه از هیجان و تنش موجود در این مسابقه‌ها برای شارژ کردن هیجان انیمه استفاده کرده‌اند. در نهایت می‌توانیم بگوییم که با انیمه‌ای لذت‌بخش در ژانر ورزشی طرف هستیم که می‌تواند هدیه‌ای دوست‌داشتنی به طرفداران دنیای ورزشی «هایکو» باشد. برای دانلود این انیمه در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در این صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.