دانلود انیمه
Blue Thermal ترمال آبی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
3622 تعداد بازدید
User 7
10
/
7.71
AnimeList Rating
User 3,300
10
/
6.75
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Blue Thermal به صورت سافت ساب با پخش آنلاین با کیفیت بالا
دانلود انیمه Blue Thermal به صورت سافت ساب با پخش آنلاین با کیفیت بالا
عناوین دیگر
فارسی ترمال آبی
ژاپنی ブルーサーマル
معروف به Aonagi College Sports Festival Aviation Club, Blue Thermal: Aonagi Daigaku Taiiku-kai Koukuu-bu

خلاصه داستان انیمه Blue Thermal

«تاماکی» سعی می‌کند یک زندگی معمولی در دانشگاه برای خودش دست و پا کند و اصلی‌ترین هدفش هم یافتن دوست پسر است، اما در دانشگاه طی یک سوءتفاهم با «کوراموچی» آشنا می‌شود که او را به سوی یک مفهوم تازه هدایت می‌کند: ماجراجویی در آسمان‌ها با استفاده از گلایدر. «تاماکی» به زودی مجذوب این وسیله می‌شود و خودش را میان ابرها درحال گلایدرسواری پیدا می‌کند...

 

دانلود انیمه Blue Thermal


درباره انیمه ترمال آبی

این انیمه در سال 2022 میلادی از سوی استودیوی Eleven Arts در ژانر درام با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 1 ساعت و 43 دقیقه پخش شد. اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق پرواز و زیبایی آسمان‌هاست، این انیمه می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تماشا باشد. شخصیت‌های این مجموعه افرادی هستند که شیفته‌ی آسمان و گلایدرسواری‌اند. آن‌ها ارتباطی عمیق با یکدیگر برقرار می‌کنند و تصمیماتی اخذ می‌کنند که همگی‌شان برای مخاطبان قابل‌باور است. صحنه‌های انیمیشنی این اثر پر زرق و برق تولید شده‌اند و شما را کاملاً به دنیایی بالاتر از دنیای روزمره می‌برند، جایی که گلایدرها و ابرها بر پهنه‌ی آسمان حکم‌فرمایی می‌کنند. موسیقی متن حماسی این اثر به شدت بر حال و هوای گیرای این فیلم تأثیرگذار است. با این حال نباید از این فیلم انیمیشن انتظار زیادی در حوزه‌ی داستان‌گویی داشته باشید، چراکه در اواسط روایت تا حدودی انسجام ریتم خود را از دست می‌دهد.

 

انیمه ترمال آبی

 

قصه‌ی عاشقانه‌ی فرعی داستان نیز نمی‌تواند پا به پای قصه‌ی حماسی داستان حرکت کند و در نهایت فراموش‌کننده ظاهر می‌شود. با این حال بخش دیداری و شنیداری این اثر همچنان لذت‌بخش است، چراکه سرشار از نمایش پروازهای گلایدری و صداهای واقعی پرواز است که می‌تواند برای هر فردی که به پرواز و آسمان علاقه‌مند است تماشایی باشد. اگر شما هم به تماشای این فیلم انیمیشن علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید آن را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی و اختصاصی از طریق لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-07-19 13:17:37
    ارزش دیدن قطعا داره ، حس خوبی رو به ادم منتقل میکنه
  • 1402-06-30 01:02:48
    قشنگ بود
  • 1402-06-29 23:38:57
    لطفا ترجمه Summer's Tunnel هم در نظر داشته باشید نمی‌دونم نسخه بلوری و زیرنویس خوبش اومده یا نه اگر اومده لطفا ترجمه بزنید
  • 1402-06-29 12:50:44
    برای تجربه‌ی بهتر زیرنویس جداگانه رو دانلود کنید، نسخه سافت ساب ترجمه آهنگ‌ پایانی رو نداره. امیدوارم لذت ببرید.
  • 1402-06-04 02:48:30
    این انیمه نسخه بلوریش اومده لطفا با زیر نویس قرار بدید هیچجا نیست اصلا تو سایت های فارسی زبان چرا انقدر بی اهمیت نسبت به همچین انیمه ی خوبی؟
    • 1402-06-04 02:48:41
      بررسی میکنیم اگر اومده باشه میذاریم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.