دانلود انیمه
Love All Play عشق به تمام بازی ها

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
8562 تعداد بازدید
User 18
10
/
8.05
AnimeList Rating
User 11,996
10
/
6.52
MyAnimeList
24
/
24
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Love All Play از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین با کیفیت بالا
دانلود انیمه Love All Play از لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین با کیفیت بالا
عناوین دیگر
انگلیسی Love All Play
فارسی عشق به تمام بازی ها
ژاپنی ラブオールプレー

خلاصه داستان انیمه Love All Play

توی راهنمایی، ریو میزوشیما و دوستاش با تصمیمی یکهویی وارد باشگاه بدمینتون شدن. به مرور که به ورزشش بیشتر علاقه مند میشه، ریو سخت تلاش میکنه مه مهارتهای بدمینتونش رو قویتر کنه تا بتونه توی تورنمونت استانی موفق عمل بکنه. ریو که مربی ای نداره تا پتانسیل واقعیشو بیرون بکشه، در نظر نداره مه وارد دبیرستانی بشه که باشگاه بدمینتون قوی ای داشته باشه. در عوض، برنامه داره که وارد یه دبیرستان محلی ای بشه تا بتونه تفریحی بدمینتون بازی کنه.
ولی وقتی سرمربی تیم بدمینتون مدرسه‌ی یوکوهاما میناتو پیداش میکنه، نظرش به کل عوض میشه. نه تنها این مدرسه یکی از قویترین تیم های بدمینتون منطقه رو داره، بلکه کنتو یوسا، بازیکنی که ریو بهش احترام میذاره، هم داخل اونجا هست.‌ با اینکه در اول تردید میکنه، ریو تصمیم میگیره که وارد بشه تا بتونه خواهرشو پشتیبانی بکنه. اون که ارزوی بزرگی داره، با کمک و راهنمایی بیشتر سرمربی، راهی سفری میشه که بتونه روزی از یوسا پیشی بگیره.

 

دانلود انیمه Love All Play


درباره انیمه عشق به تمام بازی ها

لاو آل پلی انیمه‌ای ورزشی مدرسه‌ای است که گروهی دانش آموز دبیرستانی را که عضو باشگاه بدمینتون میشوند را دنبال میکند که همکاری میکنند تا مهارت هایشان را بهتر بکنند و اسم مدرسه‌ی خود را در این ورزش گوشزد بقیه بکنند. این سری روی رشد شخصی، دوستی ها و داستان های عاشقانه‌ی شخصیت ها تمرکز میکند ولی عناصر دیگری مثل ورود دانش آموزان تازه کار هم به تصویر میکشد.
شخصیت های این سری یکی از قویترین جنبه های این انیمه است، و هرکدام گذشته و شخصیت خاص خود را دارند. شخصیت اصلی، ریو میزوشیما، دانش آموز انتقالی جدیدی است که عضو باشگاه بدمینتون شده و سریعا بازیکن ستاره‌ی این باشگاه میشود که بعدها دوستانش هم به اون میپیوند، که همگی عشق مشترکی به بدمسنتون دارند. باهم همکاری میکنند تا حریفان خود را شکست دهند و بهتر شوند.

 

انیمه عشق به تمام بازی ها


یکی از مواردی که این انیمه را از باقی ورزشی ها جدا میکند، این است که به مرور رشد شخصیت ها را نشان میدهد، و این کار را با بررسی موضوعاتی مثل انگیزه، ترس ها، ناراحتی های شخصیت ها انجام میدهد، و رشد آن ها در طول زمان را نشان میدهند. با وجود همه‌ی این مثبت ها، این انیمه نسبتا قدیمی تر از زمان خودش است و چندان تاکیدی روی بازی های بدمینتونش ندارد، که هسته‌ی عملکرد این انیمه است. استایل انیمیشن و موسیقی هم قدیمی بوده و برای بعضی بینندگان کمتر جذابند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • mes
    1402-10-12 16:25:28
    به طرز عجیبی کامنتی برای این انیمه نیست انیمه خوبیه سریال کره ایش هم ساختن یه سری تفاوتای کلی و جزئی با هم دارن ولی بیس داستان هم که نه ولی تقریبا یکین (اسمشون هم یکیه )
  • 1401-02-20 22:14:49
    دوستان با عرض معذرت، فونت زیرنویس قسمت‌های ۱ تا ۳ به دلیل اشتباهی که در انتخاب نسخه فونت شده بود نمایش داده نمی‌شدن. اگه نسخه قبلی رو دانلود کردین، حالا می‌تونید فایل اصلاح شده این سه قسمت رو جایگزین نسخه قبلی کنید.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.