دانلود انیمه
Kingdom 4th Season قلمروی پادشاهی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
25573 تعداد بازدید
User 139
10
/
9.41
AnimeList Rating
User 28,354
10
/
8.74
MyAnimeList
26
/
26
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kingdom 4th Season از لینک مستقیم به صورت سافتساب
دانلود انیمه Kingdom 4th Season از لینک مستقیم به صورت سافتساب
عناوین دیگر
انگلیسی Kingdom: Season 4
فارسی قلمروی پادشاهی
ژاپنی キングダム 第4シリーズ

خلاصه داستان انیمه Kingdom 4th Season

پس از پایان کارزار بزرگ ائتلاف، کل چین در حال پیشرفت اقتصادی است. حزب های چین به فرماندهی یینگ ژنگ و لو بووی همچنان به درگیری داخلی خود ادامه می دهند. ژنگ که در نبرد ائتلاف نقش پادشاه را بر عهده داشت، اعتماد مردم را دارد؛ اما لو از میدان مبارزه خارج نشده است.
او قصد دارد طی 18 ماه، مراسم ژنگ را مختل کند. در همین حال ارتش ژائو با تعداد 20000 سرباز به سمت چین حرکت کرده. در دربار سلطنتی به دلیل کمبود نیروهایی که توانایی مقابله با تهدید ورودی را داشته باشند، لو با زیرکی پیشنهاد می کند که ژنگ فرماندهی را برعهده بگیرد. چنگ جیائو برادر ناتنی ژنگ داوطلب می شود. ژنگ که در طول نبرد ائتلاف به اعتماد آنها به یکدیگر پی برد، اکنون جیائو را به عنوان جانشین خود می پذیرد. 
نیروهای ژائو تنها 12 ساعت پس از درگیری با ارتش جیائو عقب نشینی می کنند. با ایجاد سریع مشکلات در سایه ها، مبارزه داخلی چین پیچیده تر می شود. تنها دو نفر وجود دارند که ژنگ احساس می کند می تواند به آنها اعتماد کند: B ژنرالی که 30000 سرباز را فرماندهی می کند؛ و شین رهبر نیروی فی چین.


درباره انیمه قلمروی پادشاهی

این انیمه بر اساس هفت کشور جنگ‌ طلب در تاریخ چین باستان ساخته شده که در آن زمان کشورها با فتح یکدیگر به دنبال ایجاد یک چین متحد بودند. با پیشرفت داستان در طول سریال، انیمه از نظر سبک هنری، داستان و شخصیت‌ها به طور چشمگیری جذاب‌تر میشود. تمرکز روی شخصیت ها و گسترش ویژگی های آنها در کمتر انیمه ای به این خوبی انجام می شود.
این فصل بیشتر از هر کشور دیگری روی چین تمرکز دارد. این انیمه داستانی دارد که قابل پیش بینی توسط هیچکس نیست و همواره هیجان انگیز است؛ حتی در فصل چهارم. البته هنوز یک داستان جنگی است، اما داستان آن بسیاری از شخصیت های فرعی را گسترش داده.
این انیمه در زمینه آرت استایل و انیمیشن پیشرفت زیادی داشته. در فصل چهارم درست زمانی که آرت استایل پیشرفت چشمگیری داشته، تغییرات رنگ آمیزی کمی گیج کننده شدند. جلوه های ویژه کامپیوتری هم دیگر عجیب و غریب نیستند. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-01-21 16:26:37
    بلاخره اومد بد جوری منتظرش بودم
  • 1400-12-16 10:58:57
    به به شاهکاره این انیمه
  • 1400-12-12 18:48:42
    بی صبرانه منتظر فصل چهارم
    • 1401-01-28 15:25:25
      خیلی منتظر فصل 4ام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.