دانلود انیمه
Dennou Coil سیم پیچ دنو

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
3340 تعداد بازدید
User 3
10
/
8
AnimeList Rating
User 44,194
10
/
8.03
MyAnimeList
26
/
26
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Dennou Coil به همراه پخش آنلاین از لینک مستقیم به صورت کامل
دانلود انیمه Dennou Coil به همراه پخش آنلاین از لینک مستقیم به صورت کامل
عناوین دیگر
انگلیسی Den-noh Coil
فارسی سیم پیچ دنو
ژاپنی 電脳コイル
معروف به Cyber Coil, Coil - A Circle of Children, Denno Coil

خلاصه داستان انیمه Dennou Coil

در آینده‌ای نزدیک «واقعیت مجازی» به بخشی کلیدی در زندگی روزمره انسان‌ها تبدیل شده است. یک دختر دبیرستانی مهربان به نام «یوکو یاساکو اوکونوگی» و خانواده‌اش علی‌رغم شایعه ناپدید‌شدن افراد، به تازگی به شهر «دایکوکو» نقل مکان کرده‌اند. در آن‌جا مادربزرگ او که با نام مستعار «مگا-باآ» شناخته می‌شود، مغازه‌ای به نام «مگاسیا» را اداره می‌کند که او را تبدیل به یک متخصص در ابزارهای غیرقانونی‌ای کرده است که با بخش‌هایی از دنیای مجازی در تعامل است. «مگا-باآ» همچنین میزبان یک آژانس کارآگاهی غیررسمی به نام «کویل» است، گروهی از کودکان در حدود سن «یاساکو» که فساد را در دنیای مجازی را پیدا کرده و مدیریت می‌کنند. زمانی که «فومی هاشیموتو»، یکی از اعضای بازیگوش «کویل» در فضای مجازی در حال تعقیب یک ویروس مرموز است، در فضای مجازی گیر می‌افتد و «یاساکو» با گروه درگیر می‌شود. همچنین یک هکر به نام «یوکو آماساوا» در حال بررسی این فسادها و ویروس‌ها است. آیا «کویل» می‌تواند حقایق پشت ویروس‌های مرموز و فساد را کشف کند، و اگر بتواند، به چه قیمتی..؟


درباره انیمه سیم پیچ دنو

داستان و شخصیت‌های این انیمه فوق‌العاده جذاب نوشته شده‌اند. کاراکترها به آرامی از طریق تعاملات مختلف و روابطی که با دیگران در تمام اپیزودها ایجاد و برقرار می‌کنند توسعه می‌یابند و اگرچه ممکن است شخصیت‌هایی برای چند قسمت نقش برجسته‌ای نداشته باشند، اما همیشه در پس‌زمینه‌ قصه حضور دارند. همچنین طرح قصه نیز به طرز پیچیده‌ای نوشته و مهندسی شده است. کوچک‌ترین جزئیات از اولین اپیزودها (که به نظر می‌رسد دور انداخته شده‌اند) در نیمه‌ی آخر نمایش با قدرت تمام برای بار دوم وارد بازی می‌شوند. یک سوم اول نمایش اصول و قوانین اولیه جهان و شخصیت‌ها را مشخص می‌کند، سپس یک قوس میانی کوتاه می‌آید که به آرامی همه‌چیز را در هم ترکیب می‌کند و در یک سوم نهایی انیمه، همه‌چیزهایی را که قبلاً آمده است مانند سیل با خود می‌برد و در مکان‌هایی بسیار تاریک‌تر فرود می‌آورد. قسمت‌های پایانی سریال احتمالاً از تاریک‌ترین قسمت‌هایی هستند که تا به حال در انیمه‌هایی با مخاطبان نوجوان نوشته شده است، اما بدون توجه به این لحن تاریک، داستان به شکلی راضی‌کننده به پایان می‌رسد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-07-13 09:03:14
    ارتباط برقرار کردن باهاش خیلی سخت بود،موضوعش عجیب بود و قابل درک نبود،گرافیکم که قدیمی،باید خیلی وقت بذاری که شاید بفهمیش
  • 1400-12-24 03:41:25
    این انیمه خیلی خوبه ممنون که دارید ترجمه اش میکنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.