دانلود انیمه
Trapp Ikka Monogatari داستان خانواده ترپ

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
2854 تعداد بازدید
User 6
10
/
7.33
AnimeList Rating
User 3,614
10
/
7.61
MyAnimeList
40
/
40
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Trapp Ikka Monogatari به همراه پخش آنلاین با زیرنویس فارسی چسبیده  از لینک مستقیم
دانلود انیمه Trapp Ikka Monogatari به همراه پخش آنلاین با زیرنویس فارسی چسبیده  از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی The Trapp Family Story
فارسی داستان خانواده ترپ
ژاپنی トラップ 一家 物語
معروف به Sekai Meisaku Gekijou

خلاصه داستان انیمه Trapp Ikka Monogatari

تولید شده بر اساس همین داستانی که فیلم موزیکال صدای موسیقی(در ایران معروف به اشک ها و لبخندها) که زندگی خود را در یک صومعه ترک می کند و مسئولیت سرپرستی بچه های کاپیتان ترپ را برعهده می گیرد.

 

دانلود انیمه Trapp Ikka Monogatari


درباره انیمه داستان خانواده ترپ

بخشی از شاهکار های جهان تئاتری، Trapp Ikka Monogatari داستانی کلاسیک است که بر اساس بدبختی یا برای فردایی بهتر با سرنوشت جنگیدن نیست. در این داستان سازمان یا فرد شروری وجود ندارد که بایستی شکست داد؛ فقط یک داستان آرام و شیرین است که زندگی روزمره‌ی خانواده‌ی فون ترپ رو به تصویر میکشه که ماریا مهمترین نقش رو داره.
خود داستان این سری ساده‌ است و پیچش های عجیبی در بیشتر بخش های خودش نداره. ماریا کوچرا، یه راهبه‌ی در حال تمرین است که ماموریت آموزش دادن به یک دختری که خیلی بیمار حال بوده و نمیتواند به مدرسه برود، به او داده میشود. یک اتفاق به اتفاقی دیگر ختم شده، و ناگهان از همه دارد نگه داری میکند و به آنها کمک میکند به عنوان یک انسان کم کم رشد کنند. کلیت داستان این انیمه این است، و با اینکه پیشروی در داستان وجود دارد، ولی همین الگو تا آخر ادامه پیدا میکند و شاید در ابتدا اینگونه به نظر برسد که تکراری میشود و شاید حتی حوصله سربر، ولی اصلا اینگونه نیست و این انیمه موفق میشود حس گرمی‌ای را در طول تمام ماجرا هایشان، به بیننده بدهد؛‌ از جمله این ماجرا ها، آماده کردن هدیه برای کارکن خانه یا مبارزه کردن با مادرخوانده‌ی احتمالی جدید. سرعت روایت داستانی نسبت به چنین سری ای خوب بوده و خوشبختانه، زمان زیادی را روی یک موضوع صرف نکرده و داستان های جدیدی را ارائئه داده و جذابیت داستان را نگه میدارد. و فقط نزدیک آخرهای داستان مقداری اتفاقات ناگهانی میشوند.

 

دانلود انیمه داستان خانواده ترپ


شخصیت ها، از تنوع بالایی برخوردارند و 7 کودک دارد که داستان برای پردازش و رشد هرکدام با وجود مشکلات شخصی خود زمان کافی‌ای را دارد. پدر این فرزندان آنقدری سخت گیر نیست که رابطه‌ی عجیبی دارد؛ پدری که مجبور است دور از خانه کار کند ولی خانواده‌ای که دارد اهمیتش خیلی بیشتر از این کارش است. هر عضو خانواده دیگری را کامل میکند و داستان خانواده‌ای زیبایی را به تصویر میشکند و ماریا، تنها تغییری است که آنها نیاز داشتند تا زندگیشان را رو به جلو ببرند و همچنین کمترین پردازش به ماریا تعلق میگیرد. این انیمه از نظر موسیقیایی و بصری چندان چیزی برای گفتن ندارد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-12-22 11:01:36
    زیرنویس قسمت 18 رو دانلود میکنم 19 دانلود میشه
  • 1400-12-17 20:18:19
    خیلی خیلی انیمه قشنگی هست هم نوستالژیک عالی هست و کیفیتش خوبه و هم داستان خوبی رو داره و تمامی سنین رو دربر میگیره حتما ببینید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.