دانلود انیمه
Xingchen Bian: Xingchen Yao Hai

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
6420 تعداد بازدید
User 34
10
/
8.67
AnimeList Rating
User 1,431
10
/
7.25
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Xingchen Bian: Xingchen Yao Hai به صورت کامل با لینک مستقیم
دانلود انیمه Xingchen Bian: Xingchen Yao Hai به صورت کامل با لینک مستقیم
عناوین دیگر
ژاپنی 星辰变 星辰耀海
معروف به Xing Chen Bian 3rd Season, Xingchen Bian 3rd Season, Legend of Immortals 3rd Season, Stellar Transformation 3rd Season

خلاصه داستان انیمه Xingchen Bian: Xingchen Yao Hai

به فصل سوم از سری "Xingchen Bian" خوش آمدید! اگر شما فصل دوم به هرنحوی بوده، تحمل کردید و در حال تردید هستید که آیا باید ادامه دهید یا نه، تبریک می‌گوییم، زیرا این فصل بهتر است.


درباره انیمه Xingchen Bian: Xingchen Yao Hai

این فصل و فصل بعدی نسبت به فصل قبلی بسیار پر از اکشن‌های بیشتری هستند. بسیاری از شخصیت های منفی معرفی می‌شوند، که هرچند بسیاری از آنها اهمیت چندانی ندارند که می‌تواند برای برخی بینندگان مشکل ساز باشد. اما آنچه که واقعاً درباره این فصل خوب و لذت بخش است، این است که واقعاً شما شروع به درک کردن این می‌کنید که دنیا چقدر بزرگ است و چقدر فصل گذشته کم اهمیت بود.
مبارزات خوب هستند، خیلی بهتر از فصل گذشته.

 


در این متن به دلیل اسپویلر فری بودن خیلی به جزئیات نخواهیم پرداخت، اما یک هشدار کوچک: خیلی افرادی که این فصل از این سری را دیده‌اند باور دارند که ارتقاء‌های قدرت یو چین در این فصل نسبت به فصل اول زوری تر بوده و احساس نکردند که چندان برای این قدرت ها تلاش کرده است. ممکن است در این فصل نیز همین احساس را داشته باشید، همانطور که در فصل اول داشته‌اید، اما دو دلیل برای آن وجود دارد. اول اینکه یو چین از یک تکنیک موجود پیروی کرده است در حالی که در فصل اول باید این کار را خود انجام دهد. علاوه بر این، شروع تربیت در فصل جدید بسیار سخت ‌تر است زمانی که از یک پادشاهی مردمی با صفر دانش آغاز می‌شود. یو چین جین دان حیواناتی که کشته است را می‌خورد که خیلی به او کمک می‌کند.
دلیل دوم در این فصل این است که زمان زیادی را نادیده می‌گیرند. ممکن است دنبال کردن داستان برایتان سخت باشد؛ اگر با داستان‌های تربیتی آشنا نیستید، اما عمر تربیت کنندگان بسیار زیاد است. فکر می‌کنم که یو چین در ابتدای فصل در حالت یوانیینگ آخر است، مردمی که به معنی عمر او در هزار سال است. در انیمیشن ممکن است معادل چندین سال باشد.
در کل، پیشرفت را می‌توان در این فصل حس کرد و اگر فصول قبلی خوشتان آمده، بهتر است این فصل را نیز ببینید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-04-10 04:06:25
    این لینکی که گذاشتید برای دانلود کار نمیکنه لینکای دیگرو امتحان کردم باز میکنن بجز این
    • 1402-04-10 04:06:32
      مشکلی از سوی ما دیده نشد
  • 1401-10-11 01:02:36
    عالیه حرف نداره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.