دانلود انیمه
Yong Sheng جاودانه

پخش آنلاین
4062 تعداد بازدید
User 12
10
/
7.83
AnimeList Rating
User 948
10
/
7.24
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Yong Sheng با زیرنویس فارسی به صورت کامل و بدون سانسور
دانلود انیمه Yong Sheng با زیرنویس فارسی به صورت کامل و بدون سانسور
عناوین دیگر
انگلیسی Immortality
فارسی جاودانه
ژاپنی 永生

خلاصه داستان انیمه Yong Sheng

«فانگ هان»، از کودکی می‌گفت که «ترجیح می‌دهم گدا باشم تا برده!». او به تنهایی دنیا را طی می‌کرد تا زیر بار خفت بردگی نرود. «فانگ هان» با سرسختی تسلیم‌ناپذیرش، راز قدرت‌های ماوراء‌طبیعی را کشف کرد و سپس بدن خود را به بدنی جاودانه تبدیل کرد...

 

دانلود انیمه Yong Sheng


درباره انیمه جاودانه

این انیمه در سال 2022 میلادی از سوی استودیوی Oriental Creative Color در ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 24 دقیقه پخش خود را آغاز کرده است. شروع داستان بسیار آهسته و مبهم است، چراکه سازندگان می‌خواهند خلق شخصیت و مراحل پرورش کاراکتر اصلی را به درستی طی کنند. بعد از این‌که شخصیت‌ها معرفی شدند، داستان ریتم خودش را پیدا می‌کند و با سرعتی هیجان‌انگیز، سفر «فانگ هان» را دنبال می‌کند که چگونه در سفرش با دشمنان مختلف مبارزه می‌کند. یکی از نکات جالب این دونگهوا این است که روایت هر قسمت و شرورانی که در مقابل شخصیت اصلی قرار می‌گیرند، به آسانی فراموش نمی‌شوند و بخشی از نقشه‌ی بزرگ‌تر این سریال به شمار می‌روند. همچنین خوب است به این نکته اشاره کنیم که شاید ژانر عاشقانه زیاد در این اثر پیدا نباشد، اما می‌توانید از ارتباط شخصیت‌های مذکر و مؤنث که گاهی منجر به شکل‌گیری روابطی شبیه رمانس می‌شود لذت ببرید.

 

انیمه Immortality

 

با این حال یکی از بارزترین ویژگی‌های مثبت این دونگهوا که باعث محبوبیت آن در میان بینندگان انیمه‌های چینی شده است، این است که این مجموعه از سبک هنری زیبایی پیروی می‌کند که در لحظات اکشن به اوج خود می‌رسد و شما را به چنگال هیجان و آدرنالین می‌اندازد. صداگذاری‌ها نیز مناسب هستند و با اینکه بعضی مواقع این دو عنصر دیداری و شنیداری نمی‌توانند به یک تعادل مشخص برسند، اما همچنان می‌توانند به عنوان یک ویژگی مثبت تلقی شوند. برای دانلود تمامی قسمت‌های این انیمه در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-07 10:14:20
    یک انیمه خوش ساخت و جذاب با یک داستان گیرا گرافیک خوب و و طرخی صحنه های نبرد مناسب
  • 1402-04-30 02:12:10
    سلام و خسته نباشین، عالی هستین، اونم خیلی، میبخشید این انیمه زیرنویس نداره؟
    • 1402-04-30 02:12:26
      سلام. ممنونم. خیر نداره عزیز
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.