دانلود انیمه
Chimimo چیمیمو

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
2762 تعداد بازدید
User 6
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 1,261
10
/
6.89
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Chimimo به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Chimimo به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی Chimimo
فارسی چیمیمو
ژاپنی ちみも

خلاصه داستان انیمه Chimimo

می اونیگامی توی خونه‌شون موجود کروی عجیبی کشف میکنه که فقط میگه چیمی. خواهراش، موتسومی و خازوکی، موافقت میکنن که تا صاحبش بیاد و برش داره، بذارن خونه بمونه. ولی وقتی یکیشون کلمه‌ی جهنم رو به زبونشون میاره، موجودات بیشتری ظاهر میشن تا وقتی که ۱۲ تا بشن. خواهرا تا وقتی که این موجودات ماموری از حهنم احضار نکردن زیاد بهشون فکر نمیکنن. جبرووک، شماره‌ی ۸، یک مرد شاخ و چنگ دار است که بدنش را پشم گرفته، و اومده که تحت دستپرای رئیسش زمین رو به گهنم تبدیل کنه. ولی وقتی زندکی کردن توی دنیای انسان ها براش سخت میشه، خواهرای اونیگامی بهش اجازه میدن تا باهاشون بمونه‌. همچنین شبح های چیمیموریو که موجودات کروی هستن رو خونه‌شون میگیرن که قبل جبرووک اومده بودن. این پیامبر جهنم که خواهرای اونیگامی جیگوکو سان صداش میکنن، اگه میخواد دنیا رو تصرف کنه باید خیلی کار کنه. ولی قبل اون، باید جهنم های زندگی انسان ها رو تحمل بکنه.

 

دانلود انیمه Chimimo


درباره انیمه چیمیمو

خواهرای اونیگامی، یوزو و هازوکی انبار باغچه‌شونو به پیامبر جهنم، جیگوکو سان، و ۱۲ شبح چیمیموریو اجاره میدن. این انیمه به بهترین شکل ممکن طنز تلخ رو با اسلپ استیک به تعادل رسونده و لحظات بامزه‌ و قشنگی رو به تصویر میکشه و روی تضاد بین تجربیات خوب و بد، تمرکز می‌کنه. درک شخصیت های این انیمه آسان بوده، شخصیت ها باهم کیمیای جالبی درست کرده و کمدی این انیمه رو جالب میکنن. جلوه های بصری این انیمه هم متفاوت بوده و طراحی کارتونی و ترکیب رنگ های سبکی که اتمسفر پر هرج و مرج و سبک این انیمه رو پشتیبانی میکنه، داره.

 

انیمه چیمیمو

 

با اینکه ممکنه بعضی بیننده ها ممکنه طراحی رو ساده و از تکرارر مکررات ناراحت باشن، توانایی این سری در احساساتی کردن و شادی مسرش، باعث میشه که انیمه‌ی جالبی باشه. صداپردازی هم قابل تحسین هست چون موسیقی ای داره که لحظه های خنده دار رو بهتر میکنه و به طنز ماجرا چیزی اضافه میکنه. دیزاین صدا ها عالین، و هر افکت صوتی و نوت موسیقی با دقت ساخته شدن که تجربهپی خاص و لذت بخشی به بیننده ها بدن. و هر قسمت داستان و ماجراهای خاص خودشو داره که اسن هم از نقاط قوت این انیمه هست.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-05-27 02:07:45
    جالب و با مزه س.
  • 1401-05-27 01:16:29
    خیلی انیمه کمدی و کیوتی هست از مترجم این اثر هم خیلی ممنونم که بسیار خوب ترجمه کرده. سپاسگزارم
    • 1401-05-28 21:01:14
      ❤️
  • 1401-05-25 19:40:39
    انیمه خوب و با نمکیه .
  • 1401-05-18 19:05:49
    این انیمه باحاله. همه گوگولین :>
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.