دانلود انیمه
MF Ghost ام اف گوست

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
6555 تعداد بازدید
User 18
10
/
8.44
AnimeList Rating
User 25,534
10
/
7.58
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه MF Ghost با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت کامل با پخش آنلاین
دانلود انیمه MF Ghost با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت کامل با پخش آنلاین
عناوین دیگر
فارسی ام اف گوست
ژاپنی MFゴースト

خلاصه داستان انیمه MF Ghost

سال ۲۰۲X- ماشین‌های برقی خودران جایگزین ماشین‌های بنزینی شده‌اند و در ژاپن رایج شده‌اند. اما یک مسابقه موتوررانی مشهور به نام ام.اف.جی که از ماشین‌های قدیمی بنزینی استفاده می‌کند، دارد در سراسر جهان محبوبیت پیدا می‌کند. کاناتا لیوینگتون، راننده ۱۹ ساله ژاپنی-بریتانیایی بعد از فارغ‌التحصیلی از مدرسه برتر مسابقات در بریتانیا برای شرکت در مسابقات ام.اف.جی و پیدا کردن پدر مفقودش کن کاتاگیری به ژاپن می‌آید. کاناتا به خانه دوستان پدری‌اش آقا و خانم سایونجی نقل مکان می‌کند و تحت نام خانوادگی پدرش وارد مسابقات می‌شود. او از اوگاتا، دوست خانوادگی آقا و خانم سایونجی، تویوتا ۸۶ می‌گیرد. با وجود اختلافات فنی زیاد، کاناتا تا جایگاه ۱۵ بالا می‌رود در حالی که با خودروهای فوق‌العاده رقابت می‌کند و مهارت شگفت‌انگیزش را نشان می‌دهد. تاکومی فوجیوارا، راننده افسانه‌ای کوهستان و رالی، مربی کاناتا در مسابقات می‌شود. کارمندان ام.اف.جی که فوجیوارا و رانندگان هم‌دوره‌ای‌اش را می‌شناسند، شروع به توجه به کاناتا می‌کنند. طوفان جدیدی در ام.اف.جی شروع می‌شود.

 

دانلود انیمه MF Ghost


درباره انیمه ام اف گوست

این انیمه در سال 2023 میلادی با رده‌بندی سنی 13+ در ژانر اکشن و ورزشی منتشر شده است و متوسط زمان هر قسمت آن 24 دقیقه است. برای افرادی که به ماشین‌ها و دنیای اتوموبیل‌های مسابقه‌ای علاقه دارند، این همان انیمیشنی‌ست که نباید تماشایش را از دست بدهند! تمام لحظه‌های این انیمه با دریفت ماشین و لحظات عاشقانه و دراماتیک پر شده است و در واقع می‌توان آن را یکی از اصلی‌ترین رقبای مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در دنیای انیمه دانست. از آن‌جایی که سازندگان می‌دانستند تمرکز اصلی قصه بر روی خودروهای مسابقه‌ای است، در نورپردازی و خلق انیمیشنD منحصربه‌فرد کم نگذاشته‌اند و مخاطب می‌تواند با تماشای هر مسابقه، از هیجان موجود در صحنه و انیمیشن چشم‌نواز لذت ببرد. گفتنی است که این انیمه یک نسخه پیش‌درآمد نیز دارد که سال‌ها قبل منتشر شده است، با این حال نیازی به تماشای آن ندارید چراکه دنیای داستان تا حد زیادی تغییر کرده است و فقط در عنوان و انیمیشن شبیه مجموعه‌ی قدیمی است (اگر پیش‌درآمد را تماشا کرده‌اید، «ام‌اف گوست» دنباله مناسبی نیز می‌باشد). با وجود تمام این ویژگی‌های مثبت، اصلی‌ترین نقص این انیمه این است که در تکامل شخصیت‌هایش لنگ می‌زند.

 

پخش آنلاین انیمه MF Ghost

 

سیر تکاملی آن‌ها در پایان داستان افت می‌کند و داستان به گونه‌ای تمام می‌شود که شاید انتظارش را ندارید (با این حال می‌تواند یک توئیست برای دنباله‌ی جدید باشد). اگر چنین نقصی باعث می‌شود فکر کنید که تماشای این انیمه ارزشمند نیست، فقط کافی است که تا قسمت دوم به این مجموعه فرصت دهید تا ببینید که چگونه شما را به خود جلب می‌کند. برای دانلود تمامی قسمت‌های این اثر به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، از لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 22:15:52
    من این انیمه رو خیلی دوست داشتم. واقعا مسابقه هاش هیجانی بود. دیروز سیزن 2ش هم تایید شد :)
  • 1402-07-19 13:08:49
    سلطان انیمه های ریسینگ برگشته :)))))
  • 1402-07-09 13:40:51
    بنظرم زوده برای تصمیم گرفتن اما بد نیست فقط امیدوارم بهتر بشه در آینده!!
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.