دانلود انیمه
Opus.COLORs اوپوس:رنگ‌ها

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
4240 تعداد بازدید
User 13
10
/
7.15
AnimeList Rating
User 1,909
10
/
5.76
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Opus.COLORs با زیرنویس فارسی اختصاصی با پخش آنلاین بدون سانسور
دانلود انیمه Opus.COLORs با زیرنویس فارسی اختصاصی با پخش آنلاین بدون سانسور
عناوین دیگر
فارسی اوپوس:رنگ‌ها
ژاپنی Opus.COLORs (オーパスカラーズ)

خلاصه داستان انیمه Opus.COLORs

دنیایی را تصور کنید که در آن می‌توانید آثار هنری را از طریق تمام پنج حواس اصلی خود درک و لمس کنید. چنین هنری، انقلابی عظیم در عرصه‌ی اجتماع ایجاد کرده و حالا افراد زیادی می‌خواهند که از طریق فعالیت در پلتفرم‌های این هنر ادراکی به شهرت برسند. «کازویا یاماناشی» یک دانش‌آموز است که چگونگی استفاده از پلتفرم‌های این هنر را از والدین خود آموخته و حالا قصد دارد به عنوان یک دانش‌آموز خودش را در این هنر مطرح کند، اما از آن‌جایی که دست تنهاست، تصمیم می‌گیرد برای خود یک همکار پیدا کند. همکاری که کارکردن با او نیز بی‌دردسر نیست، اما باید با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانند بر رقبای خود پیروز شوند...


درباره انیمه اوپوس:رنگ‌ها

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را در سال 2023 میلادی در ژانر علمی-تخیلی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 24 دقیقه به ازای هر قسمت، از سوی استودیوی C-Station آغاز کرده است. روابط بین شخصیت‌ها در کنار تکامل شخصیت‌های اصلی، احتمالاً قوی‌ترین نقطه قوت این انیمه است و اگرچه تعداد نقش‌های مکمل کمی زیاد است، اما شخصیت‌ها جایگاه خود را برای درخشش در داستان‌های جانبی به خوبی پیدا می‌کنند. از آن‌جایی که این اثر به طور ویژه قصه‌ای درباره‌ی هنر روایت می‌کند، انتظار می‌رفت که سازندگان بر روی بخش‌های بصری تأکید ویژه‌ای کرده باشند، با این حال چیزی که با آن مواجه‌ایم بیشتر شبیه یک تجربه‌ی بصری در دنیای انیمیشن به شمار می‌آید که همچنان نتوانسته به سبک منحصربه‌فرد خود دست پیدا کند. در عین حال که تعامل دو شخصیت اصلی و رابطه‌ی آن‌ها دیدنی است، اما به طور کلی این رابطه‌ نمی‌تواند به سطح داینامیک برسد و ریتم سریال را در دست بگیرد، در نتیجه این اثر همچنان از ضعف‌هایی در حوزه‌ی روایت و کنترل ریتم قصه رنج می‌برد. با این حال اگر می‌خواهید این مجموعه انیمیشنی را تماشا کنید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این انیمه را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-05-12 10:52:15
    انیمه جالبی یود من خوشم اومد خودمم عاشق هنرم
  • 1402-04-23 01:26:35
    این انیمه خیلی برای من جالب بود. این اولین انیمه ای بود که در رابطه با هنرهای تجسمی دیدم. و به نظرم با جزئیات روحیه ی حساس یک هنرمند رو ابراز کرد. و واقعا فوق العاده میشه اگر در اینده نزدیک هنر به این شکل به نمایش دربیاد. من دوستش داشتم.
  • 1402-01-17 22:50:38
    قسمت یکش رو دیدم چنگی به دل نزد من این مدلی انیمه خوشم نمیاد..!
    • 1402-01-20 15:06:30
      میتونی نگاه نکنی و نظر بی محتوا هم نذاری.
      • 1402-01-25 19:14:02
        بزار قسمت دوشم ببینم اگه اینم چنگ نزنه دیگه خداییش نمیبینمش
        • 1402-02-04 18:20:58
          موضوعش اصلا گیرا نیس معلوم نیس سر چی دارن بحث می کنن نمی دونم چندتا پسر که همش در حال بحث با همن من که نمی فهممش
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.