دانلود انیمه
Galaxy Angel فرشته کهکشانی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
1415 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 11,883
10
/
7.1
MyAnimeList
24
/
24
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Galaxy Angel با کیفیت بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Galaxy Angel با کیفیت بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
فارسی فرشته کهکشانی
ژاپنی ギャラクシーエンジェル

خلاصه داستان انیمه Galaxy Angel

 تشکیلات فرشته، شاخه‌ای بالامرتبه از ارتش امپراتوری ترنسبال است و مسئولیتشان پیدا کردن تکنولوژی فراموش شده و وسایلی از گذشته های دور که قدرت های ناشناسی به خود دارند، است. رهبری این تیم به عهده‌ی کلونل وولکوت اوهوئی بوده و به سیاره های مختلفی با استفاده از سفینه‌ی مخصوص نشان دارشان برای پیدا کردن تکنولوژی گم شده، سفر می‌کنند. متاسفانه، معمولا برای خودشان دردسر درست کرده و در آخر در اوضاع عجیبی قرار می‌گیرند.

 

دانلود انیمه Galaxy Angel


درباره انیمه فرشته کهکشانی

این انیمه در کل طنز است که به طور خاص در هیچ جنبه‌ای برجسته نیست. این سری حول یک گروه دختران می‌چرخد که به عنوان ماموران در یک سازمان، شناخته می‌شوند اما اغلب خود را در ماجراهای کمدی درگیر پیدا می‌کند؛ به جای اینکه وظایف حرفه‌ای خود را انجام دهند. طنز درون سریال نه خیلی خوب است و نه خیلی بد.
وقتی به داستان می‌پردازیم، به دلیل ساختار قسمت محور آن، چندان شاید برای برخی بینندگان جذاب نباشد. هر قسمت داستان‌های کوتاه و جداگانه‌ای دارد و طنزی از شخصیت‌ها یا ایده‌های خنده‌داری را دنبال می‌کند، گاهی اوقات به مسائل جدی‌تر هم می‌پردازد اما به طور کلی، موضوعاتی با محتوای ضعیف را دنبال می‌کند. کوتاهی قسمت‌ها، که هرکدام تنها ۱۳ دقیقه طول می‌کشند، به این ساختار قسمت محور کمک می‌کند.

 

انیمه فرشته کهکشانی


کیفیت انیمیشن به خاطر کمبود بودجه، با طراحی ساده شخصیت‌ها و استفاده مکرر از شخصیت های پس زمینه‌ای ضعیف عمل کرده است. در این باره باید گفت که، شامل شخصیت‌هایی با حالتی تقریباً شبیه به خلال دندان است، که از جذابیت کلی می‌کاهد. با این حال، گاهی اوقات صحنه‌هایی دارد که به دلیل کیفیت بهتر انیمیشن، برجسته می‌شوند، اگرچه به طور کلی به چشم نمی‌آیند.
از نظر موسیقی، این انیمه چندان جذاب نبوده، و گاهی اوقات آهنگ های رومخ الکترونیکی پخش می‌شوند. نه تنها آهنگ ها به تجربه‌ی بینندگان کمکی نمی‌کند، بلکه چندان به یاد ماندنی نیز نیستند.
شخصیت پردازی به ندرت مشهود است، و هر شخصیت که در الگوهای مشخصی قرار می‌گیرد و اصلی‌ترین نقش آنها در طنزها هستند و نه در نشان دادن عمق یا رشد معنادار. با این حال، این انیمه موفق به ارائه یک تجربه تماشایی متوسط می‌شود، نه به طور ویژه قابل یادآوری و نه به طور کامل فراموش‌شدنی.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-07-28 07:01:02
    زیرنویس 25 و 26 نیست.
    • 1401-07-28 07:01:33
      طبق اطلاعات انیمه، این انیمه 24 قسمت هست اون دو قسمت اضافی توی سورس بوده ماهم قرار دادیم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.