دانلود انیمه
Sugar Sugar Rune حروف شیرین

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
2130 تعداد بازدید
User 5
10
/
9.2
AnimeList Rating
User 17,893
10
/
7.49
MyAnimeList
51
/
51
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Sugar Sugar Rune با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
دانلود انیمه Sugar Sugar Rune با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافت ساب
عناوین دیگر
انگلیسی Sugar Sugar Rune
فارسی حروف شیرین
ژاپنی シュガシュガルーン
معروف به Chocola et Vanilla - Sugar Sugar Rune, Sugar² Rune

خلاصه داستان انیمه Sugar Sugar Rune

«شکلا میلیور» و «وانیلا میوکس» دو جادوگر هستند که از دوران کودکی با یکدیگر دوست‌اند و حالا در مسابقه‌ای شرکت کرده‌اند تا بفهمند چه کسی ملکه بعدی دنیای سحر و جادو خواهد بود. با این حال آن‌ها متوجه می‌شوند که در این رقابت، در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند! حال برای برنده‌شدن، هر دو شرکت‌کننده باید در دنیای انسان‌ها به مدرسه بروند و روابطی را ایجاد کنند تا دوستی و عشق را از قلب‌های آنان دریافت کنند. اما اگر یک انسان قلب و عاطفه‌ی خود را به یک جادوگر بدهد، چه تهدیداتی آن موجودات فانی را تهدید خواهد کرد..؟


درباره انیمه حروف شیرین

شخصیت‌های این اثر اصلی‌ترین نقطه قوت آن هستند. «شکلا» یک دختر بسیار برونگرا، پر سر و صدا و شاد است که از دفاع از چیزی که به آن اعتقاد دارد نمی‌ترسد. اگرچه این می‌تواند گاهی آزاردهنده باشد، اما احتمالاً همین ویژگی است که او را تبدیل به یک قهرمان برای پیشبرد داستان و روایت اصلی می‌کند. با این حال «وانیل» از نظر شخصیتی نقطه مقابل «شکلا» است: او بسیار درونگرا، ساکت و اما بسیار مهربان‌تر است و نسبت به احساسات دیگران آگاهی بیشتری دارد. چنین ویژگی‌هایی باعث شده که «وانیل» بیشتر از «شکلا» محبوب بینندگان واقع می‌شود. حالا اگر نگاهی عمیق‌تر به شخصیت‌ها و داستان بیندازیم، متوجه می‌شویم که این انیمه چیزهای بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا به چشم می‌آید درونش دارد. اگرچه این یک انیمه «شوجو» است، اما بینندگان متوجه شده‌اند که مسابقه بین شخصیت‌ها برای جمع‌آوری قلب پسرها می‌تواند تعابیر تیره‌تری نیز داشته باشد. این واقعیت که آن‌ها می‌توانند احساسات این انسان‌ها را فقط برای منافع شخصی خود به کار گیرند، در نوع خود نوعی رفتار شوم، ظالمانه و استثمارگرایانه به نظر می‌رسد، چراکه احساساتی در قلب جادوگران وجود ندارد. با وجود اینکه شخصیت‌پردازی‌های عمیق و پیچیده اصلی‌ترین نقطه قوت این اثر به شمار می‌رود، اما سازندگان این اثر در حوزه فنی و استایل انیمیشنی کم‌کاری کرده‌اند تا ویژگی‌های این بخش از انیمه تبدیل به یکی از نقاط ضعف این اثر شود.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-01 16:14:41
    تنها انیمه ای که خیلییی دوستش دارم و به شدت متفاوت با هر انیمه دیگه ای که تابحال ساخته شده واقعا به همه پیشنهاد میدم اینو ببینن داستانش متفاوت و قشنگه ۸ سال پیش اینو دیده بودم با زبان اصلی،و مجدد الان نگاهش کردم با زیرنویس فارسی . دوست دارم حافظه این بخشم پاک بشه تا دوباره با همون ذوق ببینمش
  • 1401-09-29 00:10:11
    سلام چرا بعد از دانلود فقط صدای انیمه هستش و هیچ تصویری نداره ؟؟؟؟
    • 1401-09-29 00:10:37
      از پلیر مناسب استفاده کنید یا پلیر رو آپدیت کنید. صدا و تصویر مشکلی ندارن. از سمت خودتون بررسی کنید
  • 1401-08-03 16:16:02
    سلام صدای انیمه مشکل داره با تصویر همخونی نداره
    • 1401-08-03 16:16:22
      درود، نسخه جدید جایگزین شد
  • 1401-02-11 06:59:47
    یادش بخیر اون موقع ها که بچه بودم اینو میدیدم. خیلی دوسش داشتم 🥰
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.