دانلود انیمه
Boku ga Aishita Subete no Kimi e به تمام تو که عاشقت بودم

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
8179 تعداد بازدید
User 29
10
/
8.31
AnimeList Rating
User 28,946
10
/
7.49
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Boku ga Aishita Subete no Kimi e به صورت سافت ساب از لینک مستقیم
دانلود انیمه Boku ga Aishita Subete no Kimi e به صورت سافت ساب از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی To Every You I've Loved Before
فارسی به تمام تو که عاشقت بودم
ژاپنی 僕が愛したすべての君へ
معروف به To All of You That I Loved

خلاصه داستان انیمه Boku ga Aishita Subete no Kimi e

در دنیایی که سفر بین دنیاهای موازی به صورت روزمره انجام میشه... کویومی تاکاساکی که بعد از طلاق والدینش با مادرش زندگی میکنه، به یه کلاس کنکور میره. کویومی به خاطر فشاری که درس‌هاش رو میذارن و جامعه‌گریز بودنش نمیتونه دوست پیدا کنه. یه روز، ناگهانی به هم‌کلاسیش کازونه تاکیگاوا نزدیک میشه که بهش میگه که از دنیای 85 ام اومده، جایی که اون و کویومی با هم رابطه دارن.


درباره انیمه به تمام تو که عاشقت بودم

این فیلم انیمیشن در سال 2022 میلادی در ژانر عاشقانه و علمی-تخیلی با رده‌بندی سنی 13+ سال و زمان 1 ساعت 42 دقیقه از سوی استودیوی Bakken Record پخش شده است. این انیمه ما را با دنیایی آشنا می‌کند که در آن جهان‌های موازی یک پدیده عادی هستند و عشق از این ابعاد فراتر می‌رود. مفهوم دنیای موازی در قصه‌ی نویسندگان این اثر، به دلیل تصمیمات متفاوتی که اتخاذشده منجر به نتایج متفاوتی می‌شود و به زیبایی قصه‌ی عاشقانه این اثر را با پیچیدگی‌های دنیاهای موازی در هم می‌آمیزد. یکی دیگر از عناصر برجسته این انیمه، استایل انیمیشنی منحصربه‌فرد آن است. تماشای این اثر که تصاویرش در طیف‌های رنگی آبی تا قرمز قرار گرفته است، تجربه‌ای شبیه کشف یک دنیای پر رمز و راز را برای هر بیننده به ارمغان می‌آورد. بنابراین به طور کلی می‌توانیم بگوییم جهان‌های موازی در انیمه به خوبی پرداخت شده است و دیدگاه تازه‌ای از این مفهوم ارائه می‌دهد. با این حال اصلی‌ترین و بارزترین ویژگی متنی این انیمیشن در حوزه ژانر عاشقانه رقم می‌خورد، جایی که شخصیت‌ها در مدت‌زمانی کوتاه درگیر یک رابطه‌ی عاشقانه پرکشش می‌شوند که قطعاً نمی‌توان از آن چشم برداشت. اگر به تماشای این انیمه علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در این صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا این فیلم انیمیشن را در انواع کیفیت‌ها، بدون سانسور و به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-02-28 12:33:35
    یه نکته ایی هست که به نظرم شاید ربط داشته باشه . تو عکس این خورشید داره طلوع میکنه و اون یکی غروب ، فکر کنم اگه از غروب به طلوع ببینید پایانش خوش باشه
  • 1402-02-15 14:10:08
    خوب من اول اینو دیدم و حس میکنم باید اونو میدیدم چون 30 دقه اخرش مربوط به اون یکیه، اسپویلش نمیکنم. ولی داستان خوبی داشت اخرش حالیم نشد، چیشد.
  • 1402-02-11 14:08:41
    به نسبت انیمه های سینمایی واقعا گرافیک ضعیفی داشت. ولی داستان قابل قبول بود
  • 1402-02-09 20:20:13
    انمیه غمگین کم ندیدم ولی این رو دیدم افسردگی عاد گرفتم /:
  • 1402-02-09 20:16:06
    خیلی داستان قشنگی داشت از فیلم mr.nobody کپی کرده بودن ولی قشنگتر از اون بابت زیرنویس هم یه دنیا تشکر
  • 1402-02-08 18:59:14
    دوستان . این فیلم دو قسمت داره که فرقی نمیکنه کدوم رو اول ببینید و جالبیش تو همینه و پایانش به نسبت دیدن هر کدام از قسمتها تغییر میکنه و بیشتر نمیگم که اسپویل نشه . پس هر کدوم رو خواستید شانسی ببینید :)
    • 1402-02-16 21:07:45
      داداچ اول باید اون یکی رو ببینی بعد اینو چون اگه به آخر فیلم اون دقت کرده باشی یه صحنه از اینو اوورد ولی تو این دیگه کلا فیلم تموم شد هیچ ادامه ای ندا
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.