دانلود انیمه
Watashi no Yuri wa Oshigoto desu! یوری کار منه!

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
47078 تعداد بازدید
User 15
10
/
5.4
AnimeList Rating
User 19,788
10
/
6.69
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Watashi no Yuri wa Oshigoto desu! به صورت رایگان - یوری کار منه!
دانلود انیمه Watashi no Yuri wa Oshigoto desu! به صورت رایگان - یوری کار منه!
عناوین دیگر
انگلیسی Yuri is My Job!
فارسی یوری کار منه!
ژاپنی 私の百合はお仕事です!
معروف به Schwestern in Liebe!, Watayuri

خلاصه داستان انیمه Watashi no Yuri wa Oshigoto desu!

زندگی برای هیمه شیراکی که نمرات خوب، شهرت و مهم تر از همه، صورت خوشگلی داره مطمئن به نظر میرسه. تا وقتی که اینا رو حفظ کنه میتونه به رویاش برسه: اینکه همه دوستش داشته باشن و زن یه میلیاردر بشه. یه روز پاش روی پله لیز میخوره و روی مای میکوشیبا میفته و دستش رو زخمی میکنه. معلوم میشه که مای مدیر یه کافه ست و این جراحت باعث میشه که نتونه کار کنه. حالا تا وقتی که دست مای خوب میشه، هیمه باید جاش توی کافه کار کنه.


درباره انیمه یوری کار منه!

این انیمه یک عاشقانه دوست‌داشتنی با پیچیدگی داستانی جذاب است. این انیمه داستانی دو وجهی روایت می‌کند. یک وجه به نوعی نمایش تئاتری مربوط می‌شود که بازیگران اجرا می‌کنند. آن‌ها در نقش دانش‌آموزان نخبه‌ی یک آکادمی دخترانه ظاهر می‌شوند. لیبه یک مدرسه‌ی بزرگ با سالن‌های مجلل، باغ‌ها و جشن‌های باشکوه است. 
وجه دیگر مربوط به دنیای واقعی است. در این دنیا شخصیت‌های ما در بیابان مدرنیته سرگردان هستند، با مسائل شخصی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند و در شرایطی عجیب زندگی می‌کنند. در اینجا هم روابطی بین دختران وجود دارد، اما این روابط جذاب نیستند. آن‌ها آزاردهنده هستند و ماهیت متفاوتی نسبت به روابطی دارند که در دنیای خیالی لیبه تجربه می‌کنند.
از قسمت 4 به بعد، سریال به اوج خود می‌رسد؛ این دو دنیا با هم بازی می‌کنند و شخصیت‌ها را درگیر درام‌های مهیج می‌کنند. جدا نگه داشتن کامل احساسات آن‌ها نسبت به این دو دنیا غیرممکن است.
هیمه شخصیت چندلایه‌ای است، که در ابتدا تنها چهره ‌ ظاهری او به نمایش در می آید که به خاطر دست و پاچلفتی بودنش ترک‌هایی برمی‌دارد. اما با پیشرفت داستان، بخش‌های بیشتری از شخصیت واقعی او آشکار می‌شود. دختری نوجوان که با ترس ها و آرزوهای خودش کلنجار می رود. میتسوکی دختری درون‌گرا و جدی است و به شدت صادق و صریح است و به همین دلیل با هیمه کنار نمی‌آید. کاناکو شخصیت بسیار خجالتی‌ای دارد. او در طول زمان نه تنها عاشق هیمه می‌شود، بلکه حتی به او وسواس پیدا می‌کند.
سومیکا در ظاهر یک دختر گيارو (دخترانی با سبک خاص در پوشش و آرایش)  در باطن یک کارمند تنبل سال سومی کافه است. او با داشتن تجربه‌ی زیاد در کار و زندگی، بالغ‌ترین شخصیت گروه به شمار می‌رود. او اغلب در کافه، همکارانش را در اجرای تم «آکادمی» راهنمایی می‌کند و سعی دارد تا همکارانش با هم کنار بیایند.
انیمیشن این سریال توسط دو استودیو Passione, Studio Lings طراحی شده و قطعاً لایق نمره‌ی بالایی است. رنگ های درخشان و سبک رنگ‌آمیزی جذاب و چشم‌نواز دارد. به علاوه، نباید از افکت‌هایی که روی بعضی واکنش‌ها گذاشته‌اند و همچنین کار فوق‌العاده‌ای که صداپیشگان شخصیت‌ها انجام داده‌اند و باعث شده‌اند احساساتشان واقعی‌تر به نظر برسد، غافل شد.
با این وجود، این انیمه برای همه جذاب نیست و پیشنهاد می کنم 2 قسمت ابتدایی آن را ببینید و اگر بنظر شما خوب بود، ادامه دهید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-05-06 13:15:11
    اصل داستان توی شش اپیزود اول روایت میشه و قسمت های بعدی صرفا گیشه برای فروش(بیشتر) مانگاست. کاملا سلیقه ایه و این فقط نظر شخصیه منه، اما بعنوان یک طرفدار این ژانر خیلی راضی کننده نیست 10\7
  • 1402-01-26 22:05:47
    راستش خیلیم بد نیس من خوشم اومد میدونی باید بره جولوتر خیلیم سرو صدا کردن واسش
  • 1402-01-21 19:58:23
    دوستان این انیمه همونجور که از اسمش پیداست یوریه مثل تو انیمه اوران هاست کلاب که پسرا ایچا ایچا میکردن دخترا غش و ضعف میرفتن البته اون کمدی بود اینجا دخترا کرکترای یه داستان تخیلین و انگار قراره واقعا رابطه ای بینشون شکل بگیره پس خواهشا اگه فکر میکنید حرمسراییه و یه پسر قراره بیاد همشونو بگیره باید بگم سخت در اشتباهید و بخاطر این مثل tensei oujo با بولدزر از روش رد نشین
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1402-01-21 13:02:53
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    انیمه‌ش خیلی جذاب نیست، من رو ×2 دیدم احتمالنم دراپ کنم.. فقط اینکه آیانوکوجی رو درست شنیدم؟ مگه اون برای انیمه کلاس نخبگان نبود؟
  • 1402-01-19 04:00:47
    رسما هدر رفتن حجم اینترنته.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.