دانلود انیمه
Ao no Orchestra ارکسترای آبی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
10957 تعداد بازدید
User 31
10
/
7.48
AnimeList Rating
User 15,361
10
/
7.15
MyAnimeList
24
/
24
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Ao no Orchestra با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت کامل با پخش آنلاین
دانلود انیمه Ao no Orchestra با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت کامل با پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Blue Orchestra
فارسی ارکسترای آبی
ژاپنی 青のオーケストラ
معروف به The Blue Orchestra

خلاصه داستان انیمه Ao no Orchestra

هاجیمه آئونو یه ویالونیست اعجوبه بود تا زمانی که به دلایل شخصی دیگه از نواختن ویالون خسته شد. حالا در سال سوم راهنمایی، اون در تلاشه تا در مسیر آکادمیک انتخابشو بکنه. یه روز اون با ریتسوکو آکینه ملاقات می کنه که یه ویالونیست مبتدی زودجوشه که می خواد در مدرسه با یه باشگاه ارکستر حال به هم زن ثبت نام کنه. وقتی که هاجیمه خودشو به ریتسوکو نزدیکتر می بینه و دوباره به دنیای ویالونیست ها بر می گرده، زمان دوباره براش به حرکت در میاد. این آغاز درام جوان پسندیه که توش قلب ها و صداها مثل هم در یک هارمونی به صدا در میان.

 

انیمه Ao no Orchestra


درباره انیمه ارکسترای آبی

این انیمه در سال 2023 میلادی از سوی استودیوی Nippon Animation در ژانر درام با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 25 دقیقه برای هر قسمت منتشر شده است. سازندگان این مجموعه، بسیاری از شخصیت‌هایی که به گونه‌ای در زندگی خود شکست خورده‌اند را در یک آکادمی ارکستر دور هم جمع می‌کند: پسری که آینده‌اش روشن بود و ناگهان همه‌چیز با یک جرقه فرو ریخت و دختری که تمام عمرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. شخصیت‌های دیگری نیز در این ارکستر وجود دارند، مانند پسری که دچار بحران هویت شده و دختری که از مشکلات عمیق اعتماد به نفس رنج می‌برد. در اینجا یک ملودرام شیرین را داریم که داستانش پیوند بسیاری با موسیقی، دنیای هنر و شخصیت‌های هنری دارد، در نتیجه اگر از طرفداران موسیقی و دنیای هنر هستید، به شما تضمین می‌کنیم که از تماشای این انیمه لذت خواهید برد. «یوکو کاکیهارا» نویسنده، فیلمنامه‌نویس و آهنگساز اصلی این اثر می‌باشد که با استعداد و مهارت تمام، توانسته هدایت سکان این اثر را به دست بگیرد. همان‌طور که می‌دانید، موسیقی در این مجموعه انیمیشنی نقش انکارناپذیری دارد، در نتیجه از سازندگان انتظار می‌رود که در حوزه موسیقی متن از خود سنگ تمام بگذارند و این دقیقاً همان اتفاقی است که افتاده است. بنابراین اگر به دنبال انیمه‌ای می‌گردید که چند شخصیت با مشکلات عمیق روحی و شخصیتی را با بهانه‌ی موسیقی و ویلون کنار یکدیگر جمع کند و تعاملات آنان را نمایش دهد، این اثر می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. شما می‌توانید تمام قسمت‌های این مجموعه انیمیشنی را به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ از لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم دانلود کنید.

 

انیمه ارکسترای آبی
مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-07-13 08:46:58
    خیلی انیمه ی خوبیه. گرافیکش هم خوبه. پشیمون نمیشید از دیدنش. من نمره ی 9 از 10 بهش میدم :) و اینکه از Alphawolf2074 هم تشکر میکنم بابت اینکه هرهفته زیرنویس رو میذارن و انصافا هم خوب ترجمه کردن.
  • 1402-03-29 15:27:06
    الان به نیمه اول انیمه رسیدیم من که راضیم یه روند ثابت و ملایمی رو دنبال میکنه من که راضیم ازش، پیشنهاد میکنم ببینید
  • 1402-02-05 20:46:44
    خلاصه داستان کپی your lie in April 😂🗿
    • 1402-02-20 10:03:23
      اول خاستم بیام بگم یکی نیستن بعد دیدم چرا تقریبا شبیه چون پسر دوتا انیمه اول از ساز زندن ناامیدن بعد یه دختر ناجیشون میشه از تاریکی در بیاند
  • 1402-02-01 18:28:12
    یه شاهکار در راهه میشه گفت نمونه‌ی دیگه‌ای از your lie in april البته به جای تم صورتی تم آبی داره
  • 1402-01-25 19:13:13
    قسمت اول رو دیدم به نظر قشنگ هست کسایی که به ژانر موزیک علاقه دارن میتونه براشون جالب باشه یه جورایی تو سبک kono oto tomare هست اپنینگش هم خوب بود منتها به ژانر موزیک اهمیت کمی میدن تو انیمه ها به هر حال منتظر ادامشم و تو لیستمه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.