دانلود انیمه
Blue Seed دانه آبی

پخش آنلاین
1832 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11,037
10
/
6.99
MyAnimeList
26
/
26
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Blue Seed با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافت ساب + ترجمه فارسی و پخش آنلاین
دانلود انیمه Blue Seed با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافت ساب + ترجمه فارسی و پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Blue Seed
فارسی دانه آبی
ژاپنی ブルーシード

خلاصه داستان انیمه Blue Seed

مومیجی یک دختر معمولی است تا اینکه یک روز دوستی را پیدا میکند که فرزند خاندان بزرگ کوشینادا است. فقط او، با خون کوشینادایی که دارد، می تواند آراگامی ها که هیولاهای گیاهی شکل شیطانی هستند و ژاپن را در خطر می اندازند را نابود کند.


درباره انیمه دانه آبی

انیمه دانه آبی یک ترکیب فوق العاده و بی نقص از کمدی اسلپ استیک، اکشن سریع و هیجان انگیز، و همچنین درام جدی است، که مقداری نیز در خود موضوعات عاشقانه دارد. خط داستانی اثر به صورت خیلی آزادانه و سطحی ای بر اساس افسانه شینتو درباره سوسانو او و یاماتو نو اوروچی است. با این تفاوت که در این اثر، سوسانو او یک موجود جهش یافته با رنگ پوست نارنجی، اوروچی یک نوع فضایی از علف، و شاهزاده یک دختر دانش آموز ساده است. به ظاهر و به صورت سطحی، اثر مقداری شبیه به انیمه اونگلیون است، چرا که مانند آن، یک آژانس دولتی از نوجوانان استفاده می کند تا جلوی وحشتی بسیار قدرتمند که بشر را تهدید می کند، بگیرد. اما دانه آبی از اونگلیون زودتر آمده است و بر پایه آن نیست.
کوساناگی و مومیجی بهترین شخصیت های این انیمه هستند. کوساناگی آن قدر که به نظر می آید فرد خشن و عصبانی ای نیست‌. او سر به سر مومیجی می گذارد و با او شوخی می کند، و گاهاً می تواند رفتاری بسیار کودکانه داشته باشد. مومیجی نیز بسیار از یک شخصیت کلیشه ای دور و متفاوت است. او به جای این که یک دختر حواس پرت پر خور باشد که دائماً گریه می کند، دختری با اراده و مهربان است که به دیگران اهمیت می دهد. او گاهاً به دام دشمنان می افتد، اما همیشه به کمک کوساناگی نیاز ندارد و خود نیز تلاش می کند.
موسیقی اثر حرف خاصی برای گفتن ندازد اما اندینگ آن قشنگ است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-12-07 13:26:23
    میشه زیرنویسشو بذارید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.