دانلود انیمه
Tekken: Bloodline تکن: دودمان

پخش آنلاین
4881 تعداد بازدید
User 31
10
/
7.93
AnimeList Rating
User 18,824
10
/
6.44
MyAnimeList
6
/
6
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tekken: Bloodline با زیرنویس فارسی + پخش آنلاین از لینک مستقیم به صورت سافتساب
دانلود انیمه Tekken: Bloodline با زیرنویس فارسی + پخش آنلاین از لینک مستقیم به صورت سافتساب
عناوین دیگر
فارسی تکن: دودمان
ژاپنی Tekken: Bloodline

خلاصه داستان انیمه Tekken: Bloodline

«قدرت همه چیز است.» جین کازاما هنر رزمی دفاع شخصی خانوادگی شان که به سبک هنر رزمی سنتی کازاما معروف است را در سنین کودکی از مادرش آموخته. با این حال، زمانی که هیولایی غول آسا پدیدار شد،‌ او قدرتی نداشت و آن هیولا توانست هر چیزی که برای او عزیز بود را نابود کند. او که از ناتوانی خود بسیار عصبانی و غمگین بود، با خود عهد کرد که انتقام بگیرد و به این منظور به دنبال قدرت بی انتها رفت تا بتواند انتقام خود را بگیرد. ماجراجویی او، او را به بزرگترین مبارزه جهانی خواهد برد، تورنومنت مشت آهنین!


درباره انیمه تکن: دودمان

انیمه Tekken: Bloodline اقتباسی از نسخه سوم بازی مبارزه ای معروف تیکن می باشد. داستان این انیمه اتفاقات بازی سوم را رعایت می کند، جایی که جین کازاما که یک پسر بچه است، به دنبال کمک پدر بزرگش می رود تا بتواند اوگر که دشمنی اسرار آمیز و قدرت مند است را شکست دهد.
داستان این انیمه با کشته شدن مادر جین توسط اوگر شروع می شود، که باعث می شود جین به دنبال کمک گرفتن از هی‌ هاچی برود. ها هاچی که گذشته پیچیده ای با پدر جین داشته، قبول می کند تا به جین در سبک مبارزه ای میشیما آموزش دهد. جین مصمم شده که اوگر را شکست دهد و انتقام مرگ مادرش را بگیرد، اما او به زودی متوجه می شود که ارتباط خاصی با اوگر دارد، ارتباطی که نمی تواند متوجه اش شود.
در کل، انیمه تیکن: بلاد لاین انیمه ای است که از لحاظ بصری بسیاری خیره کننده است و نگاهی جدید را به فرنچایز تیکن ارائه می دهد. شاید داستان آن عمق و جذابیت انیمه های دیگر مثل کیمیاگر تمام فلزی و ناروتو را نداشته باشد،‌اما با این حال تیکن همچنان انیمه ای لذت بخش برای طرفداران فرنچایز بازی های مبارزه ای است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-01-22 17:28:36
    یعنی وجدانا درک نمیکنم که با این حجم از پتانسیل داستانی چطور میشه تا این حد از مزخرفاتو ساخت
  • 1401-07-04 01:25:10
    جین کازامای بدبخت...
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.