دانلود انیمه
Tsurune: Tsunagari no Issha تسورونه - تیر پیوند دهنده -

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
9145 تعداد بازدید
User 26
10
/
8.57
AnimeList Rating
User 16,010
10
/
8.11
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tsurune: Tsunagari no Issha با کیفیت بالا با پخش آنلاین بدون سانسور
دانلود انیمه Tsurune: Tsunagari no Issha با کیفیت بالا با پخش آنلاین بدون سانسور
عناوین دیگر
انگلیسی Tsurune - The Linking Shot -
فارسی تسورونه - تیر پیوند دهنده -
ژاپنی ツルネ ―つながりの一射―
معروف به Tsurune 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Tsurune: Tsunagari no Issha

علی‌رغم پایان خیره‌کننده مسابقات استانی، باشگاه دبیرستان «کیودو کازمای» زمانی برای جشن‌گرفتن ندارد: با نزدیک‌شدن به آغاز رقابت‌های ملی، باشگاه مصمم است ثابت کند که پیروزی اولیه آن‌ها یک اتفاق نبوده است. «میناتو نارومیا» با شور و شوق برای این ورزش، با جدیت برای رقابت‌های آینده با هم تیمی‌هایش که به همان اندازه برای پیروزی انگیزه دارند، آماده می‌شود. با شروع مسابقات ملی، اعضای تیم «کیودو کازمایی» مبارزه‌ی خود برای پیروزی در رقابت‌ها را آغاز می‌کنند، اما وقتی آشنایان قدیمی دوباره به عنوان حریفان دشوار ظاهر می‌شوند، پسران پی می‌برند که پیروزی در مسابقات ملی به فداکاری و تلاشی بیشتر از همیشه نیاز دارند تا پیروز از این رقابت‌ها بیرون بیایند...


درباره انیمه تسورونه - تیر پیوند دهنده -

نکته جالب این انیمه در این نکته نهفته که احتمالاً این اثر هیچ ویژگی برجسته‌ای در حوزه‌ی شخصیت‌پردازی، کارگردانی و استایل انیمیشنی ندارد، اما همان ویژگی‌های معمولی‌اش چنان هنرمندانه با یکدیگر ترکیب شده‌اند که این اثر را به عنوان یک انیمیشن یکپارچه، تماشایی‌تر از بیشتر انیمه‌های ورزشی حال حاضر صنعت انیمه می‌کند. در اینجا نه‌تنها سکانس‌های ورزشی فرصت بروز خود را به هیجان‌انگیزترین شکل ممکن پیدا می‌کنند، بلکه استایل انیمیشنی درخشان و گیرای استودیوی «کیوتو» به شخصیت‌ها این اجازه را می‌دهد که خط توسعه و تکامل شخصیتی خود را به کمک احساسات و عواطفی که با ظرافت در چهره و صدای شخصیت‌ها نمایان می‌شود به مخاطب عرضه کنند. وجه متمایز این انیمه از دیگر انیمه‌های ورزشی این است که نویسندگان، روایت خود را به طور مساوی میان شخصیت‌ها و اکشن‌های ورزشی تقسیم کرده‌اند که انسجامی دلچسب را به این اثر افزوده. فارق از تمام این‌ها، احتمالاً این انیمه یکی از آن دسته آثاری‌ست که به خوبی می‌تواند هم اکشن‌های ورزشی را و هم تنش‌ها و تفکرات درونی شخصیت‌هایی که در این ورزش‌ها شرکت می‌کنند را نمایش دهد؛ در نتیجه می‌توان آن را به عنوان یک انیمه‌ی لذت‌بخش، به مخاطبی پیشنهاد کرد که دوست دارد یک مجموعه انیمیشنی ورزشی فاخر ببیند. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-12-25 13:06:29
    سورونه از بهترین و آندرریتدترین انیمه‌های فصل بود. نسبت به فصل اولش اصلا افت نداشت، شاید بشه گفت حتی بهتر هم بود. فصل اول که فقط صرفا معرفی شخصیت‌ها بود، تو این فصل بیشتر بهشون پرداخته شد و به مخاطب این اجازه رو داد که با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنه. چند شخصیت دیگه‌ام که تو این فصل وارد انیمه شدن، جذابیت انیمه رو چند برابر کردن. و درست مثل فصل اول visually stunning بود، آرتش چشم آدم رو نوازش می‌داد‌. این انیمه رو به همه شدیداً پیشنهاد می‌کنم.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.