دانلود انیمه
Hajime no Ippo: Mashiba vs. Kimura روحیۀ مبارزه: ماشیبا در مقابل کیمورا

پخش آنلاین
2528 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 69,748
10
/
8.24
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Hajime no Ippo: Mashiba vs. Kimura با زیرنویس فارسی اختصاصی + پخش آنلاین
دانلود انیمه Hajime no Ippo: Mashiba vs. Kimura با زیرنویس فارسی اختصاصی + پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Fighting Spirit: Mashiba vs. Kimura
فارسی روحیۀ مبارزه: ماشیبا در مقابل کیمورا
ژاپنی はじめの一歩 間柴vs木村 死刑執行

خلاصه داستان انیمه Hajime no Ippo: Mashiba vs. Kimura

تاتسويا کیمورا احساس می‌کند از قافله عقب مانده است. با قهرمان شدن دوستانش یعنی ایپو ماکونوچی و مامورو تاکامورا در وزن‌های خودشان، ناتوانی کیمورا و قهرمان نشدن در بوکس سبک‌ وزن جونیور ژاپن او را آزار می‌دهد. کیمورا که قرار است با ریو ماشيبا، قهرمان فعلی مبارزه کند، تمرین با ایچیرو میاتا، رقیب ایپو، را شروع می‌کند. کسی که پیش از این از سبک خاص هیتمن ماشيبا شکست خورده است. اما ماشيبا هم برای حفظ کمربند انگیزه خاص خودش را دارد. 
به این امید که به زودی برای کسب عنوان جهانی تلاش کند و هزینه های خواهرش کومی فراهم کند. آیا انگیزه‌ی طغیانگر کیمورا برای اثبات قدرت خود به عنوان بوکسور، بر خواسته‌ی مبرم ماشيبا برای فراهم کردن زندگی بهتر برای کومی غلبه خواهد کرد؟


درباره انیمه روحیۀ مبارزه: ماشیبا در مقابل کیمورا

این OVA بالاخره فرصت بیشتری برای توسعه‌ی شخصیت‌های دیگر و جدی گرفته شدن آن‌ها را فراهم می‌کند. به خصوص در مورد کیمورا که نقش اصلی‌اش همیشه ایجاد طنز بوده. یک اپیزود 61 دقیقه ای درباره کیموراست و شما فقط ایپو را از دیدگاه سوم شخص می‌بینید؛ که با توجه به اینکه او شخصیت اصلی است، خلاقیت جالبی محسوب می شود.
می‌بینید که بوکس چقدر برای کیمورا اهمیت دارد و شاهد تلاش سخت او برای این فرصت برای به چالش کشیدن غیرممکن‌ها هستید. آئوکی هم که برای خنده دار کردن سریال بازی می کرد، در این اثر جدی گرفته می‌شود و شما به این دو علا‌قمند می‌شوید. همچنین در این اپیزود از میاتا استفاده زیادی می شود و همین برای طرفداران او احساس خوبی دارد.
انیمیشن در این قسمت روان و با کیفیت است. حملات و شدت پشت آنها را به خوبی به تصویر می کشد و مانند یک مسابقه بوکس امروزی تمام ضربات، اثر سنگین خود را دارند. مبارزات بی‌هدف یا کسل‌کننده نیستند؛ هر بخش مبارزه با دلیل و هیجان‌انگیز است. در طول مبارزه مقدار کمی از تصاویر سه بعدی وجود دارد، جایی که رینگ کمی در حال چرخیدن است. ماشيبا و کیمورا همچنان دو بعدی هستند. و در نهایت باید گفت این انیمه از لحاظ داستانی و انیمیشن خوش ساخت است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.