دانلود انیمه
Kidou Tenshi Angelic Layer لایۀ فرشتۀ عروسک جنگی

پخش آنلاین
961 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 29,157
10
/
7.28
MyAnimeList
26
/
26
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kidou Tenshi Angelic Layer با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافتساب
دانلود انیمه Kidou Tenshi Angelic Layer با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافتساب
عناوین دیگر
انگلیسی Battle Doll Angelic Layer
فارسی لایۀ فرشتۀ عروسک جنگی
ژاپنی 機動天使エンジェリックレイヤー

خلاصه داستان انیمه Kidou Tenshi Angelic Layer

میساکی سوزوهارا، دختر ۱۲ ساله، به تازگی وارد لایه فرشتگان شده است، که یک بازی مبارزه‌ای با استفاده از عروسک‌های الکترونیکی به نام فرشته هست. میساکی به عنوان یک تازه‌کار، با ملاقات با دوستان جدید و شرکت در مسابقات Angelic Layer برای مبارزه آماده می شود. مبارزه ای با برترین قهرمانان این بازی در سراسر کشور، که میساکی مهارت‌های پیشرفته‌ای از خود نشان می‌دهد.


درباره انیمه لایۀ فرشتۀ عروسک جنگی

در این انیمه ماجرای میساکی کوچک را دنبال می‌کنیم، دختری که می‌خواهد پس از سال‌ها دوری، مادرش را ببیند. او بعد از رسیدن به شهری که عمه‌اش در آن زندگی می‌کند، روی یک نمایشگر بزرگ، نبرد دو عروسک جنگی کوچک را می‌بیند. مجذوب آن‌ها می‌شود و تصمیم می‌گیرد خودش این کار را امتحان کند، غافل از اینکه مادرش در واقع بسیار نزدیک‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کند.
این اساس خط داستانی است و او در این مسیر با دوستان و رقبای جدیدی آشنا می‌شود. برای او این بازی یک فعالیت سرگرم‌کننده‌ است که دوست دارد به عنوان سرگرمی انجام دهد، اما به زودی بیشتر درگیر آن می‌شود و در نهایت در یک تورنمنت ثبت‌نام می‌کند.
جایی که مادرش قهرمان بزرگ آن است. انیمه با حفظ تعلیق در مورد دیدار نهایی او و مادرش عملکرد خوبی دارد، زیرا در بسیاری از قسمت‌ها آن‌ها به سختی همدیگر را از دست می‌دهند. داستان با معرفی شخصیت‌های اصلی و فرعی شروع خوبی دارد و تعداد آن‌ها نیز کم نیست. 
با این حال، ممکن است در نیمه‌های راه متوجه شوید که گاهی اوقات مقداری قسمت‌های اضافی یا نبردهایی وجود دارد که به نظر بی‌هدف برای خط اصلی داستان هستند. با این حال، انیمه هر از گاهی با مقدمه‌های جذاب به پایان می‌رسد و نبردها را برای بیننده هیجان‌انگیز می‌کند. پایان انیمه فوق‌العاده است، بسیار خوب به پایان می‌رسد و هیچ سؤالی برای شما باقی نمی‌گذارد.
در اوایل سریال، کوتارو دلباخته‌ی میساکی می‌شود که توسط تامایو مورد تمسخر قرار می‌گیرد. با این حال، در قسمت‌های بعدی سریال، تامایو اعتراف می‌کند که مدت‌هاست به کوتارو علاقه دارد. همچنین او تازه ‌کار اعجوبه است. شروع به بازی می‌کند و هرگز نمی‌بازد؛ و فقط یک بار باخت، و آن هم به خواهر نابغه‌ی کوچک کوتارو، هاتاکو بود. او پس از آن تمام حریفان را شکست داد و به طور مداوم بدون اینکه واقعاً دیده شود، قدرت بیشتری به دست آورد. 
اگر با استودیو Studio Bones آشنا باشید، متوجه می‌شوید که این سریال با بهترین استانداردهای انیمه های امروزی هماهنگ است. انیمه دارای محیط و مدل‌های شخصیت بسیار رنگارنگ است. صحنه‌های مبارزه جالب هستند، به سرعت حرکت می‌کنند و تعادل خوبی بین حرکات مبارزه منحصر به فرد و هنرهای رزمی برقرار کرده‌اند. در کنار برخی از آن‌ها که شامل تکنیک‌های قدرتی واقعی هستند. 
شخصیت‌های این انیمه از نظر شخصیتی متنوع هستند و به دلیل تعداد زیاد شخصیت‌های این مجموعه، با طیف وسیعی از آن‌ها آشنا می‌شوید. بیشتر شخصیت ها هم زن هستند. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
  • آخرین آپدیت : قسمت 26
    باکس دانلود
    مزایای استفاده از اشتراک ویژه سایت انیمه لیست
    • دسترسی کامل به بزرگترین آرشیو انیمه ایران
    • امکان استفاده از پخش آنلاین
    • سرعت بالا و بدون محدودیت در دانلود
    • دانلود با حجم مصرفی نیم بها
    شما در حال استفاده از اشتراک رایگان هستید :( سرور رایگان هم فقط با فیلترشکن در دسترسه
  • لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
    زیرنویس
    درصورت دانلود نشدن زیرنویس با دانلودمنیجر، از طریق مرورگر دانلود کنید.

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.