دانلود انیمه
Liang Bu Yi 2nd Season هیچ شکی در ما نیست ۲

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
3180 تعداد بازدید
User 8
10
/
9
AnimeList Rating
User 1,737
10
/
7.78
MyAnimeList
24
/
24
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Liang Bu Yi 2nd Season (هیچ شکی در ما نیست ۲) با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Liang Bu Yi 2nd Season (هیچ شکی در ما نیست ۲) با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی No Doubt In Us 2nd Season
فارسی هیچ شکی در ما نیست ۲
ژاپنی 两不疑 第二季

خلاصه داستان انیمه Liang Bu Yi 2nd Season

در دربار امپراتوری چین، امپراتور «شیائو جینیون» با چهره‌ای خشن و ملکه «شو یو» در تضاد دائمی با یکدیگر هستند. اما کائنات راه جالبی برای حل مسائل میان آن‌ها دارد: یک تصادف که باعث می‌شود این دو بدن‌هایشان را با یکدیگر عوض کنند و به معنای واقعی کلمه به بدن دیگری منتقل شوند! حالا آن‌ها باید برای حفظ هویت خود و نجات ملتشان تلاش کنند.

 

دانلود انیمه Liang Bu Yi 2nd Season


درباره انیمه هیچ شکی در ما نیست ۲

این انیمه در سال 2021 میلادی پخش خود را در ژانر کمدی و رعاشقانه با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 14 دقیقه برای اپیزود، از سوی استودیوی Paper Plane Animation Studio آغاز کرده است. اول از همه باید بگوییم که این انیمه از روی یک مانهوا با همین نام اقتباس شده است، در نتیجه اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید مانهوا را مطالعه کنید و سپس به سراغ مجموعه انیمیشنی بیایید، چراکه این مجموعه در اقتباس وافادارنه از منبع خود بسیار عالی عمل کرده است. و اما به سراغ موضوع اصلی این انیمه می‌رویم که در نوع خودش بسیار جالب است: تعویض بدن‌ها. در اینجا امپراتوری را داریم که گمان می‌کند در یک پادشاهی عادی زندگی می‌کند، اما زمانی که بدن خود را عوض می‌کند متوجه می‌شود که در حرمسرای دربار او، یک سیستم سیاسی مجزا حاکم است! دروغ و خیانت چشمان او را باز می‌کند و کم‌کم باعث می‌شود که قدر ملکه‌ی خود را بیشتر بداند، به‌خصوص اینکه این ملکه بدون چشمداشتی از قدرت و پول او را دوست می‌دارد. با این حال اگر برای ژانر عاشقانه اینجا هستید، باید بگوییم که این انیمه چیز زیادی برای نمایش در این ژانر ندارد و شما بیشتر می‌توانید روی ژانر کمدی سریال حساب کنید.

 

انیمه هیچ شکی در ما نیست ۲

 

 سبک هنری انیمیشنی با اینکه شاید رضایتِ خاطر تمام اوتاکوها را به همراه نداشته باشد، اما بهترین انتخاب برای قالب و ژانر چنین سریالی است. شما برای دانلود تمام قسمت‌های این انیمه را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، می‌توانید بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم کلیک کنید.  

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-06 21:06:37
    خیلی قشنگ بود ممنون بابت ترجمه
  • 1402-08-06 10:39:01
    مرسی که ترجمه میکنید🌱🤍
  • 1402-07-16 08:29:43
    خیلی جالب بود.مخصوصا دختره شو خیلی خفنه.
  • 1402-04-29 07:23:51
    😍😁
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.