دانلود انیمه
Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou Season 3 آریفورتا: از معمولی تا قوی‌ترین دنیا

3090 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou 3rd Season با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou 3rd Season با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی Arifureta: From Commonplace to World's Strongest Season 3
فارسی آریفورتا: از معمولی تا قوی‌ترین دنیا
ژاپنی ありふれた職業で世界最強 season 3
معروف به From Common Job Class to the Strongest in the World Season 3

خلاصه داستان انیمه Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou Season 3

سومین فصل از سری انیمه آریفورتا: از معمولی تا قوی ترینِ جهان


درباره انیمه آریفورتا: از معمولی تا قوی‌ترین دنیا

سرویس خدمات رسانه ای بر فراز اینترنت کرانچی‌رول، اعلام کرده است که سومین فصل از سری انیمه بسیار محبوب"آریفورتا: از معمولی تا قوی ترینِ جهان" ساخته می شود. برای انیمیشن ویدئوی ارجینال آنها، یک نمایش بر روی پرده اختصاصی در سینمای شینجوکو پیکادیلی واقع در توکیو، اتفاق خواهد افتاد. اخبار بازگشت این سری انیمه برای فصل سوم در صفحه رسمی توییتر این انیمه به عموم اعلام گردید. اولین پوستر برای این قسمت های جدید این انیمه نیز منتشر گردید. این پوستر هاجیمه ناگومو را به صورت تبدیل شده نشان می دهد. علاوه بر هاجیمه ناگومو که شخصیت اصلی این انیمه است، پوستر همچنین یوئه، که یک خون آشام آلتاویست است را نیز نشان می دهد. علاوه بر پوستر، یک ویدئوی پیش نمایشی ویژه از فصل سوم این سری انیمه در یوتیوب قرار گرفته و در دسترس است. در این ویدئوی پیش نمایشی کمئو های زیادی برای بالا بردن هیجان طرفداران نشان داده می شوند. سری انیمه آریفورتا: از معمولی تا قوی ترین جهان، یک انیمه اقتباسی از رمانی با همین نام است. این رمان توسط ریو شیراکومه و تاکایا-کی ساخته شده است. این رمان در ابتدا به زبان ژاپنی نوشته شده بود، اما، مدتی بعد به زبان انگلیسی نیز ترجمه شده است.
داستان حول محور شخصیت هاجیمه ناگومو، یک پسر دانش آموز دبیرستان است که با همکلاسی های خود به جهانی دیگر منتقل می شود. در این جهان جدید، همه دانش آموزان اسم ها و توانایی های بازی های نقش آفرینی می گیرند که متناسب با توانایی هایشان است. هاجیمه لقب سینرژیست (همیار) می گیرد، که ضعیف ترین لقب و توانایی در میان تمام القاب و توانایی ها به حساب می آید. هاجیمه و همکلاسی هایش باید به ماموریتی از طریق یک سیاه چاله بروند که پر از هیولا و موجودات خطرناک است. مدتی بعد، هاجیمه خود را دور از گروه خود می یابد و نیاز به این دارد تا از خود محافظت کند تا راهی برای بازگشت به خانه بیابد. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-07-03 12:00:19
    پیش بینی تاریخ انتشار فصل سوم Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou: آیا سال 2024 محتمل است؟ تا آخرین آپدیت، Studio Asread یا هر شرکت مرتبط با تولید انیمه تاریخ انتشار فصل سوم Arifureta را به طور رسمی تایید نکرده است. با این حال، ساخت دنباله Arifureta 3 اعلام شده است. به احتمال زیاد در سال 2024 اخباری از فصل سوم پخش خواهد شد ولی احتمال داده میشود فصل سوم یا اخر سال 2024 یا در سال 2025 پخش شود منبع: www.animegeek.com
  • 1402-06-05 14:35:21
    نشسته ام به صفحه نگاه میکنم صفحه آه میکشد خبر کاملی از فصل سه نیست تا بیاد پیر شدم خسته شدم
  • 1402-01-19 03:46:29
    هنو تاریخ پخشش معلوم نیست اره؟
  • 1401-12-04 10:45:15
    خدایا ممنون عاشق این انیمه هستم
  • 1401-10-22 10:43:22
    وای خدا فصل سه هم تایید شد 😍
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.